apa-sf 0 Zgłoś post Napisano Październik 1, 2010 Czy ktoś z was korzystał z oferty wirtualne.net prowadzone przez agencję dwakroki.com z Gdyni? Jakie wrażenia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zbigniew1 35 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2012 Obsługa klienta stoi na skandalicznie niskim poziomie. Dzwoniłem jednego dnia bo chciałem zapisać się do programu partnerskiego. Przez telefon Pan poinformował mnie że program partnerski działa, niestety to oświadczenie mija się z rzeczywistością szerokim łukiem. W panelu admina nie ma opcji zarządzania PP, linki ze strony głównej nie działają. Pan obiecał że w przeciągu 30 minut napisze do mnie maila z wyjaśnieniami. Mija drugi dzień, moja skrzynka jest wciąż pusta, a gość NIE ODBIERA ODEMNIE TELEFONU. Jeszcze raz powtórze - skandalem jest takie traktowanie klientów, Niestety (a może na szczęście) na temat ich usług nie mam opinii - nie korzystałem i nie skorzystam. P.S Być może wina leży po mojej stronie, może byłem zbyt grzeczny i uprzejmy w rozmowie telefonicznej. Może gdybym był stanowczy i nieco grubiański, to zostałbym potraktowany poważnie. Tak sobie tylko gdybam… Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fixer 1 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2012 to jaki Ty byleś nie powinno mieć najmniejszego wpływu....Jednak wg mnie trochę przesadzasz - nie chodziło o pieniądze które są Ci winni, gość pewnie po porstu był zajęty i nie miał czasu wysłać Ci oferty. Nie musisz być z tej okazji od razu taki oburzony O samej firmie nie słyszałem, ale mają dobrze zrobioną stronkę co całkiem zachęca Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lapiech 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2012 (edytowany) Tak korzystałem prywatnie( około 2 lata temu), strasznie niskie limitu na obciążenie CPU 0.25% w najniższym pakiecie. Strona generowała obciążenie 2%, więc zmieniłem usługodawcę na KEI - te same obciążenie panel pokazywał, więc maszyny podobne musiały być. Kiedyś mieli identyczny panel jak w KEI - nie wiem jak obecnie. Obsługa znośna, ale główny kontakt e-mail( odpowiedź do kilku h), nie wiem jak telefoniczny, nigdy nie miałem takiej konieczności. Edytowano Sierpień 28, 2012 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach