Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

WHMCS - problem z ustawieniami crona

WHMCS - problem z ustawieniami crona

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
Brak odpowiedzi na ten temat

WHMCS - problem z ustawieniami crona

#1 Przemysław Kaczmarski

Przemysław Kaczmarski

    Nowy użytkownik

  • Firma Bronze
  • 25 postów
  • Skąd:Kielce
  • Firma:Compute Web Studio
  • Imię:Przemysław
  • Nazwisko:Kaczmarski

Napisany 29 marzec 2017 - 08:58

Witam,

 

Korzystam z whmcs już jakiś czas, ale obecnie mam kilka problemów... może Wy mi pomożecie, ponieważ uzbierało się kilka rzeczy:

  1. Z automatycznym powiadomieniem o zbliżającym się końcu ważności domeny. Wydaje mi się, że automatyczne powiadomienie jest ustawione prawidłowo czyli, aby zgodnie z prawem pierwsze powiadomienie o końcu ważności domeny było wysyłane  30 dni, jednakże mój cron wysyła je aż 60 dni wcześniej. Przez co powiadomienie SMS nie działa prawidłowo, bo nie można na tak długi okres wyprzedzać wysyłki ważności domen.
  2. Mam wrażenie również, że nie wysyłane są w odpowiednim terminie (lub w ogóle) powiadomienia dotyczące ważności konta hostingowego.

W załączniku screeny ekranu z ustawień automatycznych crona.

  1. Ponadto chciałbym się dowiedzieć, który z szablonów odpowiada za treść komunikatów wysyłanych do Klientów o zbliżającym się końcu ważności hostingu.
  2. Czasami jest tak, że na skutek różnych sytuacji wygeneruje sie rachunek za usługę powiedzmy w okresie: 2017-03-29 do 2018-03-28, jednak jest np. zmiana pakietu i chciałbym, aby rachunek był wygenerowany już z nowymi danymi (i np. innym okresem), jednakże jak usunę rachunek (nie był "opłacany") i wygeneruje od nowa to automatycznie jest już data 2018-03-29 do 2019-03-28. Jak uniknąć takich sytuacji?

 

Z góry dziękuję za pomoc

 

Załączone pliki


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników