joipl
-
Zawartość
6 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez joipl
-
-
Wczoraj po godzinie 22:00 awarii uległ serwer ssd.joi.pl, awaria wymagała interwencji technika w serwerowni co znacznie wydłużyło czas naprawy, przerwa trwała niecałe 2h, od ponad miesiąca prowadzimy monitoring serwera w pingdom, od tego czasu nie było żadnych poważniejszych awarii nie licząc dnia wczorajszego.
Dla zainteresowanych link do statystyk: http://stats.pingdom.com/di1wj71hfu4a
Joi.pl oferuje hosting z gwarancją SLA na poziomie 99.5%, jest to oczywiście górna granica SLA.
Ciekawym jest, że stronę tworzyło nlds-group, które hostuje się właśnie na joi.pl, choć właściciel usługi - microproject.pl - zajmuje się tworzeniem witryn internetowych i poligrafią - wizytowki.galeriafirm.pl.W co wy gracie panowie ?
Prowadzimy wiele projektów w ramach jednej firmy, główny zespól grafików nie wszystko jest w stanie wykonać w przystępnym terminie, cześć zleceń jest realizowana przy współpracy z zaufanymi firmami.
-
Złośliwość rzeczy martwych, na serwerze ssd.joi.pl awarii uległa płyta głowa supermicro, płyty tego producenta są mało awaryjne, nie podejrzewaliśmy ze to akurat ta cześć może powodować niestabilność systemu, nie była to macierz dyskowa jak wcześniej podejrzewaliśmy, problem objawiał się w dość niecodzienny sposób, uszkadzane były bazy typu innodb, problemy z serwerem miały miejsce w ostatnich 2 tyg, w tym czasie wielokrotnie diagnozowaliśmy co może powodować takie zachowanie serwera, po wykluczeniu problemów z oprogramowaniem przystąpiliśmy do diagnozowania sprzętu co niekiedy wymagało wyłączenie serwera, prace prowadziliśmy w nocy, 2 lub 3 razy niezbędne było przywrócenie backup całej bazy w ciągu dnia w związku z tym ze uszkodzenia były nie do odtworzenia w inny sposób, MySQL nie był w stanie odtworzyć tabel z własnego backupa, kopie były max z przed kilku godzin 6 lub 8 nie wiem skąd taki zarzut ze przywróciliśmy backup z przed kilku dni... kopie bazy danych wykonujemy co 6 godzin i trzymamy przez 30 dni, wiele osób które kontaktowały się z nami poprosiło o przywrócenie jak najwcześniejszych kopii i to robiliśmy, różnica była wtedy nie 6-8 godzinna a kilkunastominutowa, dosłownie z przed awarii, wystarczyło napisać i poprosić, forum nie służyć jako helpdesk, nie zaglądamy tutaj często.
w chwili obecnej serwer działa stabilnie na innym sprzęcie do czasu aż otrzymamy nową płytę główna od producenta, po otrzymaniu nowej płyty macierz dyskowa wróci do właściwego serwera.
Osoby które czuja się poszkodowane przysługuje możliwość złożenia reklamacji i otrzymania rekompensaty.
-
Witam,
Forum to nie nasza oficjalna forma kontaktu, proszę pisać na maila lub dzwonić, wszelkie dane kontaktowe znajdują się na stronie w dziale kontakt.
Pozdrawiam
-
Siemka .Jestem noga w linux .
Jak przekopiować pliki między maszynami . Tzn. z maszyny s1, chcę cały katalog /home przeżucić do maszyny s2 /home/backup
I jak to zrobić słyszałem że można przez rsync ale jak ?
Jestes zalogowany na s2 i wydajesz polecenie:
rsync -ave "ssh -p 22" --numeric-ids --delete root@s1.domena.pl:/home /home/backup
[quote name=lolek ' timestamp='1286736493' post='220473]
Ja bym to zrobił inaczej mianowicie
spakował katalog home
po czym poprzez FTP i polecenie mget ściągną pliki na nową maszynę
No tak ale jak /home zajmuje 100gb to będzie z tym mały kłopot lepiej sprawdzi się w tym wypadku rsync
-
-
Witam,
Chciał bym zaprosić wszystkich do testów nowej platformy hostingowej Joi.pl
Oficjalny start firmy to dzień dzisiejszy czyli 10 października 2010
Wszystkie uwagi mile widziane, osoby aktywnie uczestniczące w testach otrzymają dowolne konto hostingowe za darmo na okres jednego roku.
Głównym przedmiotem działalności jest sprzedaż serwerów wirtualnych, oprócz hostingu oferujemy sprzedaż domen.
Proszę zamawiać usługi i testować zarówno panel klienta jak również konto hostingowe, uwagi proszę przesyłać na forum, bezpośrednio na nasz adres mailowy biuro@joi.pl lub zgłaszać telefonicznie, numery telefonów znajdują w dziale kontakt.
Dane firmy:
Joi.pl IT Michał Piech
ul. Cypriana Kamila Norwida 29/16
41-300 Dąbrowa Górnicza
NIP: 629-228-16-63
REGON: 241713800
Nasza oferta:
Pakiet hostingowy: Yellow
Pojemność 2 GB
Transfer miesięczny 20 GB
Cena 39,99 netto
Pakiet hostingowy: Orange
Pojemność 4 GB
Transfer miesięczny 40 GB
Cena 59,99 netto
Pakiet hostingowy: Green
Pojemność 8 GB
Transfer miesięczny 80 GB
Cena 99,99 netto
Okres testowy dla wszystkich pakietów hostingowych to 14 dni
Cechy wspólne dla wszystkich pakietów:
Domeny bez limitu
Subdomeny bez limitu
Konta FTP bez limitu
Konta Email bez limitu
Bazy MySQL bez limitu
Pozostałe parametry:
Panel Administracyjny - Direct Admin
Darmowy domena twoja_strona.joi.pl
Obsługa PHP 5.2
Obsługa PHP 5.3 CGI
Obsługa MySQL 5.1
Obsługa ionCube PHP Loader
Obsługa Zend Optimizer
Obsługa php eAccelerator
Obsługa SpamAssassin
antywirus clamAV dla poczty
antywirus clamAV dla ftp
Webmail (RoundCUbe, Atmail, SquirrelMail)
Zarządzanie DNS
Zarządzanie zadaniami CRON
Funkcję Catch-All
Autorespondery
Listy mailingowe
Wsparcie dla .htaccess (mod_rewrite)
Wsparcie dla SSL
Wsparcie dla skryptów CGI
Własne strony błędów (error 403, 403, 500 itp)
Szczegółowe statystyki odwiedzin
Tygodniowa kopia bezpieczeństwa wykonywana raz dziennie
Gwarancja stabilność SLA 99,5%
Darmowa pomoc techniczna
Czym dysponujemy ?
Po pierwsze doświadczenie, w branży hostingowej działamy od 6 lat ale dopiero teraz postanowiliśmy wykorzystać zdobytą wiedzę.
Po drugie sprzęt, korzystam tylko ze sprawdzonych rozwiązań.
W chwili obecnej jesteśmy w posiadaniu 3 serwerów których konfiguracja sprzętowa przestawia się następująco:
Serwer pod stronę Joi.pl:
Intel Core2Duo 2x 2.33+ GHz
2GB RAM
Dyski 2x 500GB
Serwer dla klientów hostingowych:
Intel Xeon i7 W3520
4x 2x 2.66+ GHz
12GB RAM
Dyski 2x 80GB SSD oraz 2x 1TB SATA2
Serwer pod backup:
Intel Celeron 1.20+ GHz
2GB RAM
Dyski 2x 2TB
Kopia tygodniowa wykonywana raz dziennie.
Serwery ulokowane są w serwerowni OVH.
Po trzecie autorski panel klienta ułatwiający zarządzanie oraz zamawianie nowych usług.
Opinia joi.pl
w Informacje o firmach hostingowych
Napisano · Raportuj odpowiedź
Panie Dariuszu czy przez okres prawie 3 lat świadczenia usługi hostingowej oszukaliśmy Pana w jakikolwiek sposób ?
Otrzymał Pan odpowiedz na swoją wiadomość mail dotyczącą zmiany okresu rozliczeniowego później niż zwykle, zdarza się nam to niezwykle rzadko, opóźnienie spowodowane były zmianami na stronie, które trwały w okresie 1-7 października, uruchamiany był nowy system do komunikacji, w tym czasie kontakt mailowy mógł być utrudniony i odpowiedzi udzielane były z opóźnieniem, w tym czasie kontakt telefoniczny działał normalnie, niestety nie było kontaktu telefonicznego z Pana strony i nie mógł Pan dowiedzieć się o pracach które aktualnie trwają na stronie i z tym związanych opóźnieniach w komunikacji mailowej.
Zważywszy na to ze Pana wiadomość nie była sprawą pilna, usługa hostingowa wygasała dopiero za ponad 10 dni, odpowiedz uzyskał Pan dopiero w poniedziałek.