Biznes-Host.pl
-
Zawartość
141 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez Biznes-Host.pl
-
-
Może ja się nie znam, mam dopiero 17lat
Pewnie dlatego nie rozumiesz odpowiedzialności za słowo
http://www.gazetaprawna.pl/encyklopedia/prawo/hasla/333494,oszczerstwo.html
-
Panie Tomku, jak Pan sądzi? Czy zablokowanie usług Pana klienta "Hicky" to dobra kara? Wasza firma nie ma prawa zablokować człowiekowi opłaconych usług za to, że na forum coś o was napisał!!
Za oszczerstwo można ponieść odpowiedzialność i należy z tym się liczyć.
Nie mam zamiaru dyskutować w tej spawie publicznie, od tego jest droga reklamacyjna oraz prawna.
-
@hicky
Kłamiesz, w tej sytuacji czekamy na wyjaśnienia. Takiego oszczerstwa nie puścimy mimo uszu
W związku z takimi nadużyciami, ciągłymi atakami, fałszywymi oskarżeniami informuję, że nasza firma nie będzie już udzielać się w tym temacie.
Forum od dawna stało się nieprzyjazne, wystarczy spojrzeć na wiele tematów, sytuacja z oskarżeniami różnych firm powtarza się wielokrotnie. Większość firm przestała się już tu udzielać, zostały tylko te, które swoje funkcjonowanie opierały na klientach z tego forum.
My nie mamy zamiaru na "zabawę" w tłumaczenie się i odpieranie bezpodstawnych ataków.
Każdy post w naszą stronę zostanie zignorowany.
Administrację prosze o przyjrzenie się atmosferze na forum.
-
można zadzwonić i wyjaśnić
Nie wiem co ma support do płatności, ale forum na pewno nie jest dobrym źródłem do wyjaśnienia tego.
Pozdrawiam
-
Nie nie, proszę mi nie opowiadać bajek, że został tylko w skrzynce. Jest również w bazie. Gdyby nie było go w bazie to bym dzisiaj nie dostał maili, że otworzyłem trzy tickety.
Jest to zwykła pomyłka przy imporcie skrzynki pocztowej do systemu ticketowego.
Przyjaciele WHT, dajcie sobie luz na dzisiaj, ja rozumiem że jeden broni drugiego i taki łańcuszek się zrobił, ale troche obiektywizmu.
Ja ze swojej strony kończę, mam dość na dzisiaj tej nagonki....
-
Fajnie, napisałem kiedyś jednego maila do boku i dziwnym trafem mój adres email został u nich w bazie.
Tak to już jest, że jak się napisze maila to on zostaje w skrzynce u kogoś
Rozumiem, że chodzi Ci o otwarte tickety, to niefortunny bład z naszej strony, także przepraszam za niepotrzebne maile z powiadomieniami.
-
Nie, wiadomość na forum ma na celu zniechęcić przyszłych, a nawet obecnych klientów.
Dobrze, że jest to forum, bo tutaj wychodzi wszystko, kim naprawdę jest "reprezentant" firmy.
Szkoda tylko że Twoje wypowiedzi nie są poparte niczym wiarygodnym.
Masz usługę w VPS4U, piszesz o przeładowaniu serwerów, ale nie bierzesz pod uwagę innych czynnikó mogących wpłynąć na Twoje postrzeganie "przeładowania", włącznie z przełądowaniem Twojego vpska.
-
Przez ten Wasz OVERSELLING łączę się z konsolą 5 minut
1. Możesz napisać do supportu i ktoś się tym zajmie
2. Możesz płakać na forum i liczyć że inni się dołaczą
Twój wybór...
-
W takim razie powiem klientowi, żeby do was napisał
Ty bierzesz kase za przenosiny, masz problem, żalisz się na forum... Wystaczy trochę pomyśleć, zadzwonić, dopytać się o przyczynę itp. A nóż jest coś o czym nie wiesz i nie możesz wiedzieć... Tak jak w tym przypadku.
Nie zawsze każde zlecenie to łatwa kasa...
#edit
Pomijając fakt, że backupy z ovh szły jak krew z nosa, to w dalszym ciągu są mielone.
Proszę Cię nie płacz już...
-
A też sie z tym już spotkałem na ichnich VPSach...
W dzień tar wyłączony.
A tu nagle support twierdzi, że wyłaczają tara na dzień, żeby m.in. backupami nie obciążać innych użytkowników.
Coś chyba z oversellingiem się machneli i teraz problem z I/O rozwiązują tak a nie inaczej.
Proszę nie wprowadzać użytkowników w bład.
Nie mamy w zwyczaju ingerować w uruchomione procesy użytkowników. Wyjątkiem są
1. Serwer użytkownika powoduje destabilizację pracy pozostałych maszyn
2. Serwer jest pod naszą administracją
W tym przypadku miał miejsce ten drugi przypadek.
Miłosz, powinieneś zwrócić się do nas, bo serwer jest przez nas administrowany w momencie gdy miałeś jakieś uwagi. Nie wiem czy w dobrym zwyczaju jest opisywanie na forum swoich problemów z pracami zleconymi przez innych klientów. Naprawde średnio wygląda gdy klient dzwoni bo jego "technik" ma problem z zainsalowaniem pakietu.
Ciekawe, czy panowie ze spółki Biznes-Host ustosunkują się do tego, jakim prawem dłubią w zawartość listy procesów i w system plików swoich użytkowników?
Na podstawie umowy z naszym klientem, to serwer managed
Dalej - czy w regulaminie usługi/ofercie mają wyszczególnione, że programu tar nie da się odpalić bonie?
Nie bo nie ma takich ograniczeń. Dziwi mnie ta insynuacja "nie bo nie" - kto tak powiedział?
w której nikt im nie będzie dłubał w konfiguracjach...
Serwer managed...
Prosze na przyszłość przed wypowiedzeniem się tak jednoznacznie zasięgnąć trochę informacji. Pojawiła się dziwna sytuacja, w której musimy się tłumaczyć z tego co tak naprawde powinno zostać tylko między nami a klientem wynajmującym u nas vpsy.
-
imo poleganie na monitoringu w tej samej lokalizacji co monitorowana usluga albo w miejscu ktore nie zostalo stworzone z mysla o bardzo wysokiej dostepnosci mija sie z celem
Heh, zawsze wiesz najlepiej...
Przecież to logiczne, że monitoring musi być robiony z wielu lokalizacji...
-
http://monitoring.filit.eu/pl z naszej grupy fast-servers.eu pomoga ci dowiedziec sie o serwerze bez spedzania czasu przed kompem..
Eee, to przeciez tylko monitoring.
W panelu na logout.pl podajesz numer telefonu, włączasz monitoring i masz smsy w przypadku niedostępności vpsa/dedyka
-
Biedactwo... Na pewno będzie im ciebie brakować
A to nie mają umowy, że trzeba po 2 latach wykupić usługę?W takich promocjach jest jakaś smycz z reguły
-
Bardzo Cię proszę pokaż mi której firmy nie ma w host is down a jednocześnie reklamuje się lub jest bardzo polecana tu na forum i nie ma ani jednej negatywnej opinii.
Wg mnie, Twój post naprawdę nie jest na miejscu.
Nie o to chodzi,
Klient chce serwer bezawaryjny, więc moja rada by przed tem sprawdził te dwa działy. Dużo mówią o bezawaryjności. Tak już jest, że jednych firm tam jest więcej i częściej a innych mniej.
-
GlowaNet.
- bezawaryjność i szybkość,
Patrz opinie i host is down
-
No to srv3.biznes-host.pl leży (serwer z VPSami). Zgłoszenie wysłane ticketem + telefon.
Wymuszony przez nephax restart (przenosiny do ich nowego DC) i po starcie maszyna wymagała sprawdzania systemu plików - stąd przerwa w działaniu.
-
Wszystko to chciałbym opodatkować poprzez ryczałt ewidencjonowany.
Kto by nie chciał tak
Zapytajj w US czy ta działalność podlega ryczałtowi.
-
super miejsce do zgłazania problemów
a nie lepiej utworzyć ticket na bok@logout.pl?
-
Odradzam livenet , superhost, slaskdatacenter i zagraniczne niemieckie tanie serwery.
Polecam beyond.pl wdc.pl , fast-servers.pl , nazwa.pl , kei.pl
Naprawde cena to nie wszystko , mam bardzo przykre doswiadczenia z livenet...
Tak cena to nie wszyskto, ale jest wiele firm, które za cenę starego livenetu potrafią świadczyć usługi na wysokim poziomie. Chociażby przytoczony przez Ciebie superhost - nie wiem czemu go odrzuciłeś, ale tak jak nvu, nie mamy tam najmniejszych problemów.
-
Już jest online - problem ze sprzetem na jednej z maszyn.
Na szczęście jest tam tylko nasza strona, wszystkie vpsy, shared i dedyki pracują bez zakłóceń
-
Gwarantowany procesor to: 1,5Ghz
-
A ten procesor 2,8 to gwarantowany ?
Nie, wtedy oferta byłaby nierealna
-
a ktoś tu do mnie strasznie kiedyś wyskoczył o opłacalności ... heh
hehe ; )
Powiedzmy, że trochę się nauczyłem od tamtego czasu
Czy to będzie promocja na VPS zarządzany? Pytam, bo z wątku jednoznacznie to nie wynika.
Tak to promocyjne ceny. Obowiązują przez cały miesiąc wrzesień. - przedłużenia serwerów zakupionych w promocji są na takich samych warunkach.
-
Piotrze: chybiony przykład z telefonem w abonamencie. W przedstawionym przykładzie 799zł różnicy wkalkulowane jest w abonament.
I tak i nie, ale mniejsza o to
Mamy taką strategie na reklamę firmy, czy będzie suteczna okaże się z czasem
Pozdrawiam
[opinie] Logout.pl / biznes-host.pl
w Informacje o firmach hostingowych
Napisano · Raportuj odpowiedź
2,500 klientów na VPS jest innego zdania. Nikt nie kończy. Kończymy tylko zabawę na tym forum, bo to zmierza do niką.
Zostawiamy pole dla firm budzących respekt i jednocześnie nie potrafiących działać bez spamu na forum
To ostatnia odpowiedź na tym forum.
Administratora prosze o skasowanie naszych kont na forum.
Pozdrawiam,
Tomasz Grzyb