Skocz do zawartości
Kris

Progreso lepsze od Home ?

Polecane posty

Tam jest tylko obsługa postgre przez php, ale to nie oznacza, że możesz sobie bazkę postawić na pgsql. Zapytałem zresztą w extranecie o to i póki co chłopaki "szykują się do wdrożenia". Kiedy to będzie - nie wiadomo. Mnie tam akurat się to nie pali, choć byłoby na pewno przyjemniej. Myślę też, że zdecydowanie większa rzesza ludzi ucieszyłaby się z MySQL5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Progreso.pl - T R A G E D I A

Nie polecam nikomu kto wymaga sprawnego działania swojego serwisu. Mam u nich dość małe forum, a lagi są takie, że przy pisaniu posty się dublują. Nie wspominam już o wielokrotnych przerwach związanych z rzekomymi 'przenosinami', które miały usprawnić działanie serwerów. Ale cóż... Przerwa w działaniu jest? Jest. I co Progreso obchodzi klient, przecież oni muszą się przenosić i to jest najważniejsze, a nie sprawne działanie serwerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ale co? Jaki "p"?

Powinieneś już być przeniesiony chyba dawno, heh : )

 

progreso rulez ;;;:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Progreso.pl - T R A G E D I A

Nie polecam nikomu kto wymaga sprawnego działania swojego serwisu. Mam u nich dość małe forum, a lagi są takie, że przy pisaniu posty się dublują. Nie wspominam już o wielokrotnych przerwach związanych z rzekomymi 'przenosinami', które miały usprawnić działanie serwerów. Ale cóż... Przerwa w działaniu jest? Jest. I co Progreso obchodzi klient, przecież oni muszą się przenosić i to jest najważniejsze, a nie sprawne działanie serwerów.

 

Jaka to strona ? Jest tylko jeden serwer obciazony powyzej zakladanej przez nas sredniej (jeszcze stara platforma) - przez kilku (ok 10 szt.) uzytkownikow "abuserow". Wszyscy zostali poinformowani o tym fakcie. Jezeli jestes na innej maszynie i masz takie problemy - nic nam o tym nie wiadomo -> zapraszam na helpdesk / tel. / email / priv.

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to forum polskiego wsparcia vBulletin - http://vBHelp.pl

Wczoraj wieczorem znów były problemy (około 5-10 minut). Wątpię, żeby to moje forum generowało takie obciążenie gdyż przesiaduje tam 20-30 osób online, a dziennie forum odwiedza około 300-400 osób. No a problemy z serwerem niestety się zdarzają.

Jeżeli ktoś miałby na tym serwerze swoją stronę domową czy jakieś infosite to chwilowa niedyspozycja serwera nie stanowiła by pewnie większego problemu... Ale jeśli w dniu, w którym napisałem mój poprzedni post w tym temacie nie można było wejść na forum przez 10 minut, a kolejne 20 strona ledwo się ładowała... Tak być nie może. ;)

Poza tym radzę poprawić obsługę zgłoszeń klientów... Po nadaniu ticketowi priorytetu 1 czekamy 2,3 godziny na odpowiedź, gdzie inne poważne firmy mają usługę 'Pomoc Online' gdzie miła (choć nie zawsze potrafiąca odpowiedź na zadane pytania ;) ) Pani przyspieszy rozwiązanie problemu.

 

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coś padło w progreso (DNS?), żadna strona nie działa, nie można się dodzwonić i to jest dzisiaj kiedy strona musi działać, chyba się zapłacze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

Ja teraz dodam cos od siebie, No cuz po przenosinach mialo byc lepiej, a chyba jest gorzej... dlugi load www albo przekroczono czas...Uwazam ze w starym DC wuecej dwali lacza :) a po przenosinach zczeli przycinac powod ? kzdy wie jakie sa ceny lacz w PL taka jest moje :) jeden ma te pare kb a drugiemu brakuje :)Ja teraz dodam cos od siebie, No cuz po przenosinach mialo byc lepiej, a chyba jest gorzej... dlugi load www albo przekroczono czas...Uwazam ze w starym DC wuecej dwali lacza :) a po przenosinach zczeli przycinac powod ? kazdy wie jakie sa ceny lacz w PL taka jest moje :) jeden ma te pare kb a drugiemu brakuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem całkiem zadowolony :D

Pingi do stron mam średnio 25ms, otwierają się szybko, czasami tylko zdarza się kilku minutowa przerwa.

Podoba mi sie panel administracyjny, bardzo optymalny i jest wszystko jasne co jest do czego.

 

Najbardziej jednak sobie cenie elastycznosc Progreso, naprawde mozna wiele ;)

 

A co by sie przydalo:

- tworzenie roznych kont z ta sama nazwa dla roznych domen,

- wieksze zroznicowanie w ofercie,

- wyeliminowanie tych krotkich przerw, ktore czasem wystepuja (chociaz sam nie wiem czy to nie moje lacze, inne strony dzialaja ale kto wie...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wszystko mi dziala bardzo ladnie i szybko... jednak jest lepiej po przeprowadzce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MXy znowu maja laga, na razie godzina... najsmieszniejsze, ze maile na forwardy dochodza bez opoznien, a na skrzynke progreso juz nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystałem z progreso.pl przez półtorej roku (pół roku na przetestowanie + rok-przedłużenie). Przez pierwszy rok użytkowania było super: baza z latin2, sporo pamięci do obsługi ciężkich skryptów, całkiem szybka odpowiedź HelpDesk-u na moje nielicznie problemy. Najbardziej wkurzające na tym serwerze jest to że nie wyświetla błędów PHP i jak jest błąd krytyczny to jest biała strona... Można to obejść umieszczając plik php.ini w katalogu ze skryptem, który ma mieć indywidualną konfigurację php... Ale hosting ogólnie numer jeden spośród wszystkich, które do tej pory testowałem! Gorąco polecałem wszystkim znajomym pytającym o dobry hosting...

 

Niestety, nic co piękne nie trwa wiecznie...

 

Newsy na stronie:

2008-01-23 - Migracja na nową platformę

2008-03-24 - WAŻNE: Ostatni etap migracji

 

Po tej wspomnianej migracji extranet się posypał... Moja korespondencja z HelpDesk:

 

na stronie głównej extranetu wyświetla mi się pasek zajętości przestrzeni. Coś źle wskazuje, bo zajęte mam coś koło 2.8GB a na pasku wyświetla się 1.4GB
Witam,

 

Wkrotce odswiezymy te dane i wszystko bedzie wskazywane prawidlowo. Dziekuje za informacje,

pozdr.

(miesiąc później)

 

"wkrótce" się trochę przeterminowało, a ja przed chwilą zapchałem sobie serwer do końca...
Czy ktoś może ręcznie zaktualizować mi ten wskaźnik?

Ewentualnie jeśli ma to jakąś obsługę z shella to proszę napisać mi jak to zrobić i uruchomić mi obsługę shella.

Witam,

 

Uruchomilem narzedzie, ktore uaktualni wskaznik. Potrwa to ok 2 godzin. Prosze po tym czasie sprawdzic i jezeli nadal bedzie blad - odswiezyc watek. Mysle jednak, ze nie bedzie juz takiej potrzeby :)

Dziekuje,

pozdr.

Po tej ostatniej wiadomości wskaźnik zajętości został naprawiony...

Teraz wskazuje cały czas 98% / 4.8GB z 4.9GB przy czym na serwerze jest jakieś 630MB...

 

 

A teraz ciąg dalszy mojej katorgi:

 

W zakładce "Katalogi i pliki -> kopie zapasowe" nie widzę żadnych plików i katalogów, nie mogę odtworzyć plików!
Czas od ostatniej akcji: 2 dni 5 godzin

 

Doprawdy, nie wiem czy już cały extranet się wysypał, czy po prostu mnie ignorujecie?

(miesiąc później)

 

Jutro wszystkie kopie będą widoczne dla użytkowników. Brak dostępu spowodowany był niekompatybilnościa systemu tworzenia kopii zapasowych z nową platformą serwerową. Przepraszamy za opóźnienie i niedogodności.
Już minęło 5 dni a ja nadal nie widzę swoich kopii. Miałem tam jedyne kopie ważnych plików. Co z tym będzie? Utraciliście te dane?
Witam,

 

Prosze o informacje o jakie konkretnie pliki chodzi - backupy sa nadpisywane co 24h, moze byc juz za pozno na odtworzenie danych.. Prosze dac znac. Prosze tez o informacje ew. od kiedy te pliki byly na serwerze - byc moze znajdziemy cos w archiwum.

 

Sam system backupow powinien byc jeszcze dzis widoczny.

pozdr.

Pliki przepadły... Każdy informatyk wie że wpierw robi się teścik "na boku" żeby przekonać się czy aktualizacja przebiegnie choć w pewnym stopniu bezproblemowo...

Spójrzmy do extranetu... Ostatnie backupy plików były wykonywane... 5 czerwca? To miło że od tamtej pory mam 2 nowe katalogi z ważnymi skryptami i nie zostały jeszcze zabezpieczone w postaci backupu...

 

A teraz czas na backupy MySQL:

 

Dziś w nocy robiłem porządki z bazami danych i przez pomyłkę usunąłem nie tą bazę co miałem. W zakładce "kopie zapasowe" nie ma ŻADNYCH backupów. To jest BARDZO ważne! Muszę odzyskać bazę "xxxxxx_yyyyyyy".
Witam,

 

Baza zostala przywrocona (z 27-go maja). Backupy beda widoczne w extranecie niebawem (w razie czego prosze pisac - backupy sie wykonuja co 24h, nie sa jedynie widoczne dla uzytkownikow).

pozdr.

Jak próbowałem teraz zajrzeć do backupów MySQL to pojawił mi się błąd:

 

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

 

Please contact the server administrator, info@wytnij-to.konta.pl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

 

More information about this error may be available in the server error log.

Dobrze że phpMyAdmin jeszcze działa... Jest jeszcze szansa że uratuję kilka baz...

 

Tydzień temu zastałem extranet bez zmiany, więc zapytałem czemu tak jest?

 

cały czas widzę że mamy tu v0.9 RC3, a na stronie głównej wskaźnik nadal pokazuje mi 98% zajętej przestrzeni, chociaż od prawie 2 miesięcy jest to może z 10%...

 

Dwa miesiące temu mieliście mieć już prawie ukończone poprawianie systemu i nadal nie widzę poprawy. Kiedy będzie coś widać?

Jak będziemy znac dokładną datę, na pewno się po chwalimy. Extranet w wersji 1 nie jest rozwijany, kończymy pisać jego 2ga wersję. Data publikacji nie jest znana.

 

Jeśli była wersja 1.x to czemu musiałem się męczyć z 0.9.x?

 

Czyli trzeba czekać? Czekać, czekać i jeszcze raz czekać na jakiś tam super nowy, wypasiony system extranetu?

Ja straciłem już cierpliwość i wiarę że to kiedyś nastąpi, bo skoro "wkrótce" to bliżej nieokreślony odcinek czasu, to extranet v2 zobaczę pewnie za 2 lata i będzie to dopiero beta...

 

IBM wprowadza na rynek nowe dyski twarde. Cechują się nieskończoną pamięcią. Wejdą do sprzedaży jak tylko skończą się formatować.

 

Mam tylko nadzieję że Ci, którym poleciłem ten hosting, albo wybrali coś innego, albo mieli więcej szczęścia...

 

PS Pamiętam też że miałem jakiś dość uciążliwy problem z serwerem, co oczywiście zgłosiłem, a Pan Adam wzbraniał się przed odpowiedzią i kilkukrotnie zamykał otwierany przeze mnie wątek... Nie pamiętam który to był wątek, było to dość dawno temu a nie chce mi się czytać wszystkich wątków na liście zgłoszeń...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bezet

Ja byłem bardzo zadowolony z progreso.pl, dopóty nie pojawiły się problemy z działaniem serwera.

 

Jakiś czas temu notorycznie pojawiały mi się błędy 500 Internal Server Error a logi wykazywały:

[Thu Mar 20 14:41:22 2008] [error] [client 83.31.167.13] FastCGI: comm with (dyn amic) server "/usr/local/apache2/php/***.pl.fastcgi" aborted: (first read) idle timeout (60 sec)
[Thu Mar 20 14:41:22 2008] [error] [client 83.31.167.13] FastCGI: incomplete hea ders (0 bytes) received from server "/usr/local/apache2/php/***.pl.fastcgi"

Błędy pojawiły się nagle, choć nic w kodzie nie zmieniałem. Obsługa techniczna serwera nie mogła mi pomóc, powtarzała jedynie, że problem jest po mojej stronie, i że skrypt łączy się z jakimś zewnętrznym źródłem (a nie łączy się) lub w jakimś miejscu się zapętla (a jedna pętla jest tylko w jednym skrypcie). Do tego nie pomagało pisanie, iż błąd pojawia się również przy plikach statycznych html nie generowanych przez skrypty. Na szczęście po jakimś czasie problemy samoistnie zniknęły, tak samo jak samoistnie się pojawiły.

 

Niestety, problemy znów się pojawiły, i jak dotąd nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od ekipy technicznej progreso. Tym razem oprócz 500 Internal Server Error dostaje tajemnicze błędy OK The server encountered an internal serror. I znowu, problem pojawił się samoistnie. Wykorzystany transfer mam na razie 12% (a już mi się prawie kończy umowa), a błędy wyskakują jak nawet jak są zaledwie dwie osoby na stronie, a więc nie jest to problem z przeciążeniem strony.

 

Co jest zabawne, błąd ten też pojawił się u nich w extranecie: http://i34.tinypic.com/2hzk6ft.png

 

Więc jak mi jeszcze raz powiedzą, że problem leży po mojej stronie, to na prawdę się zdenerwuje.

 

Chciałem podzielić się z wami ze swoimi doświadczeniami. Jak na razie nie polecam progreso.pl z powodu wielu problemów, jakie z nimi mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bezet

Sytuacja z progreso.pl w moim przypadku skończyła się na tym, iż zmieniłem serwer na linuxpl.com. Na nim wszystko działa super i bez zarzutu. W progreso.pl mój serwis nie działał, progreso twierdziło, że to problem u mnie, okłamywało mnie wielokrotnie (Najpierw twierdząc, że tylko ja mam z tym problem. Gdy udowodniłem im, że to kłamstwo, znajdując inne serwisy na tej maszynie z tym samym problemem, stwierdzili, że strona generuje zbyt duże obciążenie - na nowym serwerze mam o wiele więcej użytkowników a admini mówią, że obciążenie jest minimalne), ignorowano moje prośby i pytania.

 

Podsumowując, NIE POLECAM PROGRESO, bowiem mają dobry sprzęt ale pracujący tam ludzie nie znają się na rzeczy, są nieuprzejmi, okłamują swoich klientów i nie wykazują żadną chęć pomocy. No i nie potrafią poprawnie skonfigurować serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Sytuacja z progreso.pl w moim przypadku skończyła się na tym, iż zmieniłem serwer na linuxpl.com. Na nim wszystko działa super i bez zarzutu. W progreso.pl mój serwis nie działał, progreso twierdziło, że to problem u mnie, okłamywało mnie wielokrotnie (Najpierw twierdząc, że tylko ja mam z tym problem. Gdy udowodniłem im, że to kłamstwo,

 

Komunikat, o ktorym piszesz (ktory dotyczy wszystkich uzytkownikow ktorych serwisy korzystaja z FastCGI) byl jedynie "ostrzezeniem" dot. osiagniecia limitu maksymalnej liczby uruchomionych child-procesow FastCGI PHP. To *nie jest* blad krytyczny i komunikat ten powtarza sie dla wszystkich stron, ktore dzialaja u nas z API FastCGI. Niektore z nich sa maja kilkukrotnie wieksza odwiedzalnosc od Twojej strony i dzialaja poprawnie.. Co wiec mielismy odpisac -> jezeli strona X ma odwiedzalnosc np. 10 razy wieksza, od Twojej strony Y, i strona X dziala, to gdzie jest Twoim zdaniem blad ?:) Bo moim zdaniem, w Twoich skryptach.

 

znajdując inne serwisy na tej maszynie z tym samym problemem, stwierdzili, że strona generuje zbyt duże obciążenie - na nowym serwerze mam o wiele więcej użytkowników a admini mówią, że obciążenie jest minimalne), ignorowano moje prośby i pytania.

