Skocz do zawartości
ksk

Netia is down ?

Polecane posty

Czy ktoś ma dzisiaj jakieś problemy z peeringiem w Netii ? Na moje oko coś w stolicy siadło. Straty ze Sprint DC jak i ode mnie z Katowic po 90 % .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od nas peering do Netii w porządku. Wymieniamy ruch z Netią w Katowicach. Testowane na lg.netia.pl .

 

 

PING lg.netia.pl (77.252.0.36) 56(84) bytes of data.

64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=1 ttl=58 time=7.38 ms

64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=2 ttl=58 time=7.34 ms

64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=3 ttl=58 time=7.40 ms

64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=4 ttl=58 time=7.33 ms

64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=5 ttl=58 time=7.35 ms

64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=6 ttl=58 time=7.38 ms

 

--- lg.netia.pl ping statistics ---

6 packets transmitted, 6 received, 0% packet loss, time 5009ms

rtt min/avg/max/mdev = 7.337/7.366/7.402/0.101 ms

 

 

Poprawnie też widzimy zasoby osiągane via Netia.

Edytowano przez alien (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem sms od netii że to awaria masowa do 19 powinni się wyrobić z naprawą. Jak dobrze mieć BGP .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

To jeżeli masz usługę w Netii to po co piszesz na forum ? Nie prościej dowiedzieć się u źródła, które notabene Ciebie poinformowało ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może po to, by dowiedzieć się czegoś od innych klientów tego samego usługodawcy prędzej niż sam usługodawca zdąży odpisać?...

 

Ponadto i w drugą stronę to bardzo dobrze działa - inni klienci mogą potwierdzić swoje ewentualne problemy zaglądając na takie fora i widząc podobne wpisy.

 

Poza tym uważam, że i sam usługodawca na tym trochę zyskuje - zamiast otrzymać "milion" zapytań klientów i wysyłać "milion" indywidualnych odpowiedzi, otrzyma i wyśle ich powiedzmy tylko kilkadziesiąt, a wszyscy pozostali dowiadując się o sprawie ze źródeł publicznych takich jak fora nie będą już usługodawcy marudzić z własnymi zgłoszeniami, a spokojnie dadzą mu pracować nad rozwiązaniem problemu.

 

Moim zdaniem ma to swoje zalety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

To może zrobić oddzielną kategorię w stylu: "Operator is Down" i tak samo "Dyskusja o operatorach" itp. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×