Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 16.10.2017 we wszystkich miejscach

  1. 2 punkty
    Startując z dhosting.pl w 2007 roku miałem jeden cel – stworzyć unikalną polską markę, która będzie rozwijać polskie know-how, co z czasem przełoży się na realną wartość w budowaniu unikalnych rozwiązań i technologii. Już wtedy miałem ambicję budowania silnej alternatywy, tworząc taki hosting, który idzie z duchem czasu – inwestuje w nowe technologie, często potrafi zaryzykować, nie boi się zmian, klienta traktuje na równi ze sobą, skraca do niego dystans i nie przedkłada zarobku ponad dobre relacje. Pewnie niewiele osób wie, że jako pierwsi w PL wprowadziliśmy LiteSpeeda przyspieszając działanie stron kilkukrotnie, macierze SSD, autorski dPanel, rozwijany od samego początku, a w 2016 roku uruchomiliśmy usługę Elastyczny Web Hosting, która dzięki unikalnej technologii rozwiązuje nie tylko problem skalowania biznesu, ale też po prostu pomaga klientom spać spokojniej. Tak jak szereg startupów, nasze początki nie były łatwe i sporo się napociliśmy napotykając niemało problemów po drodze, zanim wypracowaliśmy należytą skalę, jakość oraz biznesową stabilność, która pozwala nam spokojnie rozwijać usługę. Mimo początkowych trudności „od zawsze” staramy się skupiać na projektowaniu alternatywy do kolosów z potencjałem monopolu, skupiając się jeszcze bardziej na komunikacji z klientem oraz oferując proste zasady, bezpieczeństwo i stabilność. Dziś jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych w Polsce, każdego miesiąca bijemy własne rekordy sprzedażowe, a WSZYSTKIE środki inwestujemy w dalszy rozwój. Jestem dumny z tego, co osiągnęliśmy, ale nie spoczywamy na laurach, wciąż wiele jeszcze jest do zrobienia i robimy to. Nie będę udawał, moglibyśmy już po prostu usiąść spokojnie na kanapie przed telewizorem, albo leżakować gdzieś na pięknej plaży w ciepłych krajach, z drinkiem w ręce i patrzeć jak zwiększają się zera na koncie. Nie bylibyśmy jednak w zgodzie ze sobą, zdecydowanie wolimy inny kierunek, taki, w którym wymuszamy podwyższanie standardów, edukujemy, dzielimy się wiedzą i robimy to ramię w ramię z innymi firmami, chcącymi razem z nami realnie pchać branżę w dobrym kierunku. To też nie płacz firmy, której się nie wiedzie i szuka kolejnej drogi do zwiększenia sprzedaży, to głos rozsądku firmy, która dostrzega problem i mówi stanowcze „Czas na zmiany!”. Jak pewnie już zauważyliście, niepokoi mnie to, co dzieje się dziś z rynkiem hostingowym w Polsce. Zmierzamy w kierunku wielkich telekomów, które zaczynają swoją skalą tłumaczyć obniżanie jakości obsługi klienta, całkowicie skupiając się na maksymalizacji zysków. Skala nie może być wytłumaczeniem, sami pokazujemy, że może być inaczej, ale robi to też szereg innych firm spoza naszej branży. Da się! Musimy tylko przyznać przed sobą, że jest co poprawiać i wspólnymi siłami wywierać wpływ na tę część rynku, która tej poprawy wymaga. I tak właśnie zrodził się https://frontzmian.pl, który jest manifestem tego niepokoju, a zarazem zapowiedzią zmian. Jesteśmy inicjatorem akcji, ale od początku zależało nam na tym, by był to wspólny wysiłek, a do tego potrzeba partnerów. Dlatego tym bardziej cieszy mnie, że niedawno do grona uczestników dołączył pierwszy partner – Opieklun Bloga, który podziela nasze obawy, wartości i wolę zmian. Oto, co napisał Patryk Kozioł, CEO opiekunbloga.pl: „Misją marki OpiekunBloga jest 'Staramy się bardziej'. Jakość, bezpieczeństwo, indywidualne i transparentne podejście nie bez przyczyny od samego początku było naszym absolutnym priorytetem. W gąszczu informacji, niejasnych „promocji” i erozji jakości Użytkownik powinien mieć miejsce, gdzie znajdzie rzetelne i klarowne informacje, które pozwolą mu wybrać to, czego faktycznie potrzebuje. Mam szczerą nadzieję, że ta inicjatywa przyczyni się do poprawy jakości, a przede wszystkim wpłynie na poszerzenie świadomości obecnych i przyszłych Użytkowników hostingów oraz poprawi klarowność polityki cenowej na rynku hostingowym.” Jesteśmy otwarci na współpracę, chętnie podzielimy się swoim doświadczeniem i wiedzą z innymi firmami hostingowymi, mam nadzieję, że ze wzajemnością. Tylko wspólnymi siłami możemy zawiązać mocniejszą alternatywę. Uda nam się to, jeżeli wszyscy wejdziemy na wyższy level i usprawnimy te rzeczy, które spowodują, że będziemy zdecydowanie częściej wybierani przez świadomych użytkowników. Wierzę, że wspólnymi siłami jesteśmy w stanie wejść do czołówki najczęściej wybieranych firm, budując przy tym całkowicie nasze know-how, którego nie sprzedamy przy pierwszej lepszej okazji zagranicznym podmiotom. Walczmy razem. Niektórzy, powiedzą, że to zbyt idealistyczne – trudno. Każdy ma prawo mieć swoje wartości i nimi się kierować w życiu. Mam jednak nadzieje, że spotkam na swojej drodze sprzymierzeńców, którzy podzielają moje wartości i przyłączą się do wspólnej akcji. Rozmowy trwają, a drzwi cały czas są otwarte, jeśli jesteście zainteresowani dołączeniem, zapraszam! Treść manifestu znajdziecie na http://frontzmian.pl
  2. 2 punkty
    Polecam karkóweczkę z grilla. Szczególnie w przerwie pomiędzy nabijaniem postów
  3. 1 punkt
    Bądź człowieku poważny bo nie jesteś na forum samosia... Na tym forum jest może twój poziom. Tam sobie wejdzie i hejtuj. Może dla niektórych będzie to zabawne i zabłyśniesz.
  4. 1 punkt
    Cześć, Rozumiem, że potrzebujesz serwera z DirectAdmin, którym sam będziesz ewentualnie zarządzał? Czy poza przesłanymi oczekiwaniami i jak rozumiem wysoką wydajnością i dostępnością, posiadasz jakieś dodatkowe wymagania? Pozdrawiamy
  5. 1 punkt
  6. 1 punkt
    Nasz program partnerski daje 20% od każdej płatności dokonanej przez poleconego klienta :-)
  7. 1 punkt
    @Keaman na neteasy.pl płacą prowizję za każde przedłużenie nie doczytałem i miło się zaskoczyłem jak komuś poleciłem i zajrzałem na konto po paru miesiacąch a tu nadal profit ;).
  8. 1 punkt
    My tj hostmark.pl oferujemy stałą prowizję, zarówno na zakup jak i odnowienie usługi. Wielkość prowizji zależy od ilości poleconych usług - zaczyna się od 10 a kończy na 25% Więcej informacji masz na stronie hostmark.pl - w menu "O Nas"->"Program partnerski" , jeśli masz dodatkowe pytania to pisz na marek@hostmark.pl TTL: Edytowano, linki nie są zgodne z regulaminem.
  9. 1 punkt
    Nie zrozum mnie źle, jesteś klientem i masz prawo do takich "skoków", ale jak napisałem, niesie to pewne ryzyko za sobą, więc jest polecane tylko dla jakiś hobbistycznych stron, które nie oczekują dużych wymagań czy nie zawierają ogromnej treści, gdzie musi być ona backupowana np raz dziennie. Dla komercyjnych stron, jako pierwszy rok, dla sprawdzenia firmy, to też jest ok, ale z czasem jednak przyjdzie moment, gdzie jednak będziesz musiał wybrać stałą firmę i niestety zapłacić więcej.