 

Jezeli klient otwiera kilka watkow na ten sam temat w systemie helpdesku - to rzeczywiscie czesc moze byc ignorowana (duplikowanie tematow).

 

Podsumowując, NIE POLECAM PROGRESO, bowiem mają dobry sprzęt ale pracujący tam ludzie nie znają się na rzeczy, są nieuprzejmi, okłamują swoich klientów i nie wykazują żadną chęć pomocy. No i nie potrafią poprawnie skonfigurować serwera.

 

Zarzucasz nam klamstwo, majac mylne informacje co do istoty problemu.

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bezet
Komunikat, o ktorym piszesz (ktory dotyczy wszystkich uzytkownikow ktorych serwisy korzystaja z FastCGI) byl jedynie "ostrzezeniem" dot. osiagniecia limitu maksymalnej liczby uruchomionych child-procesow FastCGI PHP. To *nie jest* blad krytyczny i komunikat ten powtarza sie dla wszystkich stron, ktore dzialaja u nas z API FastCGI. Niektore z nich sa maja kilkukrotnie wieksza odwiedzalnosc od Twojej strony i dzialaja poprawnie.. Co wiec mielismy odpisac -> jezeli strona X ma odwiedzalnosc np. 10 razy wieksza, od Twojej strony Y, i strona X dziala, to gdzie jest Twoim zdaniem blad ? :) Bo moim zdaniem, w Twoich skryptach.
No tak, to rzeczywiście ostrzeżenie. Ale co z tego? Co ma piernik do wiatraka? Jak byście byli profesjonalistami, to byście wiedzieli, że "odwiedzalność" nie jest jedyną ważną rzeczą w przypadku stron internetowych i RIA. Że jest wiele czynników, które wpływają na działanie strony. To jest rozumowanie na poziomie przedszkolaka: strona X działa u nas, to twoja też powinna (I znane stereotypowe tłumaczenie się informatyka: dziwne, u mnie działa...). Cóż za profesjonalizm! No to proszę, ja podobnie stwierdzę: na wszystkich innych serwerach moja strona działa poprawnie i bez zarzutu, jedynie na waszym nie działa poprawnie. Więc wasz serwer jest do d**y.

 

Poza tym, wracając do ostrzeżenia, więcej informacji od was nie mogłem wyciągnąć, bo do logów sam nie mogłem się dostać (mimo próśb), sam musiałem pogrzebać przez ssh, a w extranecie domyślnie niby powinna być możliwość przeglądania logów. Gdy się o to upomniałem, powiedziano mi o stworzeniu swojego php.ini (co oczywiście mogłem zrobić bez podpowiedzi, ale po cholerę więc opcja podglądu logów w extranecie jeśli podglądy te nie działają?).

 

 

Jezeli klient otwiera kilka watkow na ten sam temat w systemie helpdesku - to rzeczywiscie czesc moze byc ignorowana (duplikowanie tematow).
Nie otwierałem kilka wątków (kolejne kłamstwo!) tylko czekałem na odpowiedź jednym z wątków. Jak wytykałem wam kłamstwa i nieścisłości, to mi nie odpisywaliście. Musiałem się złościć, by od was cokolwiek wyciągnąć.

 

Zarzucasz nam klamstwo, majac mylne informacje co do istoty problemu.

pozdr.

Zarzucam wam kłamstwo, bo okłamaliście mnie. Gdzie się mylę co do istoty problemu? Na początku pisaliście, że tylko ja mam z tym problem (kłamstwo). Że to problem po mojej stronie (kłamstwo). Że strona generuje obciążenie (kłamstwo).

 

Po prostu nie znacie się na poprawnej, uniwersalnej konfiguracji serwera. Dobry serwer to taki serwer, który nie rozsypuje się nawet gdy są błędy w skrypcie. A błędów nie było.

 

Firma hostingowa też powinna poważnie traktować swojego klienta. A traktowaliście mnie jak nic nie wartego "któregoś tam z koleji" klienta.

 

Nie odpisywaliście na czas. Musiałem się na was złościć, by dostać jakąś reakcję.

 

Jak dla mnie to wystarczające powody, by was nie polecać.

 

Mam nadzieję, że nauczycie się coś z tej sytuacji (i z sytuacji kolegi powyżej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×