Skocz do zawartości

fartuszki-danusia.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Normalna

1 obserwujący

O fartuszki-danusia.pl

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    K

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Różnica między serwerami ssd i cloud w OVH

    odnośnie OVH bo jeszcze mam ten serwer tam, ale już go nie zamierzam używać produkcyjnie po tej wpadce, dali miesiąc gratis jako rekompensaty , z ciekawości monitoruje jego dostępność i dziś znowu 2.5 h przerwy, w godzinnach rannych jak to nazwali coś robią z dyskami tylko że ich godziny ranne to 10:30 , skonczyli po 12:30 dla mojego VPSa czyli strona była down ponad 2 h link http://travaux.ovh.net/?do=details&id=21142
  2. Różnica między serwerami ssd i cloud w OVH

    ja korzystałem ze strony http://uptime.is/advanced?sla=99.99 i wg niej SLA 99.99% SLA level of 99.99 % uptime/availability gives following periods of potential downtime/unavailability during the specified period (cf. below): Weekly: 1m 0.5s Monthly: 4m 23.0s Yearly: 52m 35.7s inne kalkulatory SLA jak ten https://www.netways.de/en/support/tools/sla_calculator/ pokazują to samo Downtime / Year 0 Days 0:51:50.40 Hours i wg tego też wychodzi że to mniej niż godzina downtime na rok Simple math 4 nines –> (365×24) – .9999(365×24) = 8760 – 8759.124 = 0.876 hours = 52 minutes and 30 secs
  3. Różnica między serwerami ssd i cloud w OVH

    Nie wiem czy to jednostkowy przypadek ale założyłem niedawno VPS Cloud aby zmigrować sklep i akruat w sobotę chciałem coś robić i serwer był niedostępny, support OVH odpisał że jest globalna awaria VPS Cloud która dotyczy 5000 serwerów Link dla zainteresowany http://travaux.ovh.net/?do=details&id=20636 także w to SLA z magiczną liczbą 99.99% już nie wierzę (przy takim SLA downtime nie przekracza 1 h/rok a tu była przerwa 12 - 13h !) Czy mieliście podobne przypadki z VPS Cloud, czy uznać to za jednostkowy przypadek i dać im szansę ? oczywiście jest możliwa rekompensata: W przypadku niedotrzymania zobowiązań przyznajemy rekompensatę w postaci 5% miesięcznego abonamentu za godzinę opóźnienia z ograniczeniem do 100% kwoty miesięcznego abonamentu za usługę. ale jak postawię sklep i będzie niedostępny znowu 12 h w sobotę w atrakcyjnych godzinach to co mi po takiej rekompensacie
×