Uścislając to jest podany jeden numer telefonu. A dokładnie jest to nr komórkowy do Pana Kamila. Który zdaje się jest jedyną osobą w szumnie zwanym BOK firmy Webh. Ale uwaga, na wspomniany nr telefonu "BOK" można się dodzwonić dopiero po 15. Wiem bo przećwiczyłem to aż do bólu. Pan Kamil pewnie studentem jest lub po prostu uczniem
Masz rację, że wysyłanie zgłoszenia do Webh za pomocą e-maila mija się z celem.
Z mojego doświadczenia wynika, że zgłoszenie e-mailem jest ignorowane. Jak nie zadzwonisz i nie powiesz o co Ci chodzi, możesz zapomnieć o jakiejkolwiek reakcji na twój problem czy zapytanie. Zresztą potwierdzają to też wpisy na tym forum.
Szczerze mówiąc Webh nie jest firmą wysokich lotów. Myślę, że niewymagający hosting można u nich trzymać, ale coś "poważniejszego" jak np. pocztę, a nie daj boże jak ktoś by chciał smtp, pop3 i imapa szyfrowanego no to już jest problem. A i owszem, podepną Ci certyfikacik wygenerowany z reki na localhost przez ich admina, ale podpięcie pod Twoje ip, Twojego certyfikatu kupionego w jakimś Centrum Certyfikacji, to już ich przerasta.
Szkoda, że chociaż nie stać Webh na normalny certyfikat - no cóż, to samo mówi za siebie...