Skocz do zawartości

MyRy

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O MyRy

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. windows-hosting stosunkowo duża awaryjność (chyba ogólnie windows-hosting ma to do siebie), przestoje w szczytach oglądalności potrafią sięgać nawet 6 godzin, kiepski kontakt jeśli chodzi o awarie (wolą przemilczeć temat, może Klient zapomni ), prośby o wyjaśnienie przyczyn braku serwisu w sieci przez kilka godzin kończą się milczeniem... dwukrotnie przy długiej awarii nie odpowiedziano mi na maile z prośbą o wyjaśnienie przyczyn braku strony. Często zdarzają się także kilku-kilkunasto minutowe restarty... czyli w tym czasie brak serwisu w sieci. Często pojawiają sie także błędy skrzynki pocztowej Przy stronach komercyjnych mocno utrudnia to życie i podważa wiarygodność, skoro Klient wchodzi a tu strony brak. Ten aspekt zadecydował o zmianie firmy hostingowej na inną
×