Skocz do zawartości
Krystian

[sprzedam] Kayako Support Siute

Polecane posty

SupportSuite Owned $499.95

Dodatkowe moduły:

Live Support Winapp SIP Addon: US$ 12.95

InstaAlert Pro: US$ 19.95

Branding Free Option: US$ 99.95

 

Cena tego oprogramowania: 632.80 USD (czyli ok 1460 zł przy kursie 2.31 pln)

 

 

Kayako Support Siute jest uwarzany za jeden z najlepszych programów do obsługi pomocy technicznej. Licencje zakupiłem w listopadzie, jest jeszcze aktywna pomoc techniczna ze strony Kayako (instalacja itp) do 10 maja tego roku

Cena za całość: 1199 zł

Więcej informacji pod numerem telefonu: 695 951 358

Numerem GG: 1209926

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego nie, Kayako to naprawdę dobry support, korzysta z niego przykładowo Exportal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ten program przerósł moje oczekiwania... Jest trochę za bardzo zaawansowany jak na moje potrzeby :lol:

 

Cena aktualna 999 zł

Link do aukcji

 

Odradzam Kayako, sami korzystaliśmy z niego. Support jest nieskuteczny, przez dłuższy czas nie potrafił wyjaśnić problemów z cronem i polskimi literami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odradzam Kayako, sami korzystaliśmy z niego. Support jest nieskuteczny, przez dłuższy czas nie potrafił wyjaśnić problemów z cronem i polskimi literami.

 

Mówisz o polskim kodowaniu? Nie mam z tym najmniejszych problemów. Oczywiście mam wykonane Polskie tłumaczenie językowe. Nie rozumiem tylko tych problemów z cronem.

 

Co do supprotu Kayako, pomoc otrzymywałem niemal natychmiast (poprzez czat online lub e-mail) więc nie mogę się zgodzić z tym, że ich supportu jest do bani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę w panelu klienta Kayako jest to:

supportsuite.3.20.02.stable.ioncubeopen.tar.gz

 

Nie używam tego skryptu wcale :)

 

Cena do negocjacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

Taki mały OT,

Jaki polecacie skrypt do supportu itp poza Kayako Support Siute

(duzym plusem bylo by również tworzenie jakiegos FAQ)

 

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi w zupełności wystarcza wbudowany system w whmcs'a

Korzystałem jeszcze kiedyś z jednego systemu typu open source, nie pamiętam nazwy ale program, który działał pod Windowsem do obsługi live czata wieszał się dość często (czytamy: co kilka minut).

 

W Internecie masz dużo takiego rodzaju oprogramowania, tylko kwestia jest taka, czy to ma być prosty system czy bardziej zaawansowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

Moze byc proste, ale zrowniez i zaawansowany, jak znasz cos dobrego to poka ;)

 

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi tam nie odpowiada.

Każdemu pasuje co innego.

Ja wole pomoce przez HelpDesk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×