Skocz do zawartości

surfers.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez surfers.pl


  1. Moze bys nie klamal!!! Jaki backup?

     

    1. BACKUP: Wy wogole nie macie backupu!!! Zadzwonilem do was i spytalem sie o backup - usuniete zostalo okolo 50 plikow w roznych folderach public_html i stalo sie to 5 minut przed moim telefonem do Progreso. Zostalem poinformowany przez Ciebie(Adam Szendzielorz) jak wgrac backup. Weszlem do extranetu kliknelem kopie zapasowa i odtworzyly sie pliki z 6 miesiecy albo nawet dalej! To jest jaka paranoja i ty tu mowisz o kopi zapasowej z 24h godzin. Chyba sobie zarty robisz. I mi tylko tu nie odpowiadaj o napisie jakims, bo powinny sie pokazac pliki bez tych usunietych. Cala struktura katalogu byla jak z zeszlego roku, nic z ostatnich dobrych miesiecy nie bylo tylko pliki ktore dawno usunolem przed instalacja magento.

     

    2. POCZTA: Poczta wygladala na razwiazana przez pare tygodni po czym problem wrocil. Ale nie chcialo mi sie juz pisac bo wy to robiliscie jak od niechcenia. A jestem bardzo zajetym czlowiekiem i radzilem sobie z tym prblemem poprzez bezposrednie spradzanie wszystkich maili ze stron platfrom sprzedazy i przyswyczailem sie do tego.

     

    3. OBSLUGA KLIENTA: Nie istnieje! Ja jestem klientem i chyba ja was oceniam jako wasz klient. Jestem niezadolony z obslugi klienta ktora jest tragiczna. Nawet jak odpowiedziales szybko to nie znaczy ze to bylo pomocne. To jest wasza najslabsza strona- Obsluga kilenta - nie macie pojecia jak rozmawiac z klientami.

     

    Biora kase za hosting i jaka sobie z klientow robia, zwlasza te klamilwe odpowiedzi tutaj. Jestem jednym z wielu i zapraszam innych zawiedzionych klientow.


  2. Jak narazie tylko sobie chwale nowego uslugodawce, duzo szukalem i czytalem przed podjeciem decyzji.

     

    Progreso popsulo sie na maxa, stronka wyglada jakby staneli w czasie - 7 lat temu bylo to samo. I nie tylko moje osobiste relacje z nimi sa opisane w tym watku ale rowniez innych niezadolonych klientow. Chyba albo prawie 10 lat bylem z nimi. Te osoby ktore ich tutaj bronia to wydaje mi sie ze to koledzy ktorzy maja free hosting u nich.

     

    Biznes prowadze w UK.

    1. Serwer mam w UK.

    2. ping sa 2 razy leszpe niz wprzypadku Progreso(sprawdz sam surfers.pl jeszcze u progreso a domena microdream.co.uk u nowego uslugodawcy).

    3. OBSLUGA KLIENTA, w progreso moim zdaniem nie istnieje, tzn przestala istniec. U nowego uslugodawcy poprosilem o pomoc i dostalem promt odpowiedzi i pomoc. Nawet pokierowanie krok po kroku bo w niektorych sprawach jestem laikiem.

    4. Mam kopie zapasowe ktore istnieja, co w przypadku Progreso powiedza ci przepraszamy ale nie mamy! i twoje pol roku ciezko przepradzowanych godzin idzie do smieci, jestem tak wkur... ze nie da sie opisac. I to jeszcze w okresie zwiekszej sprzedalnosci(grudzien). Odnowa stawiam magento, integracje z eBay,template etc. niewspomne o brakujacych zdjeciach w aukcjach itp.

     

    Odnosnie Progreso: Ich nowy panel to bedzie kolejny lamer project dzialajacy w polowie jak poprzedni.

     

    Aha 5. Zapomnialem wspomniec o problemach z poczta, zawsze jakies emaile znikaly, watkow w extranecie otwieralem pare ale nigdy to nie bylo rozwiazane. Z nowym uslugodawca ich nie mam.


  3. Witam,

     

    WIELKI NEGATYW!!! I PROSZE PRZECZYTAC I OMIJAC ICH DALEKO!

     

    Jestem klientem Progreso od czasu kiedy byli konta.pl i zaczeli sie rozwiajac - podziwialem ich nawet. Zwiazalem sie z nimi mocno bo byli pomocni i serwis byl super.

     

    Niestety to bylo pare lat temu.

     

    Serwer ktory wykupilem byl slabo uzywany, ale przez ostatnie 6 miesiecy zrobil sie zryw i zmienilem taktyke jak rowniez przyszle plany mojej firmy.

     

    Firma Progreso prowadzaca przez Szyne jak i Raszmana okazala sie totalna klapa i lamerka. Moje cale 6 miesiecy zdjec i innych rzeczy poszly sobie na marne.... jak to skomantowal gdzies jeden z ich wlascicieli "Szyna" w tym watku"by nie istnieli jak by nie robili kopi zapasowych". Niestety to jest prawda - ONI ICH NIE ROBIA!! wyglada na to ze sobie robia segregacje, wybieraja te ktorym robia a tak gdzie wystepuje malo ryzyko nie! U mnie przez to wszytko stracilem!!!

     

    Mialem problem chcialem odzyskac dane z zeszlego dnia. Okazalo sie ze nie maja kopi zapasowej z ostatnich 24h - ktore niby robia? Poprosilem 2 dni w wstecz tech nie. Wgrali cos na serwer co moim zdaniem wyglada na cos co jest powyzej 6 miecsiecy. Wgrali na serwer i przeprosili - to jest jakis zart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

    Placilem im przez pare lat co okazalo sie totalna ignorancja brakiem obsugi ze strony serwisu i jak rowniez lamerka odnosnie braku backup.

     

    Wykupilem sobie konto na hostnine.com Pomoc techniczna to jest to co oczekujesz od nich, odpowiadaja na kazde twoje pytanie, i jak dotyczas to do max 30 minut nawet o 4 rano. I pomoga tobie nawet jak nie wiesz jak cos skonfigurowac i potrzebujesz pomoc!!

     

    Progreso.pl nigdy wiecej, przenigdy! Wisi tam jeszcze moja jedna domena tylko dlatego bo z nask to zajmuje wiecej czesu na nameservers.

     

    Jezeli ktos chece wiecej info, skonatktuj sie ze mna....

×