Skocz do zawartości

Polecane posty

Przepraszam ale ta firma to jakaś pomyłka...Bo co można napisać o firmie do której pod żaden numer telefonu nie można się dodzwonić? Niestety nie dane mi było i będzie sprawdzić jak działają ich serwery ale cóż, kontakt z firmą to podstawa. Jak go nie ma, u mnie firma ma status krzaczora.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O której godzinie dzwoniłaś?

 

Oraz czy to nie był numer zastrzeżony. Czasami są sytuacje kiedy ciężko odebrać (szkolenia, konferencje, itp), ale zwykle oddzwaniamy, jeżeli ktoś nie dzwoni z numeru zastrzeżonego.

Edytowano przez Krystian (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale czegoś tu nie rozumiem na tym forum...Dostałam reputacje -34 dlatego, że pozwoliłam sobie wyrazić opinię niezbyt dobra może nie tyle o firnie bo nie znam co o kontakcie z firmą? To jak napiszę dobrze to moja reputacja wzrośnie? Nie wiedziałam, że to forum działa na zasadzie tvn24 że tylko dobre opinię o naczelnym wodzu i jego ekipie są puszczane a inne już nie. Przecież to nie o to chodzi by tylko wygłaszać pochwały,ochy i achy...Może na przyszłość ktoś pomyśli by i telefony z numerów zastrzeżonych odbierać. A i można było się wysilić i napisać na stronie o tej innowacji. Ja nie zwracam na to uwagi bo odkąd pamiętam miałam tak ustawione.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam plan w boost indywidualny, bule 600 na miesiac i nie mam z niczym problemu a jak juz mi przyjdzie miec odnosnie czegos watpliwosci, admin zawsze jest pod reka ;] Stoi na nim chocby free-tv.pl

 

A wspominany wyzej "armagedon" w ogole mnie nie dotknal, wiec wnioskuje, ze wysypala sie jedynie jedna maszyna.

 

Ze tak powiem - sorry ale nie wymagaj placac grosze, standardu dla firm - od tego zwyklego w boost hostingu, paczka fajek jest drozsza, kupujac fajki nie wymagasz chyba do nich gratisowo zapalek? :>

 

Nie ukrywam, ale jakbym utracil dane z serwera za ktorego place 10 zl / mies to pretensje za ich utrate mialbym do samego siebie - ze nie zrobilem BACKUP'a i nie sciagnalem go na swoj wlasny dysk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chętnie poznam opinie dzisiaj. Ja niestety zmuszony będę opuścić tę firmę. Pierwszy pad i strata backupów, teraz serwery działają nieregularnie. Częste problemy z logowaniem do direct admina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma moim zdaniem już zdechła. Wcześniej support działał świetnie, teraz wgl. nie otrzymuje odpowiedzi, lub po tygodniu. Serwery działają, ale kolorowo nie jest. Problemy z uzyskaniem backupa, rozumiem że może jest on płatny, lecz jeżeli już mają tak kijowy support, mogli by łaskawie udostępnić ten backup.

 

Ogólnie, kicha. Czekam do końca okresu, i chyba przenoszę się do głowy, w Boost może nie płacę dużo, 180zł rocznie, lecz za takie pieniądze liczę na chociaż dobry support. Poza tym, forum które u nich stoi ostatnio kuleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UUuu, coś się zmieniło? Ostatnio jak słyszałem był bardzo polecany, teraz kicha?

 

 

 

Chyba pora skompensować wszystkie sheredy i opłacić dedyka, bo gówno z tego będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UUuu, coś się zmieniło? Ostatnio jak słyszałem był bardzo polecany, teraz kicha?

Jak będziesz wierzył w to co polecają na forach to się nie dziw, że w końcu 1&1 będzie dla Ciebie super firmą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×