Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Krystian

Lokalny dostawca Internetu a prawo

Polecane posty

Mam pytanko :P

 

Może ktoś się orientuje co można zrobić z lokalnym dostawcą Internetu. A mianowicie, świadczy mi usługi w postaci stałego dostępu do internetu. Na umowie mam podobno predkość połączenia 2mbps / 2mbps. Korzystam z jego usług od 3 miesiecy i od zawsze mam problemy z internetem w biurze. Pingi do wp czasem dochodzą do 1000ms przy utracie pakietów 25-50%. Na stronie owego ISP nie ma nigdzie regulaminu świadczenia usług. Ogólnie mowiąc, chodzi to wszystko jak za czasów poczciwych modemów a od usługodawcy słyszę codziennie tylko: "zajmiemy się tym". Można jakoś ten problem załatwić prawnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak :P wysłać wypowiedzenie umowy skoro twojemu dostawcy nie zależy na tobie (kliencie). Ja bym szybciutko uciekał od takiego dostawcy :P

 

 

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Przede wszystkim raczej to nie jest gwarantowane, tylko "maksymalne".. i gdzieś kiedyś czytałem odnośnie Chello czy tepsy, że jeśli już naprawdę totalnie nie da się korzystać, że wiesz.. 2 kilo na sekundę idzie.. to można to wypowiedzieć jako nie wywiązywanie się itd..

ale przeważnie ci gnoje "nic nie muszą"... jeśli w ogóle się łączysz i idzie pakiet - to to już teoretycznie jest "działanie usługi".. heh

także tylko iść i opieprzyć, a potem powiedzieć, że opowiesz publicznie na forach o jakości usług...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W domu mam chello i śmiga pięknie. W biurze byłem zmuszony do instalacji tego lokalnego providera gdyż nie chciałem się wiązać lojalką z tepsa czy netią. Czyli nie ma tak naprawdę na to rady? Zerwanie umowy w sumie mało mi da, bo będę zmuszony do podpisania umowy z tpsa czy netią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

No a co zrobisz - nie zerwiesz, czyli zostaje opieprzanie.. ja nie wiem czego od nas oczekujesz, jakiej porady : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że można to rozwiązać prawnie :P

 

Dzień zaczynam od telefonu do nich, że działa to jak...

Ale działa dobrze przez 3 godzinki i później znowu telefon, zaczyna mi się to nudzić. Myślałem, że można ich jakoś zmobilizować do poprawienia jakości usług poprzez prawo, np. odszkodowanie za stary powstałe w złym funkcjonowaniu usługi (głównie świadczymy usługo drogą internetową, więc są podstawy do tego) :P

 

Czy jeżeli zerwę z nimi umowę, gdyż nie wywiązują się z niej jestem zmuszony do opłaty faktury za poprzedni okres? Rozliczam się z nimi kwartalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Stary, jesteś w Polsce : ) nie w USA (że za palenie petów dostali miliony dolarów : )

także albo dotrzymasz do końca opieprzając, albo zerwiesz umowę i pewnie będziesz musiał bulić : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy jeżeli zerwę z nimi umowę, gdyż nie wywiązują się z niej jestem zmuszony do opłaty faktury za poprzedni okres? Rozliczam się z nimi kwartalnie

 

Za poprzedni? No oczywiscie, ze tak, do momentu zerwania umowy ona obowiazuje. Inna sprawa to egzekwowanie Twoich praw wynikajacych z umowy, ale nie sadze, aby byla tam gwarancja minimalnej szybkosci lacza. Generalnie w ogole mowisz, ze regulaminu nie ma :-(. A to znaczy, ze w zasadzie niewiele mozesz zdzialac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×