Westbam 64 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 Cześć, Kumpel zakupił laptopa i po pierwszej instalacji systemu pewna aplikacja ruszyła bez problemu, po pewnym czasie użytkowania przestała działać (po 2-3h) po czym próbuje się połączyć kolejny raz i mimo że licencja jest wciąż aktualna coś blokuje połączenie... Dopiero po użyciu nowej licencji pozwala połaczyć się jeden raz a następnie znów blokuje. Pytanie: Jak sprawdzić co blokuje tą aplikacje? W zaporze dodałem reguły (wychodzące i przychodzące), antywirusa nie ma a mimo to wciąż coś ja blokuje - co zrobić? (format z recovery nic nie dał mimo że był formatowany do zera) jakieś pomysły? Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2016 Mało szczegółów. Może aplikacja być źle napisana i np. blokować się po ustawieniu kilku połączeń przez system jednocześnie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2016 Niestety nie Emilu, mnie ta apka i na innych 2 kompach działa bez problemu (na każdym win10) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2016 To jakaś popularna apka z jakimś supportem / forum? Może warto tam uderzać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 (edytowany) No własnie nie to bot do gry \ Właściciela również dziwi że to nie chodzi Edytowano Grudzień 1, 2016 przez Westbam (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach