Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Igorek

DirectAdmin i konto mailowe

Polecane posty

Gdy logujemy się do panelu DirectAdmin jako user jest konto mailowe wbudowane takie jak nazwa konta czyli nazwa konta to xyz a nasz mail to również xyz wysłać maila się z niego da ale otrzymać już nie. Mi zależy by mieć maila xyz@mojadomena.com ale niestety nie jest to możliwe jak to rozwiązać.

Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Otrzymać też się da.

Ale chyba rozumiem problem - rozwiążesz go dodając konto z subdomeną domeny podpiętej "wyżej" albo zakładając domenę główną dla konta usera totalnie inną niż ta, w której chcesz konto e-mail. Docelową domenę konfigurujesz już po zalogowaniu (musisz ją najpierw dodać).

 

Jak już to zrobisz, jeszcze jedna porada: zainteresuj się "skonfigurowaniem" swojej wiedzy na temat interpunkcji w języku polskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumie twojej odpowiedz. Dodam tylko, że każdej domenie dodane do serwera na tym koncie jest ten mail

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

OK, w takim razie to ja do końca nie zrozumiałem, trochę minąłem się z propozycją rozwiązania.

 

Konto user@domena rzeczywiście masz tworzone na bazie usera konta + dodawanej domeny, czyli jak dodasz na koncie DA o loginie "zenek" domenę "superdomena.com", to automatycznie dostaniesz mejla zenek@superdomena.com z loginem "zenek".

I to, jak rozumiem, chcesz jakoś obejść. Tylko no mówię - to jest normalne konto e-mail (tak na marginesie).

Wysyłasz i odbierasz normalnie z niego pocztę. Fakt, jest to uciążliwe, jeśli chcesz mieć dodany taki adres e-mail (user@jakasdomena) niejako "z boku". Wtedy niestety - z tego, co się orientuję - musisz założyć konto na inny login. Konto główne.

 

Czyli:

login konta głównego to np. "zenekhosting"

i wtedy z automatu dodaje konta pocztowe np. zenekhosting@superdomena.com, zenekhosting@mojadrugasuperdomena.com itd.

A dodatkowe konto "zenek@superdomena.com" dodajesz sobie już sam, w konfiguracji domeny superdomena.com.

 

Podsumowując - trzeba by mieć inny login główny konta DA, bo tak to zawsze będzie dodawało mejla login@dodawanadomena.

 

Pytanie podstawowe: na którym poziomie DA jesteś - czy masz tylko dostęp do usera, czy masz resellera, czy admina?

I drugie podstawowe pytanie - dlaczego nie spytasz o to BOK-u swojego usługodawcy? Heh

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

A pocztę chcesz mieć na poziomie usera, czy resellera?

Jeśli usera, to skasuj z resellera konto i załóż nowe, o innym loginie niż e-mail, który chcesz. Potem już w nowo utworzonym koncie dodaj domenę i skonfiguruj sobie pocztę.

Jeśli chcesz inny e-mail w resellerze (nie pamiętam już jak tam w DA to było z poziomami, co się ma jako reseller takiego 'swojego'), no to trzeba prosić usługodawcę o usunięcie konta i założenie nowego, bo teraz to automatycznie ten login resellera (który zapewne chcesz w adresie e-mail) jest wykorzystywany do założenia nowego konta przy dodaniu domeny do poziomu resellera.

Tak, czy siak, coś trzeba skasować i założyć od nowa, pod innym loginem.

ALBO korzystaj normalnie z konta, które już jest, bo tam jest konto e-mail normalnie, tylko chyba logujesz się nie loginem login@domena tylko login sam w sobie. Spróbuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko samym loginem się loguję ale nie wiem do końca jak je skonfigurować, by maile dochodziły na to konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×