Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kashana

[FAQ] Pojęcia dotyczące hard/soft/łącz

Polecane posty

Witam

Mam kilka pytań. To pytania stanowiące swego rodzaju F.A.Q. dla początkujących. Oczywiście taki F.A.Q. nie ma racji bytu jeśli nikt nie uzyska na nie odpowiedzi.

 

Proszę o konkretne i treściwe odpowiedzi na pytania mimo że niektóre mogą sie wydawać banalne dla czytających ten post.

 

Podałem tu kilka najbardziej nurtujacych tematów które męczą mnie gdy czytam posty na foum i nie mam pojęcia o czym czytam :)

 

Sam jestem początkujący i to w sumie pytania dotyczące mojej osoby i zakłopotania z nimi związanymi.

 

 

 

 

1. Nieograniczony transfer... czy moge stworzyc taką opcje u siebie, gdybym przykładowo robił serwerownie [i jak dostać sie do szybkiego łącza?] i dlaczego większość firm hostingowych ma ograniczony nawet przy najdroższych ofertach?

 

2. Ggdzie znajde podstawowe informacje o łączach i przepustowościach... jak sie je oznacza, kategoryzuje, jakie są standardy prędkości i łącz w polsce no i reszte bajeru :)

 

3. Jaki system byłby najleprzy na poczatek do nauki? Który spośród tych wielu Linuxów?

  • gdzie można znaleźć coś na temat przystosowania takowego systemu pod serwer. A przedewszystkim jak zacząć przygode z linuxem?

 

 

[*] Który linux jest najleprzy do obsługi serwerów i który ma najwięcej możliwosci modernizacji [jesli takowe istnieją] pod względem obsługi wszystkich usług związanych z posiadaniem firmy hostingowej?

 

4. Wytrzymalość komputerów na różne obciążenia. Jaki zestaw byłby najleprzy na, powiedzmy, hosting gdzie będzie i ogrom poczty i przeróżnych rodzajów forum, download, powiedzmy pod sieci torrenta, serwer gier i shoutcast [Maksymalne obciążenie]. Po prostu jaki komputer byłby najleprzy do wszystkiego? A jeśli nie ma takowego to jaki zestaw sprzętowy pasował by do poszczególnych "kategorii" usług oferowanych przez firmy hostingowe?

 

5. Gdzie mozna dostac superszybkie łącze pod hosting?