serberto 0 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 Witam wszystkich, Wlasnie skonczylem swoja przygode z ta firma. Odmowili mi darmowego supportu mimo ze na stronie wyraznie pisze ze tickety sa darmowe: http://www.poundhost.com/support.php Sprawa rozpoczela sie od znanego problemu z quota pod DA. Znalazlem sam wiele watkow i rozwiazan jednak zadne nie zadzialalo. Otwarlem wiec ticket i wykonywalem ich sugestie do okolo 2 rano (czesciowo co juz mialem, czesciowo bledne komeny napisane szybko z bledami) W koncu nad ranem otrzymalem wiadomosc ze kazde nastepne 10 minut bedzie mnie kosztowalo 10 funtow. Manager poinformowal mnie ze darmowy support odnosi sie tylko hardwareu i sieci, o czym zapomniano wspomniec na stronie. Najciekawsze w tym jest to ze nie daja supportu do OSa ktorego sami blednie zainstalowali. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 To co piszesz to istna bzdura! Serwerem zarządzasz Ty a nie ich firma, chyba że wykupiłeś usługę menaged. Błędnie zainstalowany OS ? O czym to w ogóle mówisz? Może nie potrafiłeś zainstalować quoty i dodać odpowiedniego wpisu do fstab ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 W koncu nad ranem otrzymalem wiadomosc ze kazde nastepne 10 minut bedzie mnie kosztowalo 10 funtow. Dziwisz się ? Praca technika/administratora kosztuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 serberto: Jakoś bardzo wybiórczo czytasz stronę supportu . "All of our servers are supplied 'un-managed', as such we only provide support for the server hardware (for dedicated servers) and network related issues. We can also help with some Operating System related issues too." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 serberto: Jakoś bardzo wybiórczo czytasz stronę supportu . "All of our servers are supplied 'un-managed', as such we only provide support for the server hardware (for dedicated servers) and network related issues. We can also help with some Operating System related issues too." Umówmy się, że żadko która firma daje opcję managed na standardzie, przeważnie serwery managed to osbona oferta Chcesz support 24h bierzesz managed lub admina ... co do stawki 10 funtów za 10 minut, fakt jest wygórowana ale porządny admin też tani nie jest Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 10 funtów za 10 minut to normalna stawka, zwłaszcza w środku nocy. Tyle po prostu support kosztuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
serberto 0 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 serberto: Jakoś bardzo wybiórczo czytasz stronę supportu . "All of our servers are supplied 'un-managed', as such we only provide support for the server hardware (for dedicated servers) and network related issues. We can also help with some Operating System related issues too." Nie widze tego pod linkiem ktory podalem, moze malym druczkiem gdzies na podstronach? Za to jak byk pisze: Are there any charges for support? Ticket support is free of charge 24 hours a day, every day of the year. To co piszesz to istna bzdura! Serwerem zarządzasz Ty a nie ich firma, chyba że wykupiłeś usługę menaged.Błędnie zainstalowany OS ? O czym to w ogóle mówisz? Może nie potrafiłeś zainstalować quoty i dodać odpowiedniego wpisu do fstab ? fstab az iskrzylo przez ostatnie 2 dni, co oni z nim nie robili a ile bledow i literowek bylo.... Patrz na szczegoly w topicu o dedykach 10 funtów za 10 minut to normalna stawka, zwłaszcza w środku nocy. Tyle po prostu support kosztuje. Sam jestem adminem baz danych wprawdzie, ale 60 funtow plus VAT za godzinke to nam daje 15 tys funtow miesiecznie. Jesli to jest normalna stawka to nie mam wiecej pytan, moze poza jednym... gdzie mozna taka prace znalesc, bo z tego co sie orientowalem to 4-5 tys euro to juz dosc dobra pensyjka... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 serberto: gdybyś tylko zajrzał pod właściwy link supportu to znalazłbyś to o czym napisałem: http://www.poundhost.com/support/. Pomijam już to, że nikt Ci nie kazal płacić za ticket, tylko za rozwiazanie Twojego problemu z quota. Sam jestem adminem baz danych wprawdzie, ale 60 funtow plus VAT za godzinke to nam daje 15 tys funtow miesiecznie. Jesli to jest normalna stawka to nie mam wiecej pytan, moze poza jednym... Ta cena jest taka po to, żebyś nie zajmował administratora w serwerowni każdym głupim problemem. Przykładowa cena supportu do kolokacji z innej brytyjskiej serwerowni: "Technical support out-of-hours £75.00 per half hour block". Jak widać wychodzi prawie 2,5 raza więcej niż w Poundhost . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
serberto 0 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 serberto: gdybyś tylko zajrzał pod właściwy link supportu to znalazłbyś to o czym napisałem: http://www.poundhost.com/support/. Pomijam już to, że nikt Ci nie kazal płacić za ticket, tylko za rozwiazanie Twojego problemu z quota. Hahaha tutaj faktycznie to jest. Jednak mowia o pewnych OS problemach. Quota jednak to chyba za skomplikowane zajecie dla specjalisty wymagajace 8 godzin pracy i googlowania. Ciekawe ze sprzedaja serwer z DA wiec jak moze to nie dzialac? Tez sadze ze sa wspanialomyslni ze mnie nie chcieli zchargowac za ticket, tylko za to co w nim jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 Przez some system problems rozumiem raczej rzeczywiste problemy, które sprawiaja to, że serwer nie dziala, typu skompilowałeś sobie kernel i serwer nie wstał, albo polożyłeś sobie interfejs sieciowy. Niedziałająca quota nie sprawia tak naprawdę Tobie tak poważnego problemu przy korzystaniu z maszyny żeby mieli Ci to naprawiać za darmo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 Quota jednak to chyba za skomplikowane zajecie dla specjalisty wymagajace 8 godzin pracy i googlowania. Pfff to chyba była ironia A z drugiej strony czy to tak trudne dopisanie w fstab usrquota ?? Nie patrzyłem ale w google ale jak sądzę <5min Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrick Zgłoś post Napisano Październik 17, 2008 Ja bym się cieszył, że nie brali za 1h/0,5h, a za 10 min Dobry support/administracja kosztuje więcej niż serwer w niektórych przypadkach. Ciekawe ze sprzedaja serwer z DA wiec jak moze to nie dzialac? Działa, lecz ma jakiś problem. Kupując serwer powinieneś mieć wiedz, bądź zatrudnić administratora. Nie mów, że na serwerze z standardową instalacja stawiasz strony/dodajesz klientów ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach