Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam, cyberdusk leży chyba od 8 rano, zero informacji i reakcji od strony supportu.

To samo się dzieje już od 3-4 dni codziennie do ~13 jest error 502.

Dodatkowo skasowano wszystkie moje backupy, dziwne że www nie działa, a ftp śmiga z max prędkością, tak samo jak directadmin.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie niej więcej to samo. Wczoraj moja strona leżała od 8 do 12, wyświetlał się błąd 502, potem wszystko wróciło do normy, ale kopia bazy była sprzed 2-3 dni. Dziś to samo, najpierw 502 i jak na razie działa. Oprócz tego, że nie odpowiadają na moje maile, jeszcze nie moge dostać się do FTP ani DirectAdmina. Awruk!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Klienci otrzymali oczywiście już dokładne wyjaśnienia. Tutaj mogę jedynie wspomnieć, że rzeczywiście w ostatnich dwóch tygodniach można było zaobserwować kilka przerw w działaniu niektórych serwerów. Między innymi było to spowodowane problemami przy przenoszeniu kont klientów na nowe, szybsze serwery. Obecnie cała migracja jest już zakończona i nie przewidujemy żadnych przerw w działaniu usług.

 

BOK Hostpark.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po raz kolejny serwer bazy danych leży, wczoraj to samo :/

 

i nawet nie można wysłać zgłoszenia bo baza im lezy :!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×