Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Grupa PFF

pomysl na nowe forum... [skomentuj i oceń!]

Czy powinno być takie forum?  

19 użytkowników zagłosowało

  1. 1.

    • Tak
      7
    • Nie
      6
    • Za dużo chołoty się tu zbierze... :)
      6


Polecane posty

Tak sobie pomyslalem, ze firmy hostingowe nie maja swoich forow sluzacych do supportu. Mam taki pomysl, zeby zrobic dzial sluzacy tylko i wylacznie supportowi.

 

Zalety:

- przegladajac to mozesz zauwazyc jak dziala support firmy

- przyciagnie wiecej gosci

- doprowadzi do konkurencji firm obecnych na forum

- i inne (nie chce mi sie myslec)

 

Wady:

- objetosciowa ;)

- wiecej do moderacji

- chyba nic wiecej...

 

Co Wy na to?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomysł dobry... Public hosting support :)

Jeśli by wypaliło, to byłby świetny informator dot. danego serwera, jego awarii itd.

Podpisuję się pod tym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla koncowego uzytkownika moze jest to i dobre ale ja mam do tego inne podejscie.

 

po pierwsze moi admini maja ciekawsze rzeczy do roboty niz przegladac wszystkie fora dyskusyjne zajmujace sie hostingiem i to non stop po pare godzin w celu sledzenia czy byc moze ktos czegos nie napisal (bo by codziennie na to stracili po pare godzin)

 

po drugie ... mamy z naszymi klientami dobry kontakt: telefony firmowe, GG, ICQ, e-mail oraz system ticketsowy (narazie testujemy a startujemy z nim w pierwszych dniach listopada) - wiec nie widze sensu kolejnego kontaktu - jak ktos cos od nas chce to ma juz wiele sposobow na kontakt z nami

 

po trzecie - na publicznym forum moge sie zalozyc, ze w topicach dotyczacych supportu danej firmy (obojetnie jakiej) ... najwiecej bedzie postow konkurencji i osob wogule nie bedacych w temacie

 

po czwarte - klienci moga publiczne forum sledzone przez setki innych firm - traktowac jak wielkie targowisko gdzie beda szantazowac firmy wymuszajac lepszych ofert

 

po piate - takie forum spowoduje, ze klienci danej firmy beda non stop atakowani ofertami innych firm - i np. z tego powodu juz na liscie top100.pl pod linkami do danych firm nie ma list domen, ktore ta firma obsluguje, bo zawsze konczylo sie to duzym spamem wszystkich pozostalych firm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fobi

Mysle, ze Bartos ma racje, dla koncowego klienta super, dla dostawcy niekoniecznie. Jesli dostawca sie zadeklaruje, ze takiej pomocy dotyczacej wlasnych uslug bedzie udzielal to nie ma problemu, stworzymy forum. Inaczej nie ma to sensu.

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz...

Ustalmy kto by z tego korzystal... Forum byłoby zablokowane dla userow na dodawanie tematow. Piszesz PW do admina a ten umożliwia Ci zalozenie topicu sluzacego do supportu twojej firmy. Nie musisz z tego korzystac. Masz wlasny system supportu - to nie zakladasz tego. Ale dla niektorych moze sie to wydawac przydatne. Nie musisz instalowac phpBB, robic wlasnych styli, a forum do supportu masz. Oczywiscie, konkurencja bedzie podrzucala świnie. Ale... czy jakas konkurencja wyszla klientowi na zle?! Obawiam sie, ze nie. Im bardziej beda konkurowac, tylko klient otrzyma lepszy produkt finalny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fobi

Przekonales mnie, teraz czekamy tylko na osoby chetne do uzywania podforum do supportu . Oczywiscie administratorow czy tam osob odpowiedzialnych za pomoc nie klientow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wylacznie supportowi.

Supportowi dla każdej firmy czy jednym ogólnym :D ?

Jak jednym ogólnym to jestem za :D

A tak wogóle to witaj LAMAcz^^ :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomysł był i znikł jak chyba większość z nich, a może to dobrze? Czytając ten temat naszła mnie ciekawa myśl. Otóż otworzyć dział na Forum "Pomoc Techniczna" i podkatygorie (plesk, cpanel etc.). Moim zdaniem jest to dobry pomysł, użytkownicy na tym forum nie tylko będą mogli oceniać oferty, krytykować je i przechwalać, ale także pomagać początkującym w prowadzeniu własnego "konta WWW". Jeżeli się powtórzyłem to bardzo przepraszam, ale myślę, że te forum trzeba rozbudowywać, a nowi użytkownicy trafiając na to forum nie tylko poszukują ofert. Po drugie, zapewne napiszecie mi, że od tego jest admin danego serwera etc, ale tutaj chodzi o coś więcej ... Dzięki temu forum to może stać się ogromną kopalnią wiedzy, gdzie użytkownik będzie mógł wyczytać jak ustawić przykładowo jakąś opcje, a admini serwerów będą mieli o półowę mniej roboty. To tylko moja myśl, która wleciała mi do głowy i postanowiłem wam ją przedstawić zanim jak to bywa, wyleci mi z drugiej strony.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fobi

Dzieki za pomysl. Jest bardzo dobry.

Piszcie co wam tylko wpadnie do glowy, zeby nie zdazylo wyleciec :)

Zblizaja sie przenosiny (tak tak, wiem... juz dlugo :) wiec latwiej bedzie wprowadzic zmiany.

 

Pozdrawiam,

Bartek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie pomysł z pomocą techniczną jest gówniany, zadurzo chranienia się z tym, a dodatkowo byle jaki hosting ma swój własny support w postaci jakiegoś forum, adresu email czy helpdesk'u. A jak nie ma to proponowałbym z jej usług po prostu nie korzystać. A po tym co widzę co się już teraz dzieje na forum to skończy się tak jak mówi Bartos - podkładaniem sobie świń.

 

A co do zakładania oddzielnych działów na forum dla Cpanela, Pleska czy DA wydaje mi się to nietrafione. Bo jeśli ktoś ma problemy to zaklada temat w "Oprogramowanie Hostingowe i Panele Administracyjne" i jest to widoczne dla wszystkich co tylko zwiększa prawdopodobieństwo pomocy. A osobiście przyznam że ja (i pewnie wiele osób na forum) nie ma czasu na przeglądanie każdego działu na forum, a jak jeszcze będą poddziały to już wogóle nikt nic nie przeczyta. A jeśli ktoś chciałby umieszczać porady np.do jakiegoś panelu to proponuje temat w którym te porady umieści po prostu "przykleić".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×