lamironi 0 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2014 Dla jednego konta hostingowego w home.pl, które obsługuję pojawił się mail zwrotny z fragmentem tekstu: This message has been blocked because it is from a FortiGuard - AntiSpam black IP address Już kilka miesięcy temu zgłaszałem usunięcie IP z listy adresów blokowanych, usunęli i znowu zaczęło blokować po kilku miesiącach ponownie. Czy ktoś może powiedzieć dlaczego? Dodam, że z innych źródeł nie miałem sygnału, że coś jest nie tak z hostingiem od strony bezpieczeństwa. Był problem przeszło rok temu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 27, 2014 Sprawdź tu czy IP nadal jest na czarnych listach: http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx Możesz sobie tam ustawić sprawdzanie i wysyłanie wyniku co miesiąc na maila lub gdy strona wpadnie na czarną listę. Dodam, że czasem, zależnie od konfiguracji, maile mogą nie docierać jeśli adres IP miejsca z którego wysyłasz maila jest na czarnej liście. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2014 Sprawdziłem. Adres pojawia się tylko raz na czarnej liście na Blacklist: BARRACUDA. Co ja mogę z tym fantem zrobić? Wysłałem już maila z prośbą o usunięcie na: www.fortiguard.com/static/ip_lookup.html ale nie chciałbym, aby co jakiś czas ponownie adres wchodził na ich listę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
XpX.pl 0 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2014 Napisz do home.pl aby sprawdzili to i napisali prośbę o usunięcie z listy spamowej bo to nie tylko Twój problem ale również innych klientów którzy korzystają z tego adresu IP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2014 Z tego co wiem, to na tym adresie w home.pl tylko ja jestem. Poprzednio ja pisałem bezpośrednio i mi usuwali IP z czarnej listy. Zresztą kiedyś, jak rozmawiałem o tym na home.pl to zrzucali sprawę na mnie, mówiąc=, że problem nie jest po ich stronie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
XpX.pl 0 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2014 a jaki to adres ip i jaka domena? to sprawdzę to i napiszę co można zrobić z tym dalej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 27, 2014 Z Barracudy możesz się usunąć tu: http://www.barracudacentral.org/rbl/removal-request Skoro tylko Ty jesteś na adresie IP (w home.pl to normalka) to prawdopodobnie masz jakąś dziurę w skryptach lub jakiś syf na koncie, który wysyła niechcianą korespondencję z Twojego serwera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2014 Napisałem zgłoszenie do Barracudy. FortiGuard chyba już mi usunął, bo gdy sprawdzam nie ma informacji o IP na czarnej liście. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 27, 2014 Wiedz o tym, że jeśli problemu nie zbadasz i nie rozwiążesz to może się powtarzać tak długo, aż barracuda nie będzie chciała ponownie zdjąć Twojego adresu, podobnie FG czy cokolwiek innego co Cię zbanuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Maj 28, 2014 Pytanie, jak mogę to zbadać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
XpX.pl 0 Zgłoś post Napisano Maj 28, 2014 Pierw ustal czy na pewno pod tym adresem ip jesteś sam. Przeskanuj swoje aplikacje pod kątem backdoorów , exploitów itp... szczególnie jeżeli to cms lub odezwij się na privie to Ci pomogę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Maj 28, 2014 Napisałem Ci na privia. Wydaje mi się, że w home.pl linia hostingów profesionall jest na oddzielnych IP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Maj 29, 2014 Wyślij proszę zgłoszenie przez formularz www.home.pl/kontakt Poproś o logi, mogą być one pomocne w zidentyfikowaniu przyczyny, dlaczego Twoje IP trafiło na blacklistę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Maj 29, 2014 Wysłałem zgłoszenie z prośbą o logi do home.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2014 Otrzymałem logi z home.pl Czy ktoś mi może doradzić, czego w nich szukać i w jaki sposób zdiagnozować ewentualne włamania, nieprawidłowości. Wiem, że dwa razy były wysyłane z jednego z kont spamujące maile - widzę to też w logach - jestem w stanie zidentyfikować datę i godzinę - prawdopodobnie po tej sytuacji IP został dodany do czarnej listy. Ale jak mogę zobaczyć - jakim narzędziem, gdzie jest jakaś dziura, gdzie siedzą jakieś śmieci? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 2, 2014 Od tego powinieneś mieć administratora. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach