Skocz do zawartości

LH.pl

Firma
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez LH.pl


  1. Przepraszamy za późną odpowiedź :)

     

    Jeśli Pan jeszcze od nas nie uciekł zapraszmy do kontaktu z nami na adres info@lh.pl - wprowadziliśmy pod koniec grudnia nową ofertę na cloud serwery z nielimitowanym transferem. Najprostszą maszynę w konfiguracji:

     

    -1 rdzeń procesora 2,5GHz

    -1GB RAMu

    -50GB HDD

    -dedykowany adres IP

    -wspomniany nieograniczony transfer

     

    Może Pan u nas zamówić w cenie już 90zł netto miesięcznie - a w przypadku zakupu na dłuższy okres może Pan uzyskać do 15% rabatu.

     

    Pełen konfigurator usługi dostępny jest tutaj:

     

    http://www.lh.pl/zamow/cloud-server

     

    PS Jeśli jednak Pan już zdążył od nas uciec - chętnie pomożemy w migracji powrotnej ;-)


  2. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług:

     

    http://www.lh.pl/zamow/cloud-server

     

    W przyszłym tygodniu wprowadzamy oficjalnie nowy cennik na cloud serwery i możemy Panu zaoferować maszynę już według niego:

     

    1cpu: 30 zł / m-c

    1gb ram: 20 zł / m-c

    50GB: 30 zł / m-c

    1 IP: 10 zł / m-c

    Transfer: nieograniczony.

     

    Pozostałe parametry - zarządzanie, licencja windowsa etc. pozostają bez zmian. W razie pytań zapraszamy do kontaktu mailowego - info@lh.pl

     

    Proponowana przez nas konfiguracja to:

    1 rdzeń procesora

    2 GB RAM

    50 GB HDD

    1 IP

    Miesięczny koszt takiej maszyny to 110zł netto. W przypadku opłaceniu na okres kwartalny/półroczny/roczny udzielamy rabatów odpowiedni 5% / 10% i 15%.


  3. 1 marca od około 18 trwał atak DDoS i został on opanowany krótko po godzinie 19. W początkowym etapie strony nie ładowały się, w późniejszym etapie działały, jednakże wolno. Przepraszamy za uniedogodnienia jak i późną odpowiedź na temat, w przyszłości zapraszamy także do kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta w takich przypadkach (info@lh.pl).


  4. Light Hosting chciałoby Państwa zaprosić do zapoznania się z niedawno wprowadzoną ofertą Cloud hostingu. Propozycja ta powinna szczególnie zainteresować agencje interaktywne oraz właścicieli większych portali, które wymagają mocniejszego i bardziej niezawodnego sprzętu.

     

    W cenie już od 110zł netto miesięcznie możemy zaoferować Państwu:

    • jeden rdzeń procesora Xeon L5630
    • 1 GB RAM
    • 50 GB powierzchni dyskowej
    • 1 TB rocznego transferu
    • panel Direct Admin

    Jest to rozwiązanie oparte na chmurze (cloud), co oznacza, że jest w pełni odporne na awarie sprzętowe. Dyski SAS są obsługiwane przez macierz DELL Equallogic. Rozwiązanie zapewnia elastyczność, bowiem w trakcie trwania usługi można swobodnie zwiększać zasoby (ram oraz liczbę rdzeni procesora).

     

    Cena 110zł netto jest ceną promocyjną - na pierwszy okres rozliczeniowy oferujemy Państwu 50% rabat. W przypadku wyboru roku jako okresu rozliczeniowego i płatności z góry - rabat obejmie cały pierwszy rok.

     

    Decydując się na zakup Cloud Servera w LH.pl otrzymają Państwo dostęp do roota. Panel Direct Admin idealnie nadaje się do administracji wszystkimi funkcjami serwera - m.in. FTP, DNS, email, bazy danych. Pełna lista feature'ów znajduje się tutaj.

     

    Cloud Servery są kontami w pełni zarządzanymi przez użytkowników. Jednakże gdyby potrzebowali Państwo pomocy w konfiguracji maszyny, istnieje możliwość wykupienia pakietu pomocy technicznej - do wyboru 1 lub 3 godziny pracy administratora miesięcznie w promocyjnej cenie 25/50zł netto.

     

    Przedstawione wyżej parametry są de facto wersją minimalną - pełen konfigurator usługi znajduje się pod tym linkiem:

     

    http://www.lh.pl/zamow/cloud-server

     

    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny (61 624 00 00) bądź mailowy - info@lh.pl


  5. Domeny mają drogie, a jakościowo podobne do ovh.pl. Oczywiście dlatego jakiś czas temu postanowiłem przenieść wszystkie swoje domeny do ovh.pl. Wysłałem list polecony do lh.pl z prośbą o AuthInfo. Kilka dni później zadzwoniła do mnie Pani, która zaproponowała mi obniżkę cen odnowienia

    domen, prawie tak niską jak ovh.pl :-) Oczywiście się zgodziłem, by nie robić sobie dodatkowej roboty. Miesiąc później przyszedł okres rozliczenia się za odnowienie jednej z domen - oczywiście fakturka była wystawiona na starą kwotę, czyli mówiąc kolokwialnie, oszukali mnie.

     

    Cała sytuacja wyniknęła po prostu z nieporozumienia oraz jak to często niestety bywa - problemów komunikacyjnych. System wystawił fakturę na standardową kwotę i gdyby zgłosił się Pan do nas, zostałoby to skorygowane, o czy de facto odpisała później Panu moja koleżanka:

     

    Szanowni Państwo,

     

    system nie naliczył Panu indywidualnej ceny na odnowienie, za co serdecznie przepraszam. Wystawiona faktura proforma została ręcznie poprawiona, przesyłam w załączniku. Zapewniam Pana, że nie chcieliśmy Pana oszukać a za zaistniałą sytuację jeszcze raz serdecznie przepraszamy. Proszę o informację czy nadal chciałby Pan otrzymać od nas kody Authinfo.

     

    Naprawdę nie było to celowe działanie z naszej strony, bo na owych trzech domenach 'dorobilibyśmy się' kilkudziesięciu złotych, ale stracili potem po pierwsze stałego klienta, a po drugie - dobrą opinię wśród internautów. Znane są przypadki polskich firm z branży, które w ten sposób prowadziły biznes, łatwo więc można prześledzić jak przebiegała i kończyła się ich kariera. Uczymy się na błędach innych ;-)

     

    Trochę mnie to zdenerwowało, więc szybko skontaktowałem się z lh.pl. Powiedzieli mi, że zablokowali mój serwer, ponieważ jakiś klient zgłosił, że rozsyłam spam. Na nic były moje wyjaśnienia, że serwis który prowadzę zbiera maile zgodnie z polskim prawem (rejestracja maili metodą Double Opt-In). Zablokowali mój hosting świeżo po opłaceniu na nowy rok i tyle, koniec zabawy.

     

    Z korespondencji z Panem którą udało się mi odnaleźć, sytuacja przedstawia się troszkę inaczej. O blokadzie został Pan poinformowany mailowo jeszcze tego samego dnia, zanim zdążył się Pan z nami skontaktować. Sytuacja była prosta: rozsyłał Pan wiadomości, które użytkownicy Onetu zgłosili jako spam, przez co Onet zagroził nam blokadą maili wychodzących z naszych wszystkich serwerów. Musieliśmy więc szybko podjąć działania, by oszczędzić niezasłużonych nieprzyjemności kilku tysięcy naszych klientów.

     

    Wracając do tematu: nasz administrator poinformował Pana o zaistniałej sytuacji, w odpowiedzi przyznał Pan, cytuję:

     

    Z mojej strony popełniłem błąd, iż adresy te były zbierane z użyciem metody "Single opt-in"

     

    Co jest nie do końca zgodne z tym co teraz Pan pisze:

     

    Na nic były moje wyjaśnienia, że serwis który prowadzę zbiera maile zgodnie z polskim prawem (rejestracja maili metodą Double Opt-In)

     

    Odnosząc się do cen odnowień, nasza polityka cenowa przewiduje dużo tańszą rejestrację niż we wspomnianych firmach (Dropped, OVH), jednak nie ukrywamy cen odnowień domen. Ponadto mimo niskich cen za pierwszy rok, kwota za prolongatę domeny jest o średnio 10 zł tańsza niż u dwóch największych rejestratorów w Polsce (home.pl, nazwa.pl). Dodatkowo - jesteśmy skłonni do negocjacji, o czym sam Pan wcześniej napisał - staramy się zawsze stać frontem do klienta.

     

    Reasumując: przykro nam, że nasza współpraca potoczyła się tak, a nie inaczej. W pierwszym przypadku, dotyczącym domen - gdyby skontaktował się Pan z nami telefonicznie, mailowo lub via chat - sytuacja z miejsca byłaby wyjaśniona. W drugim natomiast musieliśmy wziąć pod uwagę dobro pozostałych klientów, Pan przecież też nie chciałby nagle stracić część funkcjonalności hostingu z powodu problemów zupełnie z Panem niezwiązanych.

     

    Z naszej strony chcielibyśmy wyrazić nadzieję, że te wyjaśnienia wyprostują sytuację i wciąż będzie Pan korzystał z naszych usług. W ramach gestu dobrej woli chcielibyśmy zaoferować Panu 30% zniżki na wygasający niebawem serwer. A w razie przyszłych problemów - Biuro Obsługi Klienta przyjmuje zgłoszenia w godzinach od 8 do 18 przez wspomniany chat, mail bądź też kontakt telefoniczny - nie jest konieczne załatwianie takich spraw przez forum ;-)

     

    Pozdrawiamy,

    Zespół LH.pl

     

    PS. Jeżeli wciąż chce Pan transferować domeny do innego operatora, do czego ma Pan oczywiście prawo - prosilibyśmy o przesłanie odpowiedzi na cytowanego wcześniej maila, kody zostaną z miejsca wydane.


  6. Z przyjemnością pragniemy Państwa poinformować o nowościach, które miały

    miejsce w naszej firmie w ciągu ostatnich miesięcy:

    - Większa dostępność Biura Obsługi Klienta,

    - Zarządzanie strefą DNS domeny,

    - Lepsze parametry serwerów,

    - Ostatnie logowania FTP,

    - Nowa domena .co,

    - Możliwość opłacania usług przelewami błyskawicznymi i kartami.

     

    Szczegółowe informacje na powyższe tematy przedstawiamy poniżej.

     

    ----------------------------------------------------------------------------

    Większa dostępność Biura Obsługi Klienta

    ----------------------------------------------------------------------------

    Utworzyliśmy nowy kanał komunikacji z naszymi pracownikami, jakim jest

    niezwykle prosty w obsłudze chat internetowy dostępny w sekcji Kontakt na

    naszych stronach: http://www.lh.pl/txt/kontakt/ . Bezpieczeństwo rozmowy

    jest zapewnione poprzez szyfrowane połączenie HTTPS. Ponadto z dniem 1

    sierpnia 2010 rozszerzyliśmy godziny pracy biura. Nasi konsultanci są do

    Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00.

     

    ----------------------------------------------------------------------------

    Zarządzanie strefą DNS domeny

    ----------------------------------------------------------------------------

    Zgodnie z Państwa oczekiwaniami rozbudowaliśmy panel klienta

    (https://panel.lh.pl/) o funkcję, która pozwala na zarządzanie wpisami DNS

    domen utrzymywanych na naszych serwerach. W sekcji "Domeny w DNS", w

    zarządzaniu serwerem mogą Państwo samodzielnie tworzyć rekordy DNS: A,

    CNAME, MX, TXT. Pragniemy również poinformować, że podobna funkcjonalność

    wkrótce będzie dostępna dla klientów posiadających wyłącznie domeny (bez

    serwera).

     

    ----------------------------------------------------------------------------

    Nowe parametry usług hostingowych

    ----------------------------------------------------------------------------

    W ostatnich miesiącach rozszerzyliśmy parametry serwerów oferowanych przez

    LH.PL. Zmiana ta obejmuje podwojenie przestrzeni dyskowej oraz transferu i

    dotyczy zarówno nowych jak i obecnych klientów. Nowa oferta dostępna jest na

    http://www.lh.pl

     

    ----------------------------------------------------------------------------

    Ostatnie logowania FTP

    ----------------------------------------------------------------------------

    W celu zapewnienia większego bezpieczeństwa oraz umożliwienia większej

    kontroli nad posiadanymi usługami, mają Państwo możliwość wyświetlenia dat

    oraz adresów IP ostatnich logowań na FTP. Nowa funkcjonalność jest dostępna

    w https://panel.lh.pl w sekcji Konta FTP w zarządzaniu serwerem.

     

    ----------------------------------------------------------------------------

    Nowa domena .co

    ----------------------------------------------------------------------------

    Informujemy, że podpisaliśmy umowę z firmą KEY SYSTEMS, na mocy której mogą

    Państwo przez nasz serwis rejestrować domeny o nowym rozszerzeniu .co. Koszt

    rejestracji to 90,00 zł + VAT.

     

    ----------------------------------------------------------------------------

    Korzystanie z elektronicznych płatności

    ----------------------------------------------------------------------------

    Od początku lipca wszelkie płatności do naszej firmy mogą być realizowane

    poprzez przelewy błyskawiczne oraz karty płatnicze na mocy umowy z serwisem

    platnosci.pl. Zaletą takiej metody płatności są brak dodatkowych kosztów

    transakcji oraz natychmiastowa aktywacja usług.

     

     

    W razie jakichkolwiek wątpliwości, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

     

    --

    Zespół LH.PL

    Light Hosting - www.lh.pl

    info@lh.pl, 061 624 00 00


  7. Witam, chcielibyśmy dokonać sprostowania. Rzeczywiście domeny zostały zarejestrowane w różnych dniach, ale było to wywołane terminami, w jakich otrzymaliśmy płatności za nie, poniżej dane z wyciągów:

     

    ELIXIR 09-04-2010 *

    Kwota: *1,22 PLN *

    Tytułem: *****

    Data operacji: *09-04-2010 *

    Data księgowania: *09-04-2010 *

     

    ELIXIR 09-04-2010 *

    Kwota: *1,22 PLN *

    Tytułem: *****

    Data operacji: *12-04-2010 *

    Data księgowania: *12-04-2010

     

    Jak widać przelewy nie zostały zaksięgowane jednocześnie, przez co nasz system opłacił najpierw jedną, potem drugą domenę.

     

    Odnośnie promocji i warunków uzyskania kodu authinfo za domeny zakupione w niej - regulamin, który zaakceptował Pan podczas zakupu domen jest ta kwestia wyraźnie poruszona:

     

    Transfery domen zarejestrowanych u Operatora i objętych promocją przy rejestracji, są płatne. Wysokość opłaty 80zł netto. Opłata ta jest znoszona po okresie 2 lat od daty rejestracji i po tym okresie transfer jest bezpłatny.

     

    Informacja ta jak widać jest jasno przedstawiona w regulaminie, nie kryjemy się z tym ani nie staramy się wprowadzić klientów w błąd. Nie jesteśmy także jedynym registrarem domen na rynku, który zdecydował się na obniżenie cen domen i korzysta z takiego modelu sprzedaży. Dodatkowo, opłata ta znika po pierwszym odnowieniu domeny u nas.

     

    Jeżeli pozostały jeszcze jakieś nieścisłości, które chciałby Pan z nami wyjaśnić prosimy o kontakt z naszym BOKiem, postaramy się zrobić wszystko, by nasza współpraca przebiegała dalej bezproblemowo.

     

    Zespół LH.pl

×