Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Bartosz Gadzimski

NetArt – Firma Przyjazna Klientowi!

Polecane posty

Gość Bartosz Gadzimski

post-2-1254300617_thumb.jpg

NetArt – Firma Przyjazna Klientowi!

 

Firma NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl, otrzymała Godło Firma Przyjazna Klientowi nadawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

 

Certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi otrzymany przez NetArt to efekt wielotygodniowego audytu. Badanie przeprowadzane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania miało na celu zbadanie poziomu jakości obsługi Klienta w firmie NetArt.

Celem programu FPK jest sprawdzanie poziomu jakości obsługi klienta w polskich przedsiębiorstwach. Składa się on z 5 etapów, m.in. ankiety Customer Care Index, wizyty audytorskiej, badania Mystery Client oraz badania satysfakcji klienta. W ramach programu przeprowadzona została również analiza użyteczności strony WWW firmy, ze szczególnym uwzględnieniem platform komunikacji z Klientem (Livechat, Panel Klienta). Badanie zakończone jest podsumowaniem w formie raportu, wyniki poddawane są analizie, a decyzję podejmuje niezależna komisja powołana przez FOZ.

 

Firma NetArt znalazła się w gronie 17 laureatów 8 edycji programu. „Przyznanie Godła FPK dla NetArt to potwierdzenie wysokiej jakości obsługi klienta w naszej firmie. W przypadku usług wirtualnych, takich jak rejestracja domen czy usługi hostingowe, posprzedażowa obsługa klientów odgrywa decydującą rolę.” - komentuje Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt. I dodaje: „Otrzymanie godła przez NetArt to efekt wytężonej pracy ponad 200-osobowego zespołu. Jest to także motywacja do dalszej pracy nad podwyższaniem standardów obsługi klienta w naszej firmie.”

 

Jakość obsługi klienta to bardo ważne kryterium podczas wyboru usługodawcy internetowego. W tym świetle fakt, iż NetArt otrzymał godło Firmy Przyjaznej Klientowi nie dziwi. Firma jest liderem polskiego rynku rejestracji domen i hostingu, obsługuje ponad 300 tys. Klientów i ma 30% udział w rynku. Taka liczba użytkowników wskazuje na wysoką jakość świadczonych przez firmę usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brakuje mi jednego członu w nazwie trofeum. Mianowicie "przyjazna klientowi biznesowemu/firmowemu". Bo dla szarych zjadaczy chleba to dość daleko są od bycia przyjaznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie bardziej interesuje kto finansuje fundację która rozdaje nagrody i kto daje jej takie przywileje nagradzania kogokolwiek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×