Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Bartosz Gadzimski

home.pl rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią telewizyjną

Polecane posty

Gość Bartosz Gadzimski

home.pl rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią telewizyjną

[szczecin, 22 czerwca 2010]. home.pl, dostawca usług internetowych, wystartował ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną o zasięgu ogólnopolskim. Pod hasłem „Nie zostań w lesie ze swoim biznesem” home.pl zachęca mikro i małe firmy do zakładania stron WWW i promocji usług w Sieci.

 

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy klip reklamowy, który będzie emitowany w najważniejszych polskich stacjach telewizyjnych w okresie od czerwca do lipca tego roku. Kampania zasięgiem obejmuje ponad 30 stacji (w tym TVP, TVN oraz stacje tematyczne), a także jest wspierana dodatkową promocją w Internecie – w największych portalach oraz sieciach reklamowych.

 

Kampania jest skierowana do mikro i małych firm, które nie posiadają jeszcze własnej strony WWW lub domeny internetowej. Jej celem jest edukacja w zakresie biznesowych korzyści, które niesie obecność w Sieci. „Sam przekaz reklamowy skonstruowaliśmy tak, by jasne stało się, że każdy – nawet mały biznes – potrzebuje swojej wizytówki w Internecie. Nieważne, czy ktoś prowadzi zakład fryzjerski, małą firmę remontową czy piekarnię, ważne jest to, że dzięki stronie WWW można łatwo pozyskać nowych klientów i to właśnie chcemy pokazać rodzimym przedsiębiorcom” – mówi Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl.

 

Strategia reklamowa przyjęta w realizacji kampanii jest m.in. wynikiem badań przeprowadzonych w roku 2009 przez agencję Millward Brown SMG/KRC. Badanie na próbie kilkuset firm zatrudniających do 250 osób pokazało wówczas, że aż 53% z nich nie posiada własnej witryny. To poważnie ogranicza szanse takich firm na pozyskanie nowych klientów i dotarcie z ofertą do kolejnych grup odbiorców.

 

Warto również podkreślić, że „Nie zostań w lesie ze swoim biznesem” to pierwsza kampania telewizyjna reklamująca usługi internetowe dla mikro i małych firm. Do tej pory wykorzystywano w tym celu najczęściej Internet lub prasę specjalistyczną.

 

Samą promowaną usługą jest zaś Business Web, czyli zestaw składający się z kreatora stron WWW oraz usługi poczty e-mailowej. Dzięki kreatorowi firmy stworzą swoją sieciową wizytówkę – witrynę, na której pokażą ofertę, galerię produktów czy udostępnią dane kontaktowe. Do wyboru przygotowano ponad 500 gotowych szablonów stron, kilkadziesiąt modułów dodatkowych (m.in. blog, ankieta, animacja Flash) oraz łatwy w obsłudze edytor treści.

 

„Tworzenie stron w Kreatorze WWW wchodzącym w skład usługi Business Web jest wyjątkowo proste i szybkie – dzięki temu przedsiębiorcy zyskują możliwość budowy swojego wizerunku w Sieci bez angażowania wyspecjalizowanych firm informatycznych. Mając bezpośredni dostęp do usługi, mogą sami decydować o wyglądzie czy zawartości strony oraz w każdej chwili wprowadzać niezbędne zmiany. Jeśli zaś będą potrzebowali pomocy, mogą skorzystać z naszego całodobowego wsparcia technicznego” – dodaje Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl.

 

Nowa kampania jest także kontynucją strategii angażowania się home.pl w działania edukacyjne i promujące wykorzystywanie usług internetowych wśród przedsiębiorców. Firma współuczestniczyła dotychczas w projektach takich jak „Internetowa rewolucja” realizowanym z Google, jest partnerem programu Microsoft BizSpark, a także wydawcą portalu Webhosting.pl.

 

Strona internetowa kampanii znajduje się pod adresem http://mojadomena.pl, sam klip telewizyjny jest również dostępny w serwisie YouTube:

 

http://www.youtube.com/watch?v=NismBj3tODA

 

Źródło: Informacja prasowa

 

Komentarz:

 

Krok milowy wśród dostawców hostingu współdzielonego? Reklama osobiście mi się podoba, czy uważacie że będzie skuteczna? Czy opłacalna mam nadzieje uda nam się dowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Reklama w miarę... generalnie w trendzie Orange (to wychodzenie ludzi z lasu).

 

Niestety, fakt, że home.pl to tragedia teraz jest pod względem jakości, przemilczano ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdy pretekst dobry to kreowania wizerunku.

Teoretycznie, co klienta obchodzi gdzie się firma reklamuje ? reklama ma dotrzeć i tyle.

Czy telewizja to dobre miejsce ? To już ich sprawa, moim zdaniem nie bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to dobry krok i napędzi trochę koniunkturę. Ludzie zobaczą reklamę pomyślą o stronie i będą szukac i porównywać, a to wszystkim wyjdzie na dobre, nie tylko home ale i innym dostawcom, chociaż pewnie home zgarnie najwięcej jak to zwykle bywa :)

 

Pozdrawiam,

PM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napewno home.pl zdobędzie popularność po tych reklamach. Wiadomo ktoś zyska, ktoś straci.

 

Jesli chodzi o wykonywanie stron w home.pl to myślę że ich kreator stron zabierze zlecenia osobom robiacym słabe stronki na joomli za kilka stówek.

 

Ed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak widać każdy ma odrębne zdanie. Po prostu zamiast inwestować tyle w telewizję - bo wiadomo to kosztuje lepiej wyładować w reklamę gdzie będzie większe grono odbiorców np. Magazyny internetowe. No chyba, że mają na prawdę dużo $$$ to jak najbardziej.

Nazwa ma teraz konkurencję do stron :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Home.pl jest już od dawna obecny w magazynach drukowanych, internecie stąd wyjście na tv. Jak zauważyliście może zyskać cała branża na świadomości użytkowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Tja.. na świadomość użytkowników: za 300zł masz serwer, stronę, domenę i już tylko laskę brakuje, by BOK zrobił... a że serwer to dno, domeny przedłużenie w cenie-parodii, a strona generowana na szybko z buildera, "to inna sprawa"... to jest psucie rynku, a nie marketing.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to nie jest psucie rynku. jasne jest to, że każda firma powinna mieć stronę internetową i oni to wykorzystali. wybulili ogrom pieniędzy na tą kampanię, no to teraz powinno się im to zwrócić. hosting dla prostej strony firmowej kosztuje tyle co nic, domena przez pierwszy rok kosztuje ich 10zł i do tego stworzyli dość fajny kreator stron www, w którym prawie każdy zrobi działającą stronę www.

 

pocieszające jest to, że za jakiś czas firmy korzystające z tej 'promocji' zorientują się na tyle w rynku hostingowym i przejdą do konkurencji jednocześnie wybierając wasze usługi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×