Skocz do zawartości


 

Zmiany w rankingu webhostingtalk.pl/ranking/

Zmiany w rankingu webhostingtalk.pl/ranking/

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

Zmiany w rankingu webhostingtalk.pl/ranking/

#21 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 938 postów

Napisany 02 listopad 2016 - 22:42

I ten ostatni, który narzekał na to że jego opinia została usunięta i pójdzie do sądu też usunął opinię po kilku godzinach? :)



#22 PrecelusMaximus

PrecelusMaximus

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 393 postów

Napisany 02 listopad 2016 - 22:50

To już do autorów opinii, którzy dają się ułaskawić firmom hostingowym. Tak jest za każdym razem.

Czyli droga po najmniejszej linii oporu. Jak kiedyś ktoś się spyta dlaczego ten ranking jest taki a nie inny, wkleimy Twój cytat :) Z twojego punktu widzenia czym więcej głosów tym lepiej, ale jakościowo to nie zawsze idzie w parze. Na tym cierpi reputacja, pytanie co ważniejsze i co daje większe profity.

 

Zresztą bądźmy szczerzy, zawsze jak głosuje tłum to wyniki bywają zaskakujące. 



#23 Gość_Bartosz Gadzimski_*

Gość_Bartosz Gadzimski_*
  • Goście

Napisany 02 listopad 2016 - 23:09

Jak macie znajomych w firmach hostingowych to niech Wam powiedzą jakie jest ratio ilość klientów do odchodzących czy tak bardziej pod ranking ilość zadowolonych do niezadowolonych.

 

Gdyby było tak jak nam się wydaje to żadna firma by nie przetrwała, a jest dokładnie na odwrót, firmy mają tysiące  (dziesiątki tysięcy czy nawet setki tysięcy) zadowolonych klientów inaczej by ich nie było.

 

No i negatywne opinie są, a mogłyby być tylko pozytywne.

 

Jeśli uważacie, że prawdziwego niezadowolonego klienta przekona 10% rabatu na usługę to dajcie mi wszystkich takich :)



#24 Gość_Adam Szendzielorz_*

Gość_Adam Szendzielorz_*
  • Goście

Napisany 02 listopad 2016 - 23:53

Jeśli uważacie, że prawdziwego niezadowolonego klienta przekona 10% rabatu na usługę to dajcie mi wszystkich takich

:)

 

Raczej chodzi o to, że każdy nowy da pozytywną opinię żeby zyskać 10%. Już na samym starcie, kiedy jeszcze nie ma wyrobionej opinii o firmie ;) To jest problem.

 

Od momentu jak wprowadziliśmy e-fakturę to 99% klientów ją wybiera - bo dajemy przy niej dodatkowy miesiąc gratis. To mniej więcej to samo.



#25 GyniO

GyniO

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 307 postów

Napisany 03 listopad 2016 - 06:43

Tak sobie strzeliłem z 10%, może to być 20%, 30%, a nawet 50% - skoro teraz firmy dają podobne rabaty na start ( łapiąc tylko klienta ).
 
Z takim podejściem to ten ranking może służyć jedynie jako opcja lansowania firm, które zapłacą więcej.
 
W regulaminie powinien pojawić się zapis, który mówiłby o tym, że nie można oferować nic w zamian za opinie w innym przypadku opinie mogą wylądować w koszu lub profil może zostać zablokowany na x czasu.
 
Może trochę zmienić mechanizm oceny? Może te opcje już są - ale wolę je wypisać: 
- Wrzucić pytanie jak długo korzystasz z usług danej firmy jako wymagane i jeżeli nie przekracza załóżmy: 6 lub 12 miesięcy to tej opinii nie brać w ogólnym rankingu.
Dopiero po okresie 6 - 12 miesięcy (od startu ich usługi ) wysłać do nich maile z potwierdzeniem lub edycją opinii.
 
- Średnia ocena klientów to jedno - drugie to ocena ogólna WHT ( głos [1-5] * [siła głosu] ), gdzie siła głosu byłaby uwzględniana na zasadzie ilości opinii. 
 
- Kolejna sprawa, że opinie starsze niż 2-3 lata nie odzwierciedla tego co jest teraz. Skoro 2 lata temu firma mogła mieć problemy, a dziś działa wyśmienicie lub na odwrót? Może też warto tą wagę jakoś uwzględnić? Ja szukam firmy tu i teraz z dobrymi opiniami, gdzie na tą chwilę działa dobrze - co mi po firmie, która przez 10 lat działała bez problemu, a przez ostatnie 4 miesiące pada? Są komentarze - trzeba je czytać, ale ranking powinien takie sprawy ułatwiać. 
 
 
Jest to opinia osoby nie związanej z jakąkolwiek firmą hostingową ( właściciel / praca ) - jestem zwykłym klientem.

Edytowany przez GyniO, 03 listopad 2016 - 06:51.


#26 Łukasz Ostrowski

Łukasz Ostrowski

    Weteran WHT

  • Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1581 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Firma:Sys-Com
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Ostrowski

Napisany 03 listopad 2016 - 11:47

Bartek, w dalszym ciągu widać tylko dwa pierwsze oktety adresów.







0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników