Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Nie dochodzi poczta na hotmail/outlook itd.

Nie dochodzi poczta na hotmail/outlook itd.

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

Nie dochodzi poczta na hotmail/outlook itd.

#1 Kochan

Kochan

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 44 postów

Napisany 28 sierpień 2017 - 13:30

Cześć, próba wysyłki na hotmail.com, poczta nie dochodzi nie ma żadnej zwrotki odnośnie błędu. 

Test na mail-tester.com daje wynik 10/10. Sprawdziłem listy rbl, nie ma na żadnej domeny z której idzie wysyłka.

 

Wysyłka na hotmail.co.uk daje błąd w postaci 

 host hotmail-co-uk.olc.protection.outlook.com [104.47.34.33]
    SMTP error from remote mail server after pipelined end of data:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [193.107.88.114] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (AS3150). You can also refer your provider to 

Napisałem tam do nich przez ich formularz, otrzymałem jakąś standardową regułkę, że nie mam @abuse + nie nalezę do ich  systemu SNDS. ok, stworzyłem meila, dołączyłem do systemu a maile nadal nie wpadają do skrzynek. Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu. 

 


Edytowany przez Kochan, 28 sierpień 2017 - 13:32.

  • 0

#2 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 939 postów

Napisany 28 sierpień 2017 - 14:06

Oni tam blokują dobrą połowę Polskich serwerów, nikt poważny tam poczty raczej nie trzyma (a jeśli trzyma, to powinien się wynieść).

Co do samego problemu - walka z wiatrakami. Nawet jak zdejmą blokadę, to bez powodu potrafią ją nałożyć ponownie po miesiącu.


Edytowany przez is_wm, 28 sierpień 2017 - 14:06.

  • 0

#3 Kochan

Kochan

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 44 postów

Napisany 28 sierpień 2017 - 14:13

ehhhh, tak właśnie myślałem ;/ Trudno, trzeba pomyśleć nad kolejnym IP do wysyłki poczty. 

 

PS. Temat nie związany z serwerem poczty, ale zarządzanie serwerami już jak najbardziej. 
Możecie polecić jakieś  usługi, które 

A) monitorują status serwera

B) monitorują status www

 

W przypadku braku odpowiedzi z serwera lub braku możliwości pobrania danych z www (strony) idzie wiadomość sms'em. Znalazłem kilka możliwości, ale nie testowałem.


  • 0

#4 Rysiu512

Rysiu512

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 42 postów
  • Imię:Lukasz

Napisany 28 sierpień 2017 - 14:55

W przypadku braku odpowiedzi z serwera lub braku możliwości pobrania danych z www (strony) idzie wiadomość sms'em. Znalazłem kilka możliwości, ale nie testowałem.

 

Jest pierdyliard możliwości - oczywiście płatne zasadniczo.

Łatwo coś znaleźć dysponując portfelem.


  • 0

#5 Kochan

Kochan

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 44 postów

Napisany 28 sierpień 2017 - 15:00

jasne, zapomniałem napisać że w grę wchodzą tylko płatne serwisy  :) 


  • 0

#6 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 28 sierpień 2017 - 17:25

Codziennie mamy z tym problem. Nawet kazali ustawiać jakieś specjalne revDNSy w domenie z której idzie wysyłka. Raz limitowali per ilość maili do danego odbiorcy od konkretnego nadawcy i jak się przekroczyło to też taka zwrotka szła.

 


  • 0

#7 Syndrom

Syndrom

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 330 postów

Napisany 28 sierpień 2017 - 20:46

Przebijałem się ostatnio z tym, napisz na:

https://support.micr...contact/chat/8/

 

i tam konsultat poda Ci linka do wypełnienia formularza.

Niestety nie pamiętam go.


  • 0

#8 Kochan

Kochan

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 44 postów

Napisany 29 sierpień 2017 - 09:04

ok, dostałem link do tego formularza 

https://sender.office.com/


  • 0

#9 Syndrom

Syndrom

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 330 postów

Napisany 29 sierpień 2017 - 20:42

Ja miałem zupełnie inny :)


  • 0

#10 Kochan

Kochan

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 44 postów

Napisany 30 sierpień 2017 - 09:22

Ten? link

Używałem go i niestety dalej to samo


  • 0

#11 JakubC

JakubC

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 151 postów
  • Firma:Prywata INC
  • Imię:Jakub
  • Nazwisko:Chmiel

Napisany 30 sierpień 2017 - 11:46

Ten? link

Używałem go i niestety dalej to samo

Po potwierdzeniu linka whitelisting na outlookowskich serwerach może trwać do 24h.

 

Mi zazwyczaj puszczało po 3h (pewnie jakieś odświeżenie na serwerach po drodze)

Ogólnie AS3150 nie cieszy się szczególną reputacją.

 

M$ od niedawna stwierdził, że zblacklistuje prawie wszystkich i pozbiera od "zainteresowanych w temacie" prośby o whitelisting.

Dobrze, że nie chcą za to $$. 


Edytowany przez JakubC, 30 sierpień 2017 - 11:47.

  • 0

#12 Kochan

Kochan

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 44 postów

Napisany 30 sierpień 2017 - 12:17

Ehee no czekam i czekam ;) W sumie miałem zielone światło na jakieś 30 min i maile trafiały na hotmail.com ale na co.uk dalej nic ;/ Zgłosiłem raz jeszcze, odezwał się już ktoś bardziej kompetentny i napisał coś od siebie ale i standardowo na końcu pojawiło się copy&paste jak powinien wyglądać prawidłowo mail według MS. 

 

Czekam ponownie od 24-48h i zobaczymy, powoływał się że to wina SmartScreen®


  • 0

#13 Syndrom

Syndrom

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 330 postów

Napisany 30 sierpień 2017 - 21:21

Tak, to był ten url. Dostałeś potwierdzenie na email, że Cię usuneli ?


Edytowany przez Syndrom, 30 sierpień 2017 - 21:22.

  • 0

#14 Kochan

Kochan

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 44 postów

Napisany 31 sierpień 2017 - 08:02

Udało się w mailu miałem info że przeprowadzają dochodzenie bo mojego IP nie mają zablokowanego i najprawdopodobniej wrzucam mnie do spamu przez ich super,hiper mega ultra filtr smartScreen :)


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników