Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Shk

vps w nazwa.pl za 0,99 miesięcznie

Polecane posty

Jakieś szczegóły, opinie odnośnie promocji w nazwa.pl na VPSy posiadacie?
Haczyki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie nie widzę informacji o konieczności przedłużenia oferty. Tak samo na pomocy technicznej otrzymałem informację, że nie jest wymagane odnowienie usługi po roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wzięliśmy tam ten serwer na próbę na rok i niestety po wielu próbach wyszła  cała masa problemów natury techniczno organizacyjnych.

Moim zdaniem taka firma jak nazwa.pl powinna wyjść całej masie użytkowników na przeciw a tak jednak nie jest ograniczają się tylko do

udostępnienia usługi i w zasadzie tyle.

Reasumując w mojej ocenie brak jest kompletnych rozwiązań dla firm już działających itd...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.06.2018 o 10:40, jaromiko_1 napisał:

Wzięliśmy tam ten serwer na próbę na rok i niestety po wielu próbach wyszła  cała masa problemów natury techniczno organizacyjnych.

Moim zdaniem taka firma jak nazwa.pl powinna wyjść całej masie użytkowników na przeciw a tak jednak nie jest ograniczają się tylko do

udostępnienia usługi i w zasadzie tyle.

Reasumując w mojej ocenie brak jest kompletnych rozwiązań dla firm już działających itd...

 

jaromiko_1, nazwa.pl dostarcza kompleksowe usługi internetowe, oferując swoim Klientom przede wszystkim domeny i hosting. Niezależnie od tego, czy jest to hosting współdzielony czy VPS są to wydajne, niezawodne i bezpieczne serwery. Jednak VPS, oferujący funkcjonalności serwera dedykowanego, eliminujący niedogodności hostingu współdzielonego (takie jak ograniczenie uprawnień użytkownika czy brak możliwości instalowania oprogramowania systemowego) jest rozwiązaniem skierowanym do bardziej zaawansowanych użytkowników i jak sama nazwa (Virtual Private Server) mówi - jest serwerem prywatnym, względem którego ingerencja usługodawcy jest ograniczona do minimum. Natomiast w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów na poziomie funkcjonowania usługi do dyspozycji Klientów nazwa.pl pozostaje zawsze chętny do pomocy Dział Obsługi Klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzicie Państwo trochę się nie zrozumieliśmy

jeśli chcecie by klient ewoluował wraz z wami  moim zdaniem powinniście utrzymać podobną jakoś usług zatem

jeśli dajecie direc.admin do vps jego funkcjonalność powinna być porównywalna z active adminem tak by taki Jaś kowalski

mógł korzystając z waszych zasobów spokojnie doinstalować brakujące moduły jak np filtr antyspamowy itd... itd..

Dlaczego np nie macie usługi w ramach której automatycznie przeniesiecie zasoby z serwera współdzielonego na VPS itd 

sama procedura kopiowania poczty itd itd.. nie będę się rozpisywał gdyż nie wszystko zawsze u was działa źle.

 

Konkludując nie rozumiem polityki waszej firmy powinna ona być coraz bardziej dedykowana pod zwykłego klienta z bardziej przyjaznym interfejsem 

w panelu - itd.. Tworzenie usług już tylko pod informatyków jako dysponentow wiedzy tajemnej najnormalniej jest po woli bezcelowe.

Np dziwi mnie  że tak duża firma nie stworzy własnego autorskiego panelu itd... tylko trzeba płacić za licencję  ittd..

 

A z innych spraw to na moim serwerze już zwykłym  jaromiko.nazwa.pl nie mogę założyć żadnego konta pocztowego .... itd..

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

@jaromiko_1 powód jest prosty. 
Masz pieniądze na utworzenie panelu graficznego z takimi możliwościami jakie chcesz? 
Nie?
Hmm... : ) 
Za 0.99 zł wymagasz czegoś co kosztuje setki złotych jak nie tysiące.
Ech, roszczeniowe społeczeństwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@jaromiko_1 Jak wspominaliśmy, akurat ta konkretna usługa przeznaczona jest dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy są w stanie zarządzać nią samodzielnie i nie potrzebują wsparcia w tym zakresie. W naszej ofercie można jednak znaleźć usługi, w skład których wchodzi oferowana przez nas pomoc techniczna dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 

W sprawie trudności związanych z zakładaniem konta pocztowego - tak jak rekomendowaliśmy w wysłanej przez Pana wiadomości prywatnej, prosimy o kontynuowanie prowadzonej przez Pana korespondencji na ten temat z Działem Obsługi Klienta, który analizuje Pana zgłoszenie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 No niestety nie zrozumieliśmy się w ogóle,  rzeczy o których państwo piszą takie jak, że usługa jest zaawansowana to jest wiadome i tutaj nie trzeba żadnych mądrości i filozofii by do tego dojść.

Pytanie jest proste dlaczego firma nie wychodzi na przeciw klientom ... biorąc pod uwagę dzisiejsze czasy.

Wystarczy zobaczyć jak systemy redundandne zrewolucjonizowały serwerownie a tym samym jak został zredukowany personel ...

 

Uwaga ostatnia proszę mnie nie pouczać gdzie mam co pisać... na razie wykazuję bardzo dużą cierpliwość ...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, l3szcz napisał:

@jaromiko_1 powód jest prosty. 
Masz pieniądze na utworzenie panelu graficznego z takimi możliwościami jakie chcesz? 
Nie?
Hmm... : ) 
Za 0.99 zł wymagasz czegoś co kosztuje setki złotych jak nie tysiące.
Ech, roszczeniowe społeczeństwo.

 

Kosztuje na razie w promocji 0,99 a potem np serwer współdzielony już nie kosztuje na rok 300 ale :  1476,00 zł z VAT - na tyle byłą ostatnia faktura

Więc tym bardziej jeśli mam jakieś tam plany zakupu np dwóch czy trzech porządnych VPS na okres 5 lat to muszę być pewny, że 

potem ktoś sobie z tym w podstawowym zakresie da radę ... bo firma działa a ludzie są niekiedy zawodni, zatem  nie moze

to być oparte o jednego czy drugiego informatyka co tylko on wszystko wie ....

Reasumując dziwię się jeszcze raz gdyż dla takiej firmy opracowanie takiego interfejsu graficznego wielkim wyczynem nie jest.

By była jasność dziwię się z poziomu użytkownika, oczywiście z poziomu  Informatyka jest to jak najlepsze to też rozumiem.

pzdr

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

@jaromiko_1 
To hosting VPS a nie hosting współdzielony.
Nie zrozumieliście się bo wymagasz czegoś co niesie ogromne koszta i "Panie DEJ MI TO NALEŻY MI SIĘ". 
Jak usługa się nie podoba - nie płacz a złóż pozew.

// edit: przepraszam za ostry język

Edytowano przez l3szcz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, l3szcz napisał:

@jaromiko_1 
To hosting VPS a nie hosting współdzielony.
Nie zrozumieliście się bo wymagasz czegoś co niesie ogromne koszta i "Panie DEJ MI TO NALEŻY MI SIĘ". 
Jak usługa się nie podoba - nie płacz a złóż pozew.

Jako klient mogę wyrażać opinie jakie chcę i mam do tego pełne prawo - tutaj niema nic za darmo.

Coś kolega chyba pomylił wątki i role. 

Wpierw trzeba mieć pojęcie jak ewoluują i w jakim kierunki firmy hostingowe - potem można się bawić w adwokata.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konkludując na poziomie komend DOS i Nortona Comandera to pamiętam pisało się w 1986 roku wtedy były to mecyje i  aj łaj

wszyscy stali i się patrzyli jak ręcznie jest zakładany katalog ;)

kolega był jeszcze bardziej zafascynowany i napisał program kopiujący dla "Meritum" no ale to mieliśmy w 1986 roku 

dzisiaj jest 2018 więc nadziwić się nie mogę, że dalej tego typu forma interfejsu jest rzekomym luksusem.

 

@nazwa.pl

Swoje uwagi na ten temat przekażę bezpośrednio do zarządu Państwa firmy, gdyż z tego co widzę nie rozumiecie do czego jest takie forum i jak 

ono może wpłynąć na poprawę jakości świadczonych usług oraz ewolucję oferty produktowej.

Bo jeśli to ma być do zamykania ust to nastąpiła chyba jakaś pomyłka i nie o to chyba tam w Kryspinowie chodzi... jak mnie zapewniano.

Edytowano przez jaromiko_1 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@jaromiko_1 Sugerujemy kontynuowanie prowadzonej przez Pana korespondencji z Działem Obsługi Klienta w celu usprawnienia procesu komunikacji. Dziękujemy za wszystkie uwagi, które są dla nas bardzo cenne - chcemy zmieniać się na lepsze dla naszych Klientów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×