Skocz do zawartości

yorke

Użytkownicy
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O yorke

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Świetne! To się pokrywa z moimi doświadczeniami. Jestem aż ciekaw, co się tam wydarzyło. Przez wiele lat wszystko jakoś działało. Teraz wpadka za wpadką i do tego niezrozumiała zupełnie arogancja. Przedsiębiorcy nie są w Polsce rozpieszczani, bo ZUS, bo US... ale tam idzie na lepsze! Świat staje na głowie, bo nagle w US jestem klientem a prywatnej firmie petentem i to bardzo niemile widzianym. Dodam, że prowadziłem korespondencję z szefem działu handlowego, czyli osobą, która powinna przyciągać klientów i dbać o dobre imię firmy.
  2. Przez kilka lat korzystaliśmy z dotpay - bez większych problemów. Te zaczęły się w tym roku. Najpierw chaotyczna zmiana umów, potem niezapowiedzianie zmiany w oprogramowaniu, które zmusiły partnerów, do zmiany własnych procedur. Kolejnym problemem był nagły zanik możliwości rozliczania kart kredytowych - oczywiście bez ostrzeżenia. Serwis kompletnie bezradny, ale też niechętny. Sprawa nie została rozwiązana przez 6 tygodniu a różni pracownicy przesyłali różne (sprzeczne) informacje na temat możliwych powodów. Efekt: - około 20 godzin roboczych poświęconych na korespondencję oraz poprawki - straty obrotów przez niedziałający kanał oraz rozczarowanie wśród klientów - nerwy spowodowane z obcowaniem ze skrajnie niekompetentnymi pracownikami Nie chcieliśmy zmieniać partnera, bo to dodatkowa praca, ale po tylko wpadkach i braku perspektyw na poprawę, założyliśmy konto w plantosciach.pl Oto porównanie - Czas reakcji BOK: Platnosci.pl: godzina, dotpay.pl: 2 dni - możliwości raportowania: platnosci.pl: bardzo dobre, dotpay.pl: przeciętne i raczej przestarzałe - API: platnosci.pl tu też trochę przeważają, bo API jest bardziej komunikatywne - Zapowiedzi prac konserwacyjnych: paltnosci.pl: tak, dotpay.pl: raczej brak Namawiam gorąco do zastanowienia się na wyborem, bo słabe płatności to koszmar dla handlu elektronicznego. Najlepiej samemu przetestować tak ważne rzeczy jak: - jakość i szybkość BOK - możliwości API - możliwości raportowania - awarie i usterki - informowanie klientów o planowanych pracach konserwacyjnych. W mojej opinii wynik takiego porównania jest sromotną porażką serwisu dotpay.pl, z którego korzystania odradzam.
×