Skocz do zawartości

BrainUser

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O BrainUser

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Zawsze myślałem, że cynizm jest odpowiedzią skierowaną do człowieka, który prowadzi dyskusję niemerytoryczną, poniżej pewnego poziomu. Skoro tak bardzo cię uraziła moja wpadka językowa, to rozumiem, że musiałeś ją uwypuklić, niż poprawić w serdecznej atmosferze. Oczywiście chodziło mi o limit danych na miesiąc. Czasem lepiej jest mieć większą szybkość łącza i narzucony limit niż narzuconą szybkość łącza.
  2. Pytania, komentarze Vipserv.org

    Pisze Pan, jakby nie był administratorem vipserv Korzystam już prawie rok z hostingu VIP2008, więc co nieco mogę opowiedzieć. Plusy (subiektywne): - PostgreSQL - trafiłem na wasz hosting właśnie szukając hostingu z obsługą tej bazy. Vipserv jest bezkonkurencyjny. - SVN, SSH, HTTPS i inne funkcjonalności o których można tylko pomarzyć za tą cenę u innych usługodawców - PHP FastCGI - niby wolniejsze od mod_apache, ale dzięki temu jest możliwość pełnej konfiguracji własnego php.ini oraz wyboru wersji PHP dla każdej domeny - każde konto posiada użytkownika linuksowego, PHP działa z uprawnieniami tego użytkownika, za czym idzie większe bezpieczeństwo danych konta (nie trzeba ustawiać uprawnień dla others) - możliwość tworzenia zdalnych użytkowników baz danych - zawsze aktualne oprogramowanie - świetny filtr antyspamowy - możliwość edycji rekordów DNS - totalny szok - aktywacja konta w ciągu kilku minut/godzin - możliwość parkowania domen na 3 adresach IP - sporo opcji dodatkowych kont FTP (limity itp) - monitor Google - Baza wiedzy - świetne poradniki pisane na temat funkcjonalności hostingu, ale przydatne również w innych sytuacjach - szybki kontakt z administratorem i możliwość doinstalowania na prośbę klienta dodatkowych modułów serwera - miesięczne rozliczenia - nie trzeba kupować hostingu od razu na rok, można przetestować np. przez miesiąc Niestety są też pewne minusy: - brak telefonu - osobiście wolę kontakt mailowy, ale każda poważna firma powinna podawać telefon, bo jego brak może oznaczać krzak i tracić przez to potencjalnych klientów. Chociaż z drugiej strony brak telefonu jest uzasadniony, jeśli właściciel nie jest w stanie odbierać telefonu, np. niepełnosprawność czy zespół tourette'a - nie wnikam. - powolny panel administracyjny - oferta VIP2008 jest jedyną zrównoważoną, ale jeśli ktoś potrzebuje większych pojemności, to niestety sporo musi nadpłacić. Bo czym jest dzisiaj 6 GB dysku? Osobiście czekam na zapowiadaną ofertę serwerów VPS, która będzie konkurować z logout.pl
  3. Mam VPS w logout od 3 miesięcy i jestem w miarę zadowolony. Było kilka problemów przez lokalizację w livenet, ale teraz na szczęście zrezygnowali z tej serwerowni (w sumie dziwne, wcześniej słyszałem dobre opinie o livenet). Rzeczywiście, muszą trochę popracować nad kontaktem z klientami. BOK tworzy najważniejszy obraz firmy - co z tego, że firma ma świetne serwery i fachową administrację, skoro odpowiedź na maile zajmuje czasem 3-4 dni. Polecam jakiś system ticketów, który przydziela typowym problemom priorytety - wtedy na ważne problemy odpowiedź będzie trwała krócej. Natomiast jeśli już przyjdzie odpowiedź z BOK to jest zawsze uprzejma, administratorzy chętnie pomagają w problemach z konfiguracją. Od jakiegoś czasu działa też forum logout, na którym użytkownicy pomagają sobie wzajemnie. Zastanawia mnie natomiast nowa oferta, w której nie wykupuje się bandwidth'u na miesiąc, lecz przepustowość łącza. Moim zdaniem powinno się dać możliwość klientowi wybrania pełnej przepustowości kosztem limitu transferu. Nie rozumiem też, dlaczego przy VPS-ach nie działa zasada "im więcej tym taniej", np. kupując dwa razy więcej RAM-u nie jest dwa razy drożej, tylko trzy razy.
×