Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Sklep internetowy a reklama tradycyjna

Sklep internetowy a reklama tradycyjna

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

Sklep internetowy a reklama tradycyjna

#21 Weber

Weber

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 44 postów
  • Firma:W trakcie realizacji.
  • Imię:Jakub

Napisany 21 wrzesień 2017 - 09:49

Według mnie, oby dwie opcje są w porządku, tradycyjna wtedy, gdy firma już ma swój sklep stacjonarny, wtedy można umieścić adres WWW sklepu na wizytówce, plakacie lub ulotce.

 

W zależności od branży, nie każdy sklep ma klientów młodych, doskonale poruszających się w sieci, są też osoby starsze które nie wiedzą jak korzystać z Google, ale gdy dostaną gotowy adres, wtedy też takim osobom łatwiej się poruszać, wpisuje adres w przeglądarkę i przechodzi na gotową stronę.

 

Z jednej strony ludzie korzystają i szukają rzeczy w sieci, a z drugiej, gdy przechodzi ktoś obok tablicy, a na niej ulotka z adresem WWW, też pomaga.

 

Chociaż istnieje różnica, długi adres i trudny do zapamiętania nieco pogorszy sprawę w realnej reklamie, krótki i łatwy adres zapadnie gdzieś tam w pamięć ;)

 


  • 0

#22 marszalekk

marszalekk

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów

Napisany 03 październik 2017 - 12:57

Według mnie, oby dwie opcje są w porządku, tradycyjna wtedy, gdy firma już ma swój sklep stacjonarny, wtedy można umieścić adres WWW sklepu na wizytówce, plakacie lub ulotce.

 

W zależności od branży, nie każdy sklep ma klientów młodych, doskonale poruszających się w sieci, są też osoby starsze które nie wiedzą jak korzystać z Google, ale gdy dostaną gotowy adres, wtedy też takim osobom łatwiej się poruszać, wpisuje adres w przeglądarkę i przechodzi na gotową stronę.

 

Z jednej strony ludzie korzystają i szukają rzeczy w sieci, a z drugiej, gdy przechodzi ktoś obok tablicy, a na niej ulotka z adresem WWW, też pomaga.

 

Chociaż istnieje różnica, długi adres i trudny do zapamiętania nieco pogorszy sprawę w realnej reklamie, krótki i łatwy adres zapadnie gdzieś tam w pamięć ;)

 

 

Po swoim doświadczeniu marketing w skali lokalnej działa najlepiej - czyli np. google mapsy. Bardzo często pytam jak sklep został znaleziony - najczęściej słyszę, że w google maps. Warto zainwestować w seo lokalne w przypadku sklepu www.


  • 0

#23 hello33

hello33

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisany 17 listopad 2017 - 14:19

Skoro prowadzisz sklep internetowy to może zainteresuje Cię również opcja księgowości online, rozliczać się przecie trzeba. Ze swojej strony chciałbym opowiedzieć coś o  https://wfirma.pl Świetni specjaliści, wszystko robimy w dowolnym miejscu, pomoc, która jest dostępna dla nas cały czas. Warto wypróbować próbną wersję, aby sprawdzić.


  • 0

#24 Jagna99

Jagna99

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów

Napisany 29 listopad 2017 - 17:54

No właśnie też chcę zlecić swoją księgowość zewnętrznej firmie. Tylko jestem trochę zielona w temacie. Czy to serio wygląda tak, jak tłumaczą tutaj ? Trochę się boję czy poradzę sobie z prowadzeniem firmy z ich pomocą... Może lepiej wybrać biuro rachunkowe?


  • 0

#25 mikee888

mikee888

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 2 postów

Napisany 19 grudzień 2017 - 14:17

A co uważacie o czymś takim jak reklama w lokalnej tv, jak skuteczna jest taka forma reklamy? I jakie firmy powinny ją stosować?


  • 0

#26 SEOwiedzacy.pl

SEOwiedzacy.pl

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Zabrze

Napisany 14 luty 2018 - 17:23

Jeśli kogoś interesuje lokalna reklama produktów - Adwords umożliwia opcję „Włącz reklamy lokalnego asortymentu produktów”, dzięki której możesz promować produkty w lokalnym sklepie. Polecam zaznajomić się z tematem na oficjalnej stronie Google Adwords >> LINK

Oprócz tego proponuję pozycjonować lokalnie sklep internetowy. Polecam założyć wizytówkę firmy/sklepu do Google Moja Firma i pozycjonować się w mapach Google.

Warto także rozwijać swoje kanały społecznościowe, głównie Facebook. Używana odzież, jak każdy produkt, się zużywa. Wyobrażam sobie, że skoro handlujesz używaną odzieżą i masz kanał Facebook o znaczącej ilości polubień - masz też dzięki temu potencjalną liczbę stałych klientów, którzy cyklicznie będą sięgać po Twoje produkty. 


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników