Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Hekko.pl

Biuletyn informacyjny dla użytkowników - Grudzień 2009

Polecane posty

Witam,

 

tradycyjnie przesyłamy Państwu biuletyn informacyjny z najważniejszymi nowościami i zmianami w firmie HEKKONET.

 

1. Koniec uciążliwych przerw (reloadów) spowodowanych przez dodawanie/usuwanie domen/subdomen.

Dotychczas używana wersja serwera Apache powiązana z panelem DirectAdmin nie spełniała wszystkich wymagań jakościowych a także była uciążliwa w działaniu w zwiąku z czym postanowiliśmy zaktualizować na wszystkich serwerach oprogramowanie, dzięki czemu uzyskaliśmy pożądany efekt w postaci braku krótkotrwałych kilkusekundowych przerw po dodaniu/usunięciu domeny/subdomeny na serwerze.

Na kilku serwerach instalacja i konfiguracja przysporzyły problemów jednakże zostały one rozwiązane i od kilku dni wszystko działa bez zarzutu, mamy nadzieję, że dzięki temu zwiększy się uptime naszych serwerów i będzie bliższy 100% przez co Państwa wzrośnie Państwa zaufanie i zadowolenie z naszych usług.

 

2. Nowe funkcja w panelu administracyjnym DirectAdmin - edycja php.ini.

Dla każdego konta www lub reseller dajemy możliwość zdalnego zarządzania wybranymi ustawieniami w php.ini. Ustawienia można zmieniać niezależnie dla każdej domeny lub subdomeny. W tej chwili zarządzanie dotyczy najczęściej zgłaszanych do zmian 11 opcji php. Zmian można dokonać z poziomu panelu administracyjnego DirectAdmin.

 

3. Nowy system informowania o zużyciu procesora przez konta www.

Zliczanie użycia procesora zostało zmienione w tryb punktowy - miesięczny. Procenty zostają zamienione na punkty, 1% = 1 punkt a zliczanie odbywa się w taki sposób jak limit transferu. Każdy 1% limitu zostaje zamieniony na 31 punktów do wykorzystania. Przykładowo, w przypadku pakietu EasyPack+, gdzie limit wynosi 3% konto otrzyma 93 punkty do wykorzystania w ciągu całego miesiąca. Po jego wykorzystaniu na koncie zablokowana zostaje możliwość uruchamiania wszelkich skryptów do 1 dnia kolejnego miesiąca kiedy limity są resetowane. Pozostałe usługi takie jak poczta, ftp działają nadal w tym czasie.

Blokada nastąpi również gdy konto zużyje podwójną wartość limitu dziennego w poprzednim dniu, w takim wypadku wykonywanie skryptów jest niemożliwe przez 24 godziny od momentu blokady. Użytkownik ma dostęp do swoich plików które może zoptymalizować.

 

4. Domeny .eu IDN.

Kilka dni temu Eurid wprowadził możliwość rejestracji domen ze znakami narodowymi. W związku z tym w Hekko.pl można zarejestrować domenę z końcówką .eu ze znakami narodowymi w nazwie, np. ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ż, ź.

 

5. Pozycjonowanie.

Na czym polega pozycjonowanie?

Gdy do wyszukiwarki wprowadzisz dane słowo czy frazę, otrzymujesz informację zwrotną w formie adresów stron, które są najbardziej związane z poszukiwanym pojęciem. Poprzez zintegrowanie różnych działań można uzyskać i utrzymać wysokie miejsce w wyszukiwarkach.

 

Dlaczego wysokie miejsce w wyszukiwarce jest takie ważne?

Im wyższe miejsce tym większa szansa, że ktoś kliknie na adres. Ludzie na ogół się spieszą podczas szukania informacji (albo są po prostu leniwi) i ograniczają się do sprawdzania pierwszych wymienionych adresów. Dlatego dobrze, ażeby jednym z nich był adres Twojej strony.

 

Oferujemy system automatycznej wyceny pozycjonowania. Dzięki temu można określić wstępne koszta na promocję witryny.

Adres do systemu wyceny: http://www.pozycjonowanie-hekko.pl/

 

6. Świąteczna pomoc dla dzieci z Domu Dziecka w Chorzenicach

Hekko.pl wspiera charytatywne aukcje na rzecz dzieci z Domu Dziecka w Chorzenicach koło Częstochowy.

Na aukcjach można wylicytować roczne konto MaxPack - http://allegro.pl/item859673052_dom_dziecka_w_chorzenicach_konto_maxpack_na_rok.html oraz roczny EasyVPS z licencją DirectAdmin - http://allegro.pl/item859675697_dom_dziecka_w_chorzenicach_easyvps_na_rok_z_da.html .

Gorąco zapraszamy do licytacji.

 

 

Dziękując za zaufanie i współpracę,

życzymy zdrowych, spokojnych i pełnych miłości

Świąt Bożego Narodzenia

oraz powodzenia w realizacji wszystkich planów

w nadchodzącym Nowym Roku.

 

--

Z poważaniem,

Damian Gałązka

 

Biuro Obsługi Klienta

firmy HEKKONET

www.hekko.pl

biuro@hekko.pl

tel. +48 58 732 71 94

fax. +48 58 732 71 96

tel. kom. awaryjny +48 698 698 152

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×