Skocz do zawartości

elem

Użytkownicy
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

-1 Coś nie tak

1 obserwujący

O elem

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinia] Linuxpl.com

    Kolego "zdrerki" mi zrobili dokładnie to samo - nawet nie raczyli mnie poinformować, że wgrali bazę z przed tygodnia. I co do kopii to racja, też utrzymywałem strony w kilku firmach hostingowych i nie było mowy o tym żeby nie była robiona codzienna kopia. Pozdrawiam.
  2. [opinia] Linuxpl.com

    Tak tak Panie Pikolo, ściema najważniejsza, jak ja u Was miałem hosting to ciągle tak było. Zwyczajnie macie dużo klientów i nie panujecie. Doprosić się nie mogę żebyście mi nie przysyłali faktury pro forma bo już pół roku zrezygnowałem z Waszych usług, no ale taka firma, co zrobić. Pozdrawiam i też nie polecam.
  3. [opinia] Linuxpl.com

    Kissi zgadzam się z Tobą. Generalnie pracownicy firm na 96% wspierają się nawzajem, i daleko gdzieś mają prawdę. Kręcą kombinują i zwalają zawsze winę na Ciebie. Wesołych Świąt Wielkanocnych.
  4. [opinia] Linuxpl.com

    Witam, a to ciekawe Panie Astron, jak ja zakładałem hosting to serwery były w PL, i niekt mi nie powiedział, że za 2 miesiące serwery będą przenoszone, a musieli wiedzieć, że będą bo takich rzeczy nie planuje się z tygodnia na tydzień. Więc trochę Pan mędrkujesz się. A dobra firma hostingowa nawet jak już ma serwery za granicą to powinna o tym uświadomić. Ja na szczęście się rozstałem z nimi. Pozdrawiam
  5. [opinia] Linuxpl.com

    Witam, jak ktoś mówi, że nie ma padów to ja mam kolejny Pozdr.
  6. [opinia] Linuxpl.com

    Nie zgadzam się - to o czym Ty mówisz to jest typ kopii przyrostowej! Lub typ SVN. Kopia codzienna ma na celu powrót do wersji wstecz z danej godziny. Jeśli jestem dostawcą VPS i robię kopię każdego dnia nadpisując wcześniejszą kopię to jest co innego niż kopia jedna na tydzień i co innego niż kopia przyrostowa. Poczuj różnicę! Do "Duży Adaś", no ja tylko 90 ale też nie mało. Adasiu, ja tu nie chce na siłę nikogo przekonywać,że tylko ja mam rację. Wiem, na pewno i jestem przekonany, że klient dobrze poinformowany jest świadomy! To już mój ostatni post w tym temacie. Jest mi po prostu przykro, że tak mnie potraktowano i tyle. I mam nadzieję, że Pan Piotr, któremu życzę jak najlepiej wyciągnie z tego wnioski. Pozdrawiam wszystkich serdcznie
  7. [opinia] Linuxpl.com

    Widzę, że jesteś ściśle powiązany z linuxpl! Po pierwsze rzetelna firma o tym informuje, po drugie trzymaj się faktów – został przywrócony VPS ale nikt mnie nie poinformował, że z przed tygodnia! Nikt mnie nie poinformował, że kopia nie jest wykonywana codziennie! Ok., być może moja wina, że nie pytałem, ale dla czego przywracają VPS z 16 grudnia a dziś jest 23 a ja o tym nie wiem! Widzę, że na siłę chcesz ich usprawiedliwić - kim jesteś pracownikiem czy właścicielem? Do tej pory byłem w miarę zadowolony z VPS tej firmy, tak były sporadyczne problemy, tak są 24h dostępni ale zlewają klienta ciepłym moczem i tyle. Pozdr.<br style="">
  8. [opinia] Linuxpl.com

    Tak? A na jaki serwer? Ten sam? Czy do siebie? I skoro można wykonać kopię raz na tydzień to jaki jest problem robić to codziennie? Może o czymś nie wiem. Proszę mnie więc uświadomić! Gdybym dostał pełną ofertę, czyli informację, żę kopie są robione raz w tygoniu, jeśli chcę mieć codzinnie to trzeba robić tak a tak, lub wykupić dodatkową usługę taką a taką. W moim przypadku czegoś takiego nie było. Pozdr.
  9. [opinia] Linuxpl.com

    Jeśli Pan za czas reakcji rozumie praktycznie niedostępność serwera prze okres 7 dni to mnie Pan teraz obraża. Druga sprawa to kopia raz na tydzień - proszę się nie ośmieszać. Generalnie nie miał bym pretensji bo ja rozumiem ze maszyny zawodzą, ale bądźcie na to przygotowani - a nie odtwarzacie kopię z przed kilku dni nie informując o tym klienta - na litość zresztą jak przenosicie serwery do Niemiec to jesteście tak naprawdę pośrednikiem między mną a Data Center. Nie było by problemu jeśli to Wy byście gwarantowali klientowi kopię np dwa razy w tygodniu. Generalnie uważam, że w tym przypadku sprawa Pana przerosła i tyle! Tyle mam w tej sprawie do powiedzenia więc pozdrawiam wszystkich i życzę pogodnych i radosnych Świąt bez stresu za pięć dwunasta.
  10. [opinia] Linuxpl.com

    Szanowny Panie Pikolo, proszę więc oświecić wszystkich jak Pan sobie wyobraża funkcjonowanie firmy, której zarobek strikte jest powiązany z funkcjonowaniem strony internetowej a nie ma Pan tej strony przez prawie miesiąc. Tak, proszę Pana, teraz mamy miesiąc przynoszący najlepsze dochody - a ostatnie dwa tygodnie praktycznie nic nie działało. I nie jest prawdą, że nie ma padów - często widzę co się dzieje po logach aplikacji, która wbija się na VPSa. Dopiero dziś mi wszystko dziła Pozdrawiam.
  11. [opinia] Linuxpl.com

    Witam wszystkich, Ja z koleii mam u nich wykupionego VPSa - i moge tylko powiedzieć, że są ciągłe pady. Jako firma nawet nie otrzymujemy od nich informacji o problemach - no może sporadycznie. Nie ma tygodnia bez problemów. Uciekamy od nich (kilkoro znajomych też już taka sytuacja męczy i będą odchodzić), bo co mi daje pomoc 24h sokoro są ciągłe problemy. Pozdrawiam
×