Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Marek607

[1500] Kupno PC-ta

Polecane posty

Witam.

Wiem że to nie jest forum komputerowe ale pisałem na takowych i cisza więc się Was poradze.

Tak więc przyszedł czas żebym wymienił mój komputer.

Szukam czegoś w cenie do 1500 zł .

Płyta Główna: nie znam się na tym więc nie będę pisał głupot

Zasilacz: j.w.

Procesor: Q 8300 lub coś o zbliżonej mocy (4 x 2,5 ghz)

RAM : minimum 4 GB DDR2

Dysk twardy : tu nie mam aż takich wymagań , powiedzmy sobie że 300 gb mi spokojnie wystarczy ale miło by bylo żeby w zamian był dosyć szybki - 7200 rpm

Karta graficzna: na allegro widziałem fajne GeForce GT 220 1024ddr3 i to by mi pasowało

Do tego wiadomo że obudowa, karta sieciowa, nagrywarka dvd-rw i okablowanie - myszke i klawiature mam :).

Całość ma być złożona - umiem złożyć swój komputer bo już wielokrotnie to robilem ale nowego niestety nie dam rady.

Zastosowanie: Nie będe gral w jakieś ciężkie gry, obecnie gram tylko w cs-a od czasu do czasu. Często coś tam sobie robię w GIMP-ie ktory niestety przy obecnej konfiguracji ma ciężko ;/

Poza tym zajmuje się tworzeniem stron ( glównie sam dla siebie poznaje pokolei wszystkie skrypty :))

Więc nie będzie to do gier tylko raczej do grafiki ( GIMP) no i do przerzucania dużej ilości skryptów itp ( mam masę skryptów i szablonów na kompie)

Chcę by to ładnie latało na windows 7 z officem 2007. Do tego dochodzi około 10 programow ( antywirus, poczta, notepad, odtwarzacz filmów itp.)

To chyba wszystko - jeśli nadal jakieś pytania to chętnie odpowiem.

Cena max 1500

Widziałem ciekawe zestawy na allegro:

http://www.allegro.pl/item857249403_pcs_monster_q8300_4gb_500gb_gt_220_1gb_dvd_rw.html

i to samo tylko od innego:

http://www.allegro.pl/item861410381_vist_q8300_4gb_gt220_1gb_ddr3_500hdd_drw_b23_500w.html

Pozdrawiam i czekam na pomoc.