Skocz do zawartości
mazzy

Lerkins Group - Naciągacze

Polecane posty

Nie ... chodziło mi o to,że jeżeli np. taka firma jak moja , która celuje w rynek ogólnopolski promowąłaby sie pod domeną regionalną z pewnością nie miałaby wielu klientów , których ma obecnie .

 

Własnie słusznie zauważyłeś że istnieją rynki lokalne ale na niektóre produkty usługi na rynkach lokalnych popyt jest minimalny lub okazjonalny i firma musi promować się globalnie

 

np. mam oficjalną stronę firmy www.czajka-service.com , ale musiałem dołozyć druga nazwę www.agencjapromocyjna.com.pl bo nie dało się bezbłędnie jej przedyktowac Klientowi przez telefon. O tym mówię, że im więcej kropek w adresie i myślników , tym mniej zawodowo to wygląda przynajmniej u nas w Polsce.

 

Zobacz Pana na webhostingtalk.pl który chce wycenić domenę o-n-e-t.pl ale to nie dyskusja w tym topiku więc skończmy ją... Tu rozmawiamy o Lerkins do którego ja osobiście nie mam żadnych zastrzeżeń a nawet jestem z nich można powiedzieć bardzo zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK, już myślałem że oszalałeś ;)

A domena o-n-e-t.pl jest prześliczna, ciekaw jestem kto ją kupi. Oprócz zastosowań do phishingu (wątpliwych) jedynym jej przeznaczeniem jest wyciąganie kasy z kieszeni właściciela ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Centrum Rejestracji Domen Lerkins Group w ostatnim czasie zmienił nieco swe praktyki i zamiast naciągać klientów na domeny globalne, naciąga na domeny europejskie.

Cały proces jest identyczny jak poprzednio.Wysyłają do ludzi ofertę wraz z fakturą bardzo podobną do fa Nasku na domenę identyczną jak ma firma tylko z roszerzeniem .eu. Drobnym druczkiem jest napisane, że to oferta a mniej rozgarnięte sekretarki i księgowe opłĸacają je myśląc, że płacą za domenę firmy.

 

Dodam tylko, że faktura opiewa na kwotę 150 zł. i jest w tym ponoć opłata za przekierowanie.

 

Nask już dawno powinien jakoś zareagować!

 

 

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nask już dawno powinien jakoś zareagować!
Jak chcesz poznać stanowisko NASK lub otrzymane ostatnio w sprawie Lerkins stanowisko Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów to zapraszam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba ich dzialalnosc sie rozszerzyla, bo w dzisiejszym mailingu od home.pl dostalam:

 

2. Przestrzegamy przed naciągaczami!

 

Rozwój Internetu niesie za sobą nie tylko pozytywne efekty, ale także liczne

niebezpieczeństwa, związane z oszustwami i nadużyciami. Coraz częściej docierają

do nas sygnały o pomysłowych działaniach prowadzonych przez naciągaczy. Chcemy

powiadamiać o tym naszych Klientów, chroniąc jednocześnie przed podejmowaniem

decyzji, które mogą okazać się znamienne w skutkach.

 

Na stronie http://home.pl/pomoc/start/uwaga publikujemy informacje o

najpopularniejszych obecnie metodach nadużyć. Zapraszamy do lektury. Prosimy

jednocześnie o zgłaszanie nam wszelkich przypadków kontaktu z Państwem firm czy

osób, które (używając opisanych lub podobnych mechanizmów) powołują się na naszą

firmę lub przedstawiają się jako nasz pracownik. Fakt prowadzenia legalnej

sprzedaży usług home.pl przez podmiot trzeci możecie Państwo zawsze zweryfikować,

kontaktując się z nami.

 

Tylko z Państwa pomocą możemy zapobiec kolejnym nadużyciom i uczynić Internet

bezpieczniejszym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okej, z góry przepraszam za odkopanie, ale zaciekawił mnie temat bo dotyczy i mnie...

 

A więc do konkretów, jakiś miesiąc temu, otrzymuje telefon od klienta z podziękowaniami za wysłąnie rachunku za hosting oraz domenę, i tak słucham co klient do mnie mówi i nie kojarzę tego zdarzenia ponieważ ten klient opłacił wszystko na rok 3 miesiące wcześniej, więc tłumaczę mu że to pewnie jakieś nieporozumienie, a że w ten dzień miałem trochę czasu wolnego to stwierdziłem że przejadę się do klienta aby zobaczyć ten rachunek oraz wyjaśnić całe zdarzenie ! Dojechałem do klienta, klient pokazuje mi kopertę gdzie było z 5 stron kartek, ku mojemu zdziwieniu NIE MOJEJ FIRMY ! O treści "Zawiadomienie o należności za utrzymanie domeny internetowej !"

Myślałem że padnę ! zmienili tylko końcówkę z domeny z .pl na .eu wysłąli do mojego klienta fakturę oraz wypełnione druczki pocztowe do przelewu na kwotę 150 zł za samą domenę EU ! i to jeszcze pierwsza rejestracja !

 

Po prostu tragedia, no, ale nic ! zabrałem klientowi te papiery i wszystko wyjaśniłem !

Dobrze że przed wypłatą do mnie zadzwonił...

Edytowano przez NetMat (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lata mijają, a temat ciągle żywy, tylko firmy się zmieniają (choć w niektórych przypadkach stoją za nimi ciągle te same mordy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Cóż... chodzą po domach i oferują zwroty za leki... ciekawe co jeszcze wymyślą. Wszystko, byle na chama się nachapać, okraść, ściemnić.

Niestety, ale ja to widzę jako kolejny skutek polityki złodziei nami rządzących.

Wysokie podatki, chore prawo - to łatwiej oszukać niż uczciwie zarobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję że o tym piszecie.

Mnie dziś spotkało dokładnie co NetMat opisał poniżej.

brak słów na takich kretynów...

dziwne że to funkcjonuje tyle lat... pierwszy post tutaj był sprzed 7 lat.

mi zaproponowali przekierowanie z pl na com. wysłan formularz i dane firmy oraz faktura pro forma.

jakby ktoś się na tym nie znał to by zapłacił.

co za kraj... zero kontroli oszustów.

 

Okej, z góry przepraszam za odkopanie, ale zaciekawił mnie temat bo dotyczy i mnie...

A więc do konkretów, jakiś miesiąc temu, otrzymuje telefon od klienta z podziękowaniami za wysłąnie rachunku za hosting oraz domenę, i tak słucham co klient do mnie mówi i nie kojarzę tego zdarzenia ponieważ ten klient opłacił wszystko na rok 3 miesiące wcześniej, więc tłumaczę mu że to pewnie jakieś nieporozumienie, a że w ten dzień miałem trochę czasu wolnego to stwierdziłem że przejadę się do klienta aby zobaczyć ten rachunek oraz wyjaśnić całe zdarzenie ! Dojechałem do klienta, klient pokazuje mi kopertę gdzie było z 5 stron kartek, ku mojemu zdziwieniu NIE MOJEJ FIRMY ! O treści "Zawiadomienie o należności za utrzymanie domeny internetowej !"
Myślałem że padnę ! zmienili tylko końcówkę z domeny z .pl na .eu wysłąli do mojego klienta fakturę oraz wypełnione druczki pocztowe do przelewu na kwotę 150 zł za samą domenę EU ! i to jeszcze pierwsza rejestracja !

Po prostu tragedia, no, ale nic ! zabrałem klientowi te papiery i wszystko wyjaśniłem !
Dobrze że przed wypłatą do mnie zadzwonił...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×