  10. 1 punkt
    Czołem! ModulesGarden wita wszystkich użytkowników Forum. Jest nam niezmiernie miło dołączyć do tak zacnego grona pasjonatów branży web hostingowej. Kim jesteśmy? ModulesGarden to rzeszowska firma z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Zespół tworzy ponad 50 młodych i ambitnych osób pasjonujących się nie tylko branżą web hostingową, ale także szeroko pojętym światem zaawansowanych technologii. Co robimy? Jesteśmy światowym liderem w tworzeniu indywidualnego oprogramowania oraz modułów dedykowanych platformie WHMCS, cPanel, a także wielu innym. Na swoim koncie posiadamy tysiące ukończonych projektów indywidualnych oraz bogatą gamę gotowych produktów, które dostępne są na naszej stronie internetowej. Co oferujemy? Nasza oferta obejmuje nie tylko usługi programistyczne, ale także kompleksowe usługi z zakresu outsourcingu, począwszy od personalizacji i konserwacji systemu WHMCS, aż po priorytetowe wsparcie techniczne, a nawet identyfikowanie oraz naprawę błędów w oprogramowaniu. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą firmą a także bazą dostępnych produktów oraz usług! https://www.modulesgarden.com Korzystając z okazji, chcielibyśmy przybliżyć Państwu dwa moduły z naszej kolekcji dedykowane platformie WHMCS. 1. DigitalOcean Droplets For WHMCS Jest to absolutna nowość w naszej ofercie. Jeśli pragną Państwo dostarczać maszyny wirtualne DigitalOcean swoim klientom za pośrednictwem platformy WHMCS, jest to jedynie takie rozwiązanie na rynku. Moduł umożliwi Państwu kompleksowe zarządzanie oferowanymi wirtualnym serwerami, pozwalając między innymi na szereg takich czynności jak tworzenie, zawieszanie oraz likwidowanie maszyn, resetowanie haseł, monitorowanie szczegółów dotyczących pracy serwera, oraz tworzenie i przywracanie kopii zapasowych. Państwa klienci również zyskają możliwość wykonywania podstawowych akcji na maszynach wirtualnych począwszy od określania parametrów podczas składania zamówienia, przez akcje włączania i wyłączenia, aż po tworzenie migawek celem odzyskiwania kopii zapasowych. Jako, że to jest zaledwie niewielka część wszystkich dostępnych opcji zarówno w panelu administratora jak i klienta, serdecznie zapraszamy do zapoznania się z pełnym opisem produktu oraz listą jego funkcjonalności. Jest nam niezmiernie miło poinformować, że jeśli zdecydują się Państwo na zakup modułu DigitalOcean Droplets For WHMCS do wtorku włącznie, będą Państwo mogli zaoszczędzić aż 25%. https://www.modulesgarden.com/products/whmcs/digitalocean-droplets Cena modułu: $149.95 (przed zniżką), $112.46 (po zniżce) 2. Premium Support Tickets For WHMCS Jest to niezwykle przydatne narzędzie pozwalające na przyznawanie klientom specjalnych punktów kredytowych, które będą określać zakres dostępu do poszczególnych działów wsparcia klienta. Punkty mogą być przyznawane ręcznie, lub po zakupie przez klienta określonych wcześniej produktów lub addonów. W panelu administratora będą mogli Państwo określić, ile punktów klient będzie musiał poświęcić, aby wysłać wiadomość do określonego departamentu. Liczba punktów może być także zależna od priorytetu, z jakim klienci chcieliby, aby ich zgłoszenie zostało podjęte. Ponadto, wraz z najnowszą wersją modułu, tj. 1.2.0, zyskają Państwo możliwość przydzielana dodatkowego typu punktów, które będą wspólne dla wszystkich działów, a tym samym niezwykle wygodne z perspektywy klienta. Jeśli są Państwo zainteresowani bardziej szczegółowym opisem funkcjonalności modułu, zapraszamy na naszą stronę: https://www.modulesgarden.com/products/whmcs/premium-support-tickets Cena modułu: $49.95
  11. 1 punkt
    No tyle jest na 200-300 km z Torunia do Warszawy, szybciej nie będzie, nie będę na siłe serwerów dedykowanych z dataspace.pl proponowal jak ma być sub 1 ms. Geografi i praw fizyki nie zamierzam oszukiwać
  12. 1 punkt
    jaromiko_1, nazwa.pl dostarcza kompleksowe usługi internetowe, oferując swoim Klientom przede wszystkim domeny i hosting. Niezależnie od tego, czy jest to hosting współdzielony czy VPS są to wydajne, niezawodne i bezpieczne serwery. Jednak VPS, oferujący funkcjonalności serwera dedykowanego, eliminujący niedogodności hostingu współdzielonego (takie jak ograniczenie uprawnień użytkownika czy brak możliwości instalowania oprogramowania systemowego) jest rozwiązaniem skierowanym do bardziej zaawansowanych użytkowników i jak sama nazwa (Virtual Private Server) mówi - jest serwerem prywatnym, względem którego ingerencja usługodawcy jest ograniczona do minimum. Natomiast w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów na poziomie funkcjonowania usługi do dyspozycji Klientów nazwa.pl pozostaje zawsze chętny do pomocy Dział Obsługi Klienta.
  13. 1 punkt
    Jeśli chcesz replikować zainteresuj się perconą. Mariadb pada często przy bardzo dużych bazach.
  14. 1 punkt
    Każdemu może zdarzyć się błąd.... Przeprosili i tyle.
  15. 1 punkt
    Jakies dowody na tę tezę? Bo ja nei zauważyłem takiej korealcji. Googlersi tez nie.
  16. 1 punkt
    Sprawdź teraz. Był błąd w konfiguracji uprawnień po zmianie wersji oprogramowania forum.
  17. 1 punkt
    co ty gadasz, wszyscy wiedzą że to drożyzna, w dodatku badziew
  18. 1 punkt
    głupich nie sieją, sami się rodzą, po co brałeś najgorszy hosting na rynku
  19. 1 punkt
    Nie. Rekord A ma kierować na adres IP serwera, z którego serwowana jest Twoja strona, a NIE na adresy IP serwerów DNS. Zajrzyj więc do strefy DNS na swoim hostingu i skopiuj je (rekordy A/AAAA dla domeny głównej, subdomeny 'www' i ewentualnie innych subdomen, których używasz) stamtąd, albo w inny sposób zdobądź adres IP serwera, który serwuje Twoją stronę (powinien być w panelu kontrolnym hostingu, zapytaj obsługi, albo użyj DiG i odpytaj DNSy hostingu o swoją domenę).
  20. 1 punkt
    Szanowni Użytkownicy forum WebHostingTalk.pl i portalu WHT.pl , forum i portal są przestrzenią, która żyje właśnie dzięki Wam - zaangażowanym użytkownikom. Merytoryczna dyskusja, ciekawe wątki i aktywni użytkownicy od lat tworzą społeczność, której forum WebHostingTalk.pl i portal WHT.pl są przestrzenią do niezależnej wymiany spostrzeżeń i opinii. Forum i portal to także miejsca, w których publikowany jest niezależny ranking dotyczący rynku domen. Top100.wht.pl to jedyny w Polsce ranking badający ilość domen utrzymywanych przez firmy hostingowe, posiadający informację o ponad 90% zarejestrowanych nazwach. Przestrzeń forum, tak jak usługi hostingowe, musi iść z duchem czasu, dlatego przedstawiamy Wam nową odsłonę forum WebHostingTalk.pl i portalu WHT.pl dostosowaną do współczesnych standardów funkcjonowania przestrzeni swobodnej wypowiedzi dla profesjonalistów i pasjonatów. Zmiany objęły aktualizację funkcjonalności forum i portalu oraz ich szatę graficzną. Dzięki nowym możliwościom tematy, które cieszą się dużym zainteresowaniem, będą automatycznie oznaczane, jako "gorące" i wyświetlane na pasku bocznym podkreślając ich wagę. Poprzez aktualizację oprogramowania zarówno forum, jak i portal, będą działały znaczenie sprawniej. Zmianie uległy funkcjonalności rankingu Top100.wht.pl. Użytkownicy będą mogli sprawdzić gdzie dany dostawca posiada swoje serwery oraz jaki ma poziom niezawodności SLA badany dla strony głównej każdego z dostawców. Dane na temat niezawodności określane są przez zewnętrzną, niezależną firmę Monit24.pl. Zachęcamy Was wszystkich do zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami. Jeżeli macie ciekawe sugestie lub chcielibyście podzielić się spostrzeżeniami zapraszamy do kontaktu z administratorem forum pod adresem email: kontakt@wht.pl Do zobaczenia na WebHostingTalk.pl i WHT.pl
×