Skocz do zawartości

abbadaon

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O abbadaon

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinie] IONIC.pl

    Witam. To jest mój pierwszy wpis na tym forum, a ponoć pierwszy zawsze boli (póki co nie zauważyłem). Posiadam konto na ionic.pl już od prawie roku. Gdzieś w połowie stycznia będę musiał się określić co dalej robić, bo kończy mi się hosting w danej firmie. Na dzień dzisiejszy jeśli nic się nie zmieni to pozostanę przy ionic.pl Kontakt? Mi jak najbardziej odpowiada. Szybki czas reakcji. Bez problemu dowiedziałem się wszystkiego co chciałem wiedzieć na temat danej usługi w sposób naprawdę zrozumiały, czytaj bez bezsensownej gadki marketingowej. To ogromna zaleta tej firmy. Dostaję krótkie i rzeczowe informacje i wiem, że rozmawiam z właściwym człowiekiem. Wcześniej miałem styczność z "gigantem" naszego rynku, na którego poziomie usług się srogo zawiodłem. Są nieadekwatne do ceny. To samo co oni, a nawet lepiej i więcej ma konkurencja za mniej. Nie byłem zadowolony z usług jakie świadczą, w szczególności supportu, który działa nawet szybko. Ale nie w skrajnych sytuacjach. Pamiętam jak na jakiś tydzień zniknęła strona firmowa razem ze wszystkimi usługami. Dodzwonienie się wtedy do nich graniczyło z cudem. Nikt nie odbierał. Następnego dnia paniki wszystko się wyjaśniło. Z tego co pamiętam to mi się tam udało w końcu dodzwonić i dowiedziałem się, że są przejściowe problemy z przenoszeniem serwerowni. Po firmowej naradzie doszliśmy do wniosku, że ich po prostu zalało - był to okres powodzi chyba w ubiegłym roku. Póki co, to od momentu jak wykupiłem usługi na ionic.pl nie mam żadnych przygód. to najważniejsze. Dobrą sprawą jest wprowadzenie panelu informacyjnego o wszelkich pracach prowadzonych na serwerach. Obecnie wszystkich swoich klientów namawiam na ten hosting i póki co nikt się jeszcze nie skarżył na jakość świadczonych usług. Teraz jeszcze przyjdzie mi wykupienie vps czego dokonam najprawdopodobniej w ionic.pl uprzednio pewnie dzwoniąc i marudząc czy wszystko co będę chciał będę mógł dostać. Czasami to aż współczuję tym ludziom z obsługi technicznej, że przy rozmowie ze mną nie rzucą słuchawką
×