Skocz do zawartości

cyrial

Użytkownicy
  • Zawartość

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez cyrial


  1. Witam,

    mam do zaoferowania System Zarządzania Projektami oparty o PHP i bazę danych MySQL. System jest moim autorskim projektem, poniżej przedstawiam jego możliwości.

     

    1. Home

    Jest to główna zakładka do której zostaje przeniesiony użytkownik po zalogowaniu się do PMS. Na samej górze widoczny jest kalendarz w którym zawarte są informacje o zaplanowanych zadaniach. W głównym widoku kalendarza widać tylko skrót wiadomości, dokładne informacje dostępne są po kliknięciu w skrót informacji. Dodanie informacji do danego terminu możliwe jest po kliknięciu odpowiedniej daty.

     

    2. Profile

    W zakładce tej dostępne są informacje na temat zalogowanego użytkownika. Istnieje możliwość zmiany swoich danych personalnych w przypadku takiej potrzeby.

     

    3. Documentation

    Jedno z najważniejszych miejsc w PMS. Tutaj przechowywana jest cała dokumentacja projektu, dzięki czemu każdy z członków teamu może być na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Dokumentacja podzielona jest na kategorie, które mogą być dodawane przez team leaderów. Każdy z użytkowników może tworzyć nowe dokumenty oraz je edytować. Przy edycji dokumentu dodatkową opcją jest możliwość dodania zdjęć (WYŁĄCZNIE W FORMACIE JPG), które po zapisaniu będą widoczne w górnym panelu widoku dokumentu. Po kliknięciu w miniaturkę zdjęć są one otwierane w nowym oknie w oryginalnym rozmiarze. Dodatkowo dokumentacja obsługuje tzw. tagi umożliwiające stosowanie kolorów, pogrubień itp. Poniżej spis zaimplementowanych tagów

     

    [highlight=red] Czerwone tło pod tekstem [/highlight]
    [highlight=blue] Niebieskie tło pod tekstem [/highlight]
    [highlight=green] Zielone tło pod tekstem [/highlight]
    [red] Czerwony tekst [/red]
    [blue] Niebieski tekst [/blue]
    [green] Zielony tekst [/green]
    [b]Pogrubiony tekst[/b]
    [i]Kursywa[/i]
    [u]Podkreślenie[/u]
    [big] Powiększony tekst [/big]
    [zdjecie=katalog/plik] Treść [/zdjecie] [link=http://tutaj.link.pl] Treść [/link]

     

    4. Files

    Kolejny z działów który jest istotną częścią PMS. Tutaj znajdują się wszystkie pliki które zostały stworzone w ramach projektów. Aby wgrać plik do danego katalogu, należy najpierw wejść do tego katalogu, a następnie z lewej strony w zakładce "Upload Files" wybrać pliki które mają zostać wgrane. Znak zapytania obok pliku oznacza, że nie został on jeszcze sprawdzony przez team leadera. W przeciwnym wypadku koło pliku pojawi się zielona "fajka" oznaczająca zaakceptowanie pliku. Z prawej strony można znaleźć ostatnio dodane pliki.

     

    5. SVN

    Opcjonalny dział który może zostać uruchomiony w przypadku posiadania serwera SVN.

     

    6. Tasklist

    Najważniejszy element systemu PMS. Tutaj team leaderzy mogą wyznaczać zadania dla poszczególnych osób ze swojego teamu i przypisywać je. Osoba która otrzyma zadanie z odpowiednim deadline musi je zaakceptować, a po wykonaniu zamknąć, dzięki temu możliwa jest kontrola prac nad projektem i terminowością. Dodatkowo dla team leaderów dostępne są statystyki powiązane z systemem google generującym wykresy on-demand w nawiązaniu do danych z bazy odnośnie przypisanych zadań co umożliwia dokładną kontrolę nad pracami.

     

    7. Requests

    Dział w którym przypisywane są zadania do wykonania przez inny team. Jeżeli programista potrzebuje np. pomocy sieciowca, przypisuje request do odpowiedniego teamu, a team leader po otrzymaniu e-mail i zaakceptowaniu requesta przypisuje już zadanie do odpowiedniego członka swojego teamu.

     

    8. Contacts

    W tej zakładce można znaleźć szczegółowe informacje o każdym z członków zespołu projektowego.

     

    9. Config

    Opcja pozwalająca na zmianę hasła do systemu PMS.

     

    10. Mailer

    Zakładka umożliwiająca kontakt z każdą osobą z zespołu poprzez e-mail. Wiadomość zostaje wysłane przez system PMS do danej osoby, teamu lub wszystkich osób. Dwie ostatnie opcje wykorzystywane są głównie przez team leaderów.

     

    11. Blog

    Element systemu w którym opisywane są postępy w projekcie w formie newsów wraz z możliwością dodawania obrazków/screenshotów.

     

    Dodatkowo system informuje e-mailowo o jakichkolwiek zmianach w dokumentacji, nowo przypisanych zadaniach oraz wysyła zbiorczą informację zadań, kalendarza codziennie o godzinie 20:00 do każdego członka zespołu.

     

    W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt e-mail. Cena systemu: 500zł

     

    13980224593.th.jpg13980224594.th.jpg1398022459.th.jpg13980224591.th.jpg13980224592.th.jpg


  2. Bylaby, ale moze w fazie poczatkowej. W miare wzrostu ilosci graczy w grze wzrastac bedzie zapotrzebowanie serwerowe, wiaze sie to na pewno z budowaniem klastrow. Wiem, ze niektorzy moga uznac za smieszne to co pisze "Zrobilo sobie 3 ludzi gre i mysla, ze sie sprzeda i nie wiadomo co osiagnie". Tak jest, wlasnie myslimy, ze sporo osiagniemy, dlatego, ze odwolujemy sie do pewnej grupy odbiorcow. Rozeznalismy rynek wczesniej i wychodzi na to, ze mozemy miec spore potrzeby na utrzymanie gry, szczegolnie dlatego, ze bedzie to gra dwujezykowa i nie zostanie wydana wylacznie na polski rynek. Dokladniejsze pomiary uzyskamy za ok. tydzien-dwa, kiedy wprowadzimy ok. 100-150 testerow na raz do gry. Wtedy bede mogl wyliczyc, co tak naprawde bedziemy potrzebowali, ale mysle, ze kilka serwerow dedykowanych niestety nie bedzie rozwiazaniem dla nas. A raczej stety ;). Dodatkowo potrzebujemy dostep do serwerow, jak ustalilem z pozostalymi osobami, nie caly czas, lecz raz na pewien okres na pewno, dlatego obecnie sklaniamy sie ku Beyond. Wiem, ze na poczatku poszukiwalismy czegos w Krakowie, jednak opinia tez jest dla nas wazna, a Beyond w moim przynajmniej mniemaniu jest serwerownia bardzo dobra, ktora potrafilaby zaspokoic nasze potrzeby. Obecnie glownym wyznacznikiem beda statystyki generowane przez testerow na serwerze, a to juz wkrotce, tylko dopniemy wszystko na ostatni guzik jesli chodzi o sam engine. To jest na chwile obecna najwazniejsze, poniewaz od tego zalezy ilosc wysylanych/odbieranych pakietow i czas w jakim to nastepuje. Mam nadzieje, ze czegos nie pomieszalem, bo to 23 godzina bez snu i powoli przestaje kontaktowac :).


  3. Witam,

    zwracam się z prośbą o informację, czy ktoś jest w stanie polecić dobrą kolokację na terenie Krakowa. Serwery będą dzierżawione na potrzeby gry MMORPG, z początku nie będzie ich zapewne dużo, jednak ilość ta może systematycznie wzrastać wraz z rozwojem. Jeśli ktoś ma informacje o sprawdzonej firmie, z którą nie ma problemów w kontakcie oraz problemów z obsługą serwerów, prosiłbym o odpowiedź w tym temacie.

     

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Koza


  4. Bawią mnie wypowiedzi osób, które na siłę wykrywają "5 minutowe pady łącza". Nie próbujcie mi nawet wcisnąć kitu, że cokolwiek na tym tracicie. W mojej pracy zdarza się, że mamy przerwy w dostawie internetu, czasami po 10 minut, nikt z tego powodu nie płacze, tak jak wy wylewacie swoje problemy na forum. Problem w tym, że te 10 minut padu na hostingu www tak naprawdę nic nie znaczy, my tracimy dostęp do monitoringu kilkuset serwerów. Zastanówcie się nad tym jakie głupoty wypisujecie.


  5. Dla mnie krótka piłka, jest sobie wypadek, ginie dużo ludzi. Spoko, a teraz porównajmy to do statystyk ile ludzi umiera dziennie, których też nie znam. Musiałbym codziennie w żałobie być.

    Codziennie ginie wiele ludzi na drogach i nikt z tego nie robi żałoby.

    Nie normalny jest świat który robią nam media no i te wypłacanie odszkodowań rodzinom ofiar tragedii więc pod tym względem moim zdaniem jest lepiej zginąć masowo niż samemu.

    Popieram w całej rozciągłości.

×