-
Zawartość
79 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
2
Posty napisane przez GLOBALDATA
-
-
może odpytywanie /administrator Joomli załóż na niego hasło aby CMS nie musiał przetwarzać zapytań a serwer i zobacz czy skoki wystapia ponownie.
-
Mimo chęcia po wielu mailach i próbach ja również odpuściłem. Najwidoczniej produkt ten wymaga jeszcze troszkę pracy.
-
Napisz do swojego usługodawcy niech zaktualizuje to raczej powinno leżeć w jego interesie, dla przykładu wielu użytkowników instaluje CMS choćby te z instalatora np. joomla 3.0 a ta o ile z php 5.3 będzie działać to bez php 5.4 nie będzie działać poprawnie więc bez aktualizacji firmy tracą potencjalnych klientów.
-
Powiem szczerze już drugi miesiać przysiadam do aktualizacji i poprawek zaobserwowanych błędów ... i strasznie mi się nie chce ale w Lipcu przybędą praktykanci więc pewnie wgram aktualizacje dla 5.2.5
-
Jak przyjeliście zmiany z 22 marca odnośnie Polityki prywatności i wykorzystywania plików Cookies w serwisach internetowych ?
Bo z tego co widze to mało stron wprowadziło wymagane polityki i informacje na swoich stronach.
Jakieś pomysły na ich obejście ? -
Jak dzowniłem o 9:05 uzyskałem odpowiedź że siedzą i naprawiają, tylko coś najwidoczniej dłużej schodzi niż zwykle najwidoczniej coś poważnego.
-
Do vps na ssd nie mogę się przyczepić.
Ja rownież polecam, w ciagu roku jeden pad i w kilka minut wszystko przywrócone.
-
Tłumaczenie dla wersji 5.1.3 (działa także na 5.1.2)
Plik polskipanelklienta.php do folderwhmcs/lang/polski.php
- przetłumaczone 100% poprawione kilka zwrotów a Qutes zmienione na dodatki jak znajdziecie jakieś nietypowe zwroty informujecie będę aktualizował.
Plik polskiadminpanel.php do folderwhmcs/admin/lang/polski.php (zmienić w ustawienaich profilu admina na język polski)
- przetłumaczone hmm jakieś 90% w kodzie pozaznaczałem cytaty linijek nie przetłumaczonych czyli jakieś 30% zwrotów z nowej aktualizacji oczywiście nadal nad tym pracuje i tłumacze te linijki choć czasu brak oczywiście pozostawiłem angielskie zwroty aby nie występowały braki, zachęcam do zaglądania i sprawdzania aktualizacji jeżeli tłumaczenie uznacie za przydatne.
- linijki ustawione są alfabetycznie i usunąłem komentarze WHMCS poprostu mam taką a nie inną organizację pracy, staram się także na bierząco poprawiać zwroty które nie pasują lub brzmią dziwacznie z góry dziękuję za wasze uwagi także na PW są bardzo przydatne.
Pliki w UTF: http://www.globaldata.pl/whmcs.zip
- 2
-
Udostępniaj, pomożemy poprawić błędy.
Okej odrazu sie przyznam że niemam pojęcia do czego służy "My Quotes" ;] Więc tych kilku, chyba 7 linijek nie tłumaczyłem Pozatym moje tłumaczenia są ustawione alfabetycznie od a do z bo tak mi łatwiej się dłubie usunąłem też komentarze. I niu usunąłem znaków macie więc & obok i
W zależnosci od tego czy potrzebujecie pliczek w utf czy ansi: http://www.square-host.pl/whmcs/
Za błędy i zwroty niczym z ust trola przepraszam publikuje na życzenie, moim zdaniem niema się tu zabardzo czym chwalić ani co odsprzedawać.
-
Jeżeli ktoś potrzebuje i niema nic przeciwko kilku błędom to mogę udostępnić za darmo moje tłumaczenie do panelu klienta dla 5.1.2
-
rejestracja znaku towarowego róznież odpada, gdyż domena została zarejestrowana przed wymyśleniem twojej nazwy.
dokładnie, jednak przy postępowaniu arbitrażowym wysyłane jest najpierw do firm pismo o zgodę jeżeli firma odrzuca to chyba jak dobrze pamiętam domena automatycznie przechodzi w twoje ręce ze względu na regulaminy NASK
Jeżeli więc właściciel się pomyli i na wszelki wypadek nie zgodzi się na tego typu postępowanie to wychodziłoby na to że straciłby domenę
Chociaż patrząc na koszty i zestawienie http://www.piit.org.pl/_gAllery/14/07/14078/publikacja2012.pdf to beznadziejny pomysł
-
Tak tematycznie odskoczę. Takie moje spostrzeżenie czy wy też zauważyliście że fani szybciej walą na tablicę z informacją że serwer leży niż wysyłają tickety
- 1
-
DA lepszy pod klienta, mniej guziczków, przejrzyste kategorie, prosty i przyjemny. Wiadomo im klient łatwiej coś sam znajdzie i zmieni tym mniej ticket'ów wyśle
-
Kiedyś w zakładce kontakt był 24h telefon alarmowy do Pana Pawła, dzisiaj takiego telefonu ani na vipower ani na vihost nie znajdziemy.
Swego czasu zapisałem sobie także numer +48 664-713-452 widoczny obecnie na stronie vibiznes.pl (może zapomnieliście go jeszcze usunąć ? ), niestety przy próbie dodzwonienia się po godzinie 18 po prostu połączenie zostało odrzucone.
Na jakość usług nie narzekam wiadomo problemy się zdarzają, pady także ale ogólnie polecam.
Jedyna więc moja uwaga: szkoda że wycofaliście telefon alarmowy choć zdaję sobie sprawę że klienci potrafią denerwować i dzwonić po 22 z pytaniami o ofertę ale telefon alarmowy to bardzo ważny element.
-
Panowie a na jakiej zasadzie działa moduł rejestracji OVH wbudowany w WHMCS ?
Bo hrd wiadomo tworzy klienta CSA na podstawie profilu w whmcs przypisuje go do konta i do niego rejestruje domeny oraz co ważne na niego.
Jak sprawa przedstawia się przy domenach w ovh? Wszyscy klienci łączą się z kontem firmowym i zarządzają oraz rejestrują domeny jakie mają aktualnie podpięte w Panelu ? Czy może jeszcze inaczej ?
W ogóle ten moduł działa i ktoś go testował bądź używa ?
-
Zauważyliście że google z dniem wczorajszym zapowiedziało zmiany w regulaminie wchodzące z marcem, i po YT
-
Ten ktoś płacił mi 200zł co miesiąc przez 3 lata, teraz jestem zmuszony podnieść cenę. A ten ktoś że nie ma mowy i jak bym zrezygnował z ich pozycjonowania to mnie podkablują do US czy tam ZUS. Oczywiście jasno mi tego nie powiedzieli ale ma to na myśli. Co robić?
200zł *12 = 2400zł
W 2010 roku kwota wolna od podatku wynosiła 3 091 zł więc albo się mylę albo miałeś prawo tyle zarobić i z nikim się nie dzielić.
1. Co innego jak udowodni że zarobiłeś więcej a nie raczyłeś się podzielić z US
2. W pewnym sensie usługi świadczyłeś ciągle można się więc przyczepić czemu nie zarejestrowałeś firmy.
-
Co zabiorę się do dalszego tłumaczenia, poprawiania znaczenia itp. to wychodzi nowa wersja i znowu aktualizowanie, kolejne linijki, takie syzyfowe prace. Ktoś gdzieś kiedyś rzucił pomysł aby zebrać się w kupę, podzielić robotę i zrobić jedno porządne tłumaczenie.
-
Nie zauważyłem, przy czym jeszcze do najnowszej nie aktualizowałem. Zawsze się staram dziebko odczekać z tymi aktualizacjami.
Problem w nie generowaniu faktur może leżeć po stronie złego tpl faktury.. sam tak miałem. Co pokazują logi?
Możesz rozwinąć problem tpl ?
Jedyny problem jest taki faktury tworzy sam ale dlaczego z takimi a nie innymi datami i w tym a nie odpowiednim czasie ;/ Dlaczego raptem generuje faktury z śmiesznymi datami a na fakturach wypisuje lata do przodu. To głupie. A znowu tych o czasie nie generuje w cale.
zapuściłem i proszę bardzo:
25/09/2011 16:49
Cron Job: Daily Email Backup - Sent Successfully
25/09/2011 16:49
Cron Job: Backup Generation Completed
25/09/2011 16:49
Cron Job: Starting Backup Generation
25/09/2011 16:49
Cron Job: Completed
25/09/2011 16:49
Cron Job: Running Usage Stats Update for Server ID 1
25/09/2011 16:49
Cron Job: Sending Credit Card Expiry Notices
25/09/2011 16:49
Cron Job: Closing Inactive Support Tickets
25/09/2011 16:49
Cron Job: Performing Automated Fixed Term Product Terminations
25/09/2011 16:49
Cron Job: Sending Domain Renewal Notices
25/09/2011 16:49
Cron Job: Sending Invoice Reminders
25/09/2011 16:49
Cron Job: Credit Card Processing
25/09/2011 16:49
Cron Job: Adding Late Fees
25/09/2011 16:49
Cron Job: Generating Invoices
25/09/2011 16:49
Cron Job: Starting
Wspomniane pytania:
Utwórz następujące zadania Cron PHP:
php -q /home/sciezkaplikublablabla/cron.php
Utwórz następujące zadania Cron używając GET:
GET http://standardowościeżkablablabla/cron.php
Automatyczne funkcje modułu - OFF
Generowanie Faktur 14 dni
Przypomnienie wiadomości e-mail płatności YES
Niezapłacone faktury Przypomnienie 7
Add Late Fee Days 5
Overage Billing Charges YES
Pierwsze przypomnienie o odnowieniu 40 potem 14, 7, 5 i 3
hmm, brakuje mi pomysłów ;/ problem białego ekranu rozwiązany wina tłumaczenia choć to też zaskakuje ;/ Dlaczego ? przecież tam są tylko zmienione nazwy. Może lepiej jednak nadpisywać angielski niż dodawać tłumaczenie w nowym pliku tj. polski.txt
-
Odkąd zaktualizowałem WHMCS do najnowszej wersji zaobserwowałem kilka błędów, których nijak nie idzie mi naprawić:
1. Zamówienia -> Dodaj nowe zamówienie
Po utworzeniu nowego zamówienia pokazuje mi się w admin/ordersadd.php biała strona - choć tak akurat mam od zawsze. Nigdzie mnie nie przekierowuje nic nie odświeża ;(. Jeżeli jednak się cofnę zamówienie jest jak najbardziej złożone. W sumie problem ten występuje także z poziomu klienta i tu zaczyna mnie lekko on denerwować.
2. Zamówienia -> Dodaj nowe zamówienie
Nawet jeżeli zaznaczę aby nie generował Płatności, to po 24 Cron Job sam generuje mi wszystkei faktury dla zamówień do których wcale ich nie chciałem ;/ Wcześniej tak nie było dopiero po aktualizacji zresztą z nową wersją doszły opcje "wyślij e-maila"
3.Nie generuje mi automatycznie faktur. Załóżmy jest ustawiony na generowanie faktur 30 dni przed datą następnej płatności, ani 30 dni przed ani 30dni po nie generuje nowej faktury. Dodatkowo (chyba w nagrodę) co już kompletnie mnie irytuje po aktualizacji:
Domena zarejestrowana 14/07/2011
Data ważności 14/07/2012
Następna płatność 14/07/2012
I WHMCS dziś po 24 z Cronem generuje fakturę:
Data Faktury 24/09/2011
Data Ukończenia 14/07/2011
Pozycja faktury: Rejestracja domeny - 1 rok (14/07/2012 - 13/07/2013)
I zupełnie inna domena
Data Rejestracji 23/05/2011
Data ważności 23/05/2012
Następna Płatność 23/05/2012
Dziś także generuje fakture:
Data Faktury 24/09/2011
Data Ukończenia 23/05/2011
Rejestracja domeny - 1 rok (23/05/2012 - 22/05/2013)
4. Twoi Klienci -> klient-> zaloguj jako klient -> i po wejściu w jakąkolwiek zakładkę wylogowuje mnie z automatu ;(
Czy wy także macie podobne problemy ? Bądź mieliście ? I jak z nimi sobie poradziliście? Bądź jakie proponujecie rozwiązanie?
-
Witam,
mam najtańszego VPS ale chyba z tej ich drugiej oferty bez pomocy technicznej albo i z tej ;> tak czy inaczej polecam, tanio i ogólnie bez problemów.
- 1
-
Zauważyliście że przy tworzeniu kont akceptujemy już nie tylko regulamin NASK i EURid ale także http://www.resellerclub.com ?
-
Praktycznie każda masówka z USA jest szybsza. Rejestrator tak, hosting nie.
Potwierdzam, (serwer klienta).
1. Wgranie plików to katorga
2. Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL i tak od czasu do czasu okres am czy co. Ja rozumiem raz no dwa ale w ostatnią godzinę to może koło 20 razy już wyliczyłem. Co chcę zapisać zmiany to error i męcz się człowieku od nowa. Od dziś omijam konta klientów w tej firmie bo dla mnie to tylko strata czasu.
-
W końcu to "Domain Investors" kiedyś im się zwróci B)
vipower.pl
w Host is down (serwer nie działa)
Napisano · Raportuj odpowiedź
U nas od wczorajszego popołudniowego komunikatu o "głębokim skanowaniu i przywracaniu danych" do chwili obecnej jeszcze domeny nie odpowiadają. cPanel również: https://cpanel.vihost.pl:2083/