marek_marecki
Użytkownicy-
Zawartość
9 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Typ zawartości
Profile
Fora
Katalog firm
Wszystko napisane przez marek_marecki
-
Aż sprawdziłem pocztę.. i dalej pozostanę przy twierdzeniu, że o tym co się dzieję dowiedziałem się z forum
-
Numer ticketu na PW. nsy podaliśmy do zarządcy domeny (Urząd Miejski, a dalej z tego co mi wiadomo w jego imieniu - pewna firma) niewiele możemy poradzić, że wpisują, tak a nie inaczej. Co ciekawe parę instytucji posiada strony w tej domenie, i wszystkim wpisy robione są tak samo niestety... w dwóch przypadkach (gdyż obsługuję parę instytucji), gdy zmieniał się adres IP raz hostingodawca poinformował z dwutygodniowym wyprzedzeniem o tym, że nastąpi zmiana, przypominając jeszcze 24h przed. Więc był czas wysłać informację do UM. W drugim przypadku (inny hostingodawca) - po zmianie automatycznie wysłał wiadomość z informacją, wystarczył forward maila do UM. by wszystko odbyło się w miarę bezboleśnie. Tylko w przypadku webh.pl reakcja następuje niestety tylko po opisaniu przypadku na forum.. Tak pozostaje tylko domyślać się co się dzieje PS. Jeżeli został podany telefon klubowy, to w przypadku obecnej przerwy w rozgrywkach może nikogo nie być w klubie przed południem.
-
Ciekawe działa ta firma, z fakturą też miałem wielki problem, dopiero po napisaniu na tym forum i odczekaniu swojego faktura się pojawiła. Natomiast serwer www nie chodzi (na moim koncie) podczas gdy ftp i mail śmigają aż miło - ticket otwarty od 4 stycznia, reakcji brak... Swoją drogą to jedyna firma która jak ma problemy z bazą danych nie informuje o tym, trzeba szukać co sie dzieje po forach internetowych...
-
a jak wg Was ma sie teraz S1. ...?
-
Udało się - 12.07.2010 po godzinie 20.00 otrzymaliśmy w końcu fakturę w formie elektronicznej, którą mogliśmy przekazać księgowej Więc sprawa ostatecznie załatwiona pozytywnie.... po miesiącu i dwóch blokadach konta z powodu opieszałości BOK/działu faktur webh.pl
-
Dobrze, skoro nie mogę uzyskać odpowiedzi przez bok/faktury, więc może tutaj sie dowiem kiedy zostanie wystawiona faktura? Maile dot. tego przypadku zostały wysłane na w/w adres email: 14 czerwca, 21 czerwca, 30 czerwca, 8 lipca 2010 roku. Faktura do tej pory nie została wystawiona, natomiast konto zostało zablokowane. Czym jest spowodowany tak długi proces wystawiania faktury? Przed chwilą dostałem informacje z faktury@webh.pl iż faktura, w formie elektronicznej zostanie przesłana w ciągu 24h. Konto zostało odblokowane. Pozostaje mi trzymać kciuki, że otrzymamy w końcu fakturę. Szkoda, że po raz kolejny Obsługa Klienta działa dopiero po interwencji na forum.
-
Drobna poprawka: Oczywiście 30.06.2010 wysłaliśmy dane Stowarzyszenia potrzebne do wystawienia faktury.
-
Hmm.. problem z fakturami to chyba standardowy problem w tej firmie, Tak jak szybka (albo nawet jakakolwiek) odpowiedź na maile itp. W naszym przypadku problem z otrzymaniem faktury powtórzył się z zeszłego roku, a oczywiście dodzwonić się nie idzie, opiszę pokrótce nasz problem tutaj, aby obsługa się ustosunkowała: Cały problem rodzi się z tego, że wydruk z moje.webh.pl nie jest dokumentem księgowym w myśl odpowiedniej ustawy. 14.06.2010 - Od Webh.pl Otrzymujemy wiadomość z automatu, dotyczącą płatności. 14.06.2010 - Wysyłamy wiadomość do webh.pl z prośbą o wystawienie faktury proforma (Stowarzyszenie, na tej podstawie księgowa może opłacić konto) 21.06.2010 - Wysyłamy ponowną prośbę o wystawienie faktury proforma 30.06.2010 - Otrzymujemy od Webh.pl maila z prośbą o podanie danych do faktury (dane podawane przy rejestracji...) 07.07.2010 - Konto zostaje zablokowane 08.07.2010 - Nasza prośba do webh.pl, o przysłanie potwierdzenia wysłania faktury i natychmiastowe wysłanie faktury w PDF, przy okazji z paroma pytaniami dot. wystawiania faktur przez w/w firmę. 08.07.2010 - ok godzinę po wysłaniu wyżej wymienionego maila - konto zostało odblokowane 11.07.2010 r - konto zostało ponownie zablokowane Oczywiście abonent nie odbiera telefonu.... Czekamy na fakturę, łącznie z opłata za poprzedni rok, bo mimo wypowiedzi na forum - ani tradycyjną pocztą, ani kopii na maila w zeszłym roku nie otrzymaliśmy - sytuacja opisana w tym samym temacie, jednak wyżej: http://www.webhostingtalk.pl/topic/9969-opinie-webhpl/page__st__280__p__176400__fromsearch__1&?do=findComment&comment=176400 Najgorsze jest to, że przy zakładaniu konta kontakt był super i podobno miało nie być problemu z wystawieniem faktury z takim terminem płatności, abyśmy się wyrobili z opłaceniem przed końcem okresu testowego....
-
Za to teraz tez cos wyglada. ze lezy... strona webh.pl tez sie nie otwiera
-
W tym momencie wszystko wróciło do normy - konto odblokowane, poczta działa. To teraz czekamy jedynie na fakturę. I kopię w emailu.
-
Ciekawe czy cierpliwość tutaj coś da, bo my jej już niestety nie mamy zbyt wiele, szczególnie jak nikt nie odbiera telefonu, a teraz w ogólnie nie można się dodzwonić (poprawka: abonent już w zasięgu, ale co z tego jak nie odbiera..) . Pozwólcie, że przedstawię naszą sytuację z tą firmą hostingową: Konto zostało wybrane dla Stowarzyszenia Sportowego (klub IV-ligowy, dotacja tylko z Urzędu Miejskiego). 23.06.2009 o godz. 9.11 wysłaliśmy zapytanie drogą emailową do webh.pl czy są w stanie wystawić fakturę przed wpłatą pieniędzy, gdyż takie są wymagania księgowej stowarzyszenia (dostaje fakturę, wtedy płaci). tego samego dnia o 18.06 osoba z supportu odpisuje, że oczywiście, wystarczy tylko wysłać dane do faktury z informacją, że jest to konto nieopłacone. Więc o godzinie 19.00 zakładamy konto, o 19.10 i 19.15 wysyłamy maila do działu faktur (czyli na odpowiedni adres) z danymi dot. faktury, na kogo wystawić itp... Prezes i księgowa zostali poinformowani, że jeżeli przyjdzie taka faktura - mają się nią zając. No wydawała się ta sprawa załatwiona... Strona z kłopotami, bo kłopotami (a to serwer sql nie łączy, a to zmienili IP, a to specyficzne reakcje supportu - czyt. reagują kiedy chcą, raz po 5 minutach jak się twierdzi, że złamali regulamin, ale gdy chce się coś zgłosić, uzyskać informację -trzeba czekać na cud). Aż przyszedł pechowy 31.08 - zamiast stronki pojawiło się piękne "This account has been suspended", więc mail do supportu o co chodzi, bo wg nas (przynajmniej tej części zajmującej się tym od strony technicznej) powinno być wszystko ok (wydawało nam się, że sprawa faktury dawno załatwiona, skoro strona tyle chodziła bez problemu - ponad 2 miesiące). Tego maila wysłaliśmy o godzinie 19.08. Już o 19.19 dostaliśmy odpowiedź, że konto zostało zablokowane, gdyż nie odnotowano płatności za nie. więc o 19.23 kolejny mail do webh.pl "Dobrze, jutro zgłoszę się do księgowej, jednocześnie proszę o jakieś potwierdzenie wysłania nam faktury, nr faktury, gdyż przelew miał pójść na podstawie faktury wysłanej przez Państwa." Od tego czasu echo... Tzn jeszcze jedna perełka - w płatnościach na moje.webh.pl o godzinie 22.56 płatność z nieopłaconej zmieniła status na opłaconą... co ciekawe były w niej naliczone karne odsetki (10% ze 100 zł). A komunikat na stronie zmienił się na: "To konto zostalo tymczasowo zawieszone. Najprawdopodobniej transfer przekroczył limit, lub nastapiły inne powody do blokady konta. Właściciela konta prosimy o kontakt z Webh.pl " Rano totalny przegląd dokumentów księgowych, burza mózgów z prezesem i pracownikiem klubu odbierającym pocztę, przegląd listy korespondencji - okazało się, że żadna faktura do nas nie dotarła. Więc o 10.08 kolejny mail, iż wg naszych informacji webh.pl (czy też firma czacha.pl) nie dostarczyła nam faktury za zamówione usługi, więc poprosiliśmy o potwierdzenie wysłania faktury, a także wysłanie duplikatu faktury (zakładając, że oryginał zaginął w drodze), gdyż to co jest dostępne na stronie nie spełnia wymