Chodziło o jeden folder mojego klienta. Folder z logosami, za umieszczenie których z kolei jego klienci płacili. Liczył się głównie czas, i aktualne dane.
2 doby dla mnie do za dużo. Dla klienta dużo za dużo. Sam uzupełnił dane, a mi ogólnie podziękował za współpracę. Przecież nie mogę się tłumaczyć że to nie moja wina. Wina ewidentnie moja, przecież ja wybrałem hosting.
Po tym jak dodzwoniłem się w końcu do właściciela, usłyszałem, że nie ma mi jak pomóc, bo administrator pracuje od 17:00
Na stronie chwalą się, że zaufało im już 16000 Klientów, więc czas zatrudnić administratora na pełen etat.
Wyciągnęli pewnie katalog z ostatniego całościowego backupu, bo tak było wygodnie. Z tymi Panami nie zamierzam się już kontaktować. Korzystałem z usług tej firmy przez 2-3 lata, i liczba pomyłek przekroczyła próg krytyczny. Fajny hosting na zaplecze pozycjonerskie, strony hobbistyczne