Tony 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2007 Do firm hostingowych: ilu klientów mających wykupione usługi jest w stanie obsłużyć jedna jako-tako znająca się na rzeczy osoba na etacie - chodzi o email, telefon? Klienci firm hostingowych: jak często kontaktujecie się z usługodawcami? Założenie: jest panel admin do dodawania domen, emaili, baz danych etc. Będę wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam Tony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michalpc 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2007 Tony to zależy od tego jakie są pakiety usług do jakiej drupy Klientów, jaki jest panel DA, cPanel , jak dobrze jest opisana pomoc do spraw podstawowych. Wg. mnie nawet do 2000 Klientów przy założeniu że nie ma problemów , Klienci to nie są dzieci neo. Ja z firmą hostingową kontaktuję się raczej rzadko nawet nie raz w miesiącu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yagadoor 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2007 Niewiele tego było. Przez ostatni rok-półtora kontaktowałem się: EasyISP.pl - 2 razy IXWebHosting.com - 1 raz insane.pl - 2 razy neteasy.pl - 1 raz nazwa.pl - 0 razy Były to w 2 przypadkach zgłoszenia problemów (1x EasyISP i 1x IXWebHosting) oraz pogadanka o parametrach usługi (migracja z jednego pakietu na drugi w Insane.pl) itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tony 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2007 jaki jest panel DA, cPanelW tym wypadku nie mam pewności, czy rozbudowany panel działa tak bardzo na korzyść - wtedy pewnie zdarza się, że klienci sobie namieszają i z tym zwracają się o pomoc. Odsetek dzieci neo może być niemały - początkujący webmasterzy itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michalpc 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2007 Tony , zgadza się np w cPanelu łatwo jest namieszać zamykając np strone w połowie dodania domeny, ale z drugiej strony podstawy muszą być w panelu. Jeżeli ma być sporo , a jeszcze chcesz dać np skype , telefon i mail to przygotuj się na to że ktoś po godzinie będzie męczył pracownika biura obsługi klienta o to jak wypełnić formularz , jak założyć sobie forum itp . Rekordowa rozmowa jaką przeprowadziłem telefonicznie to 1,5h sam się dziwiłem. Ktoś chciał pierwszy raz skonfigurować konto (założyć maile , bazy itp) w całości podczas jednej rozmowy. W takim w wypadku liczba może mocno się zmniejszyć bo taki młodzian będzie sporo psuł , a rozmowy nie będą miłe tylko na zasadzie płacę - żądam. Strona nie wczytuje mi się w sekundę , dlaczego ważna jest wielkość liter itp . Ja swój kolejny biznes bym ustawiał raczej pod małe firmy niż młodych gniewnych. A no i dodam że taka osoba nie będzie nigdy zadowolona więc marki też nie zbudujesz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Baernash 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2007 Do firm hostingowych: ilu klientów mających wykupione usługi jest w stanie obsłużyć jedna jako-tako znająca się na rzeczy osoba na etacie - chodzi o email, telefon? To chyba zależy od tego jacy będą to klienci i jak często będą korzystać z pomocy. Jeśli będą to "przemasy" to gwarantuję że ciągle będą problemy. "Normalni" klienci którzy wiedzą po co im hosting i umieją z niego korzystać raczej nie mają zbyt wielu pytań i nie często potrzebują pomocy. Klienci firm hostingowych: jak często kontaktujecie się z usługodawcami? Bardzo rzadko - właściwie wcale. W ciągu ostatniego roku spośród wszystkich firm z którzych korzystam kontaktowałam się tylko raz z jedną po blokadzie konta z powodu przekroczenia limitu dostepnego transferu, aby zapytać kiedy konto zostanie odblokowane. Oraz raz z nowa firmą w której załorzyłam konto i chciałam zapytać o mozliwość zmiany loginu automatycznie wygenerowanego przez system. To tyle jeżeli chodzi o potrzebny support ale z perspektywy firmy hostingowej tacy klienci to raczej zdecydowana mniejszość. W tym wypadku nie mam pewności, czy rozbudowany panel działa tak bardzo na korzyść - wtedy pewnie zdarza się, że klienci sobie namieszają i z tym zwracają się o pomoc. Wierz mi że jak ktoś chce to i nie poradzi sobie nawet z najprostszym panelem. Pamiętaj też że jeżeli ograniczysz jego funkcjonalność to odstraszysz zaawansowanych uzytkowników bo nie będa mogli dokonywać nawet prostych zmian bez interwencji admina. Byłoby to dla nich uciążliwe a za to na support wydałbys fortunę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
alien 345 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2007 Z doswiadczen wlasnych: Najczesciej klienci firmowi kontaktuja sie gdy rozpoczynaja wspolprace (pomoc przy bezproblemowym przeniesieniu), pozniej czasem pytania ofertowe, rzadko techniczne. Najczestsze pytania w przypadku wiekszych firm to pytania o dzialanie poczty (typu mail taki i taki nie doszedl, co sie z nim stalo). Najczesciej sprowadza sie to do pomocy przy doborze odpowiednich ustawien filtrow antyspamowych. Jest jeszcze pare innych standardowych pytan, ale 85% kreci sie wokol poczty. Naprawde techniczne pytania o jakies aspekty zwiazane z PHP, serwerem WWW to tak naprawde garstka klientow. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach