Skocz do zawartości

nmn

Użytkownicy
  • Zawartość

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez nmn


  1. Nic mnie nie boli.Niech śpią spokojnie. Liczę tylko na szczerość z ich strony. Żenujące byłoby, gdyba któraś z wymienionych firm pod wpływem tego tematu wdrożyła certyfikat. Skoro mają twarde zasady niech się ich trzymają. A jak się klientowi nie podoba, niech sp...

     

     

    Jaką szczerość? Czy któraś z firm chwali się szyfrowanym połączeniem a takiego nie ma? Czy któraś z firm oficjalnie wypowiedziała się w temacie, że z zasady nie ma takiego połączenia?

    Dla mnie budujące byłoby gdyby wymienione firmy wdrożyły certyfikaty i pokazały tym samym, że reagują na krytyczne opinie .


  2. Model SaaS nie jest zły. Na pewno będziesz miał dobry support i marketingowo takie rozwiązania są korzystniejsze. Przykładowo użytkownicy iStore mają darmowe przejścia z porównywarki Ceneo na stronę sklepu w większości kategorii.

     

    iStroe to chyba najgorszy przykład jaki mogłeś podać.

    - support praktycznie nie istnieje

    - obsługa sklepu to istna masakra

    - darmowe porównywarki to chyba tylko chwyt marketingowy

    (na ponad 2tys produktów w ciągu roku do ceneo zatwierdzili 26!!!, ponoć zatwierdzają ręcznie

    i się nie wyrabiają)


  3. Podstawa to statystyki obciążenia, które można pokazać takiemu klientowi, najlepiej jeszcze żeby statystyki obejmowały jakiś okres wstecz. Nie dziwie się klientom, że mogą się czuć oszukani/naciągani jeśli firma nie jest w stanie udostępnić takich statystyk, tym bardziej, że często klient nic nie zmienia na swoim koncie od X czasu a nagle dostaje info o nadmiernym obciążeniu. Wtedy takie statystyki rozwiejąwszelkie wątpliwości.

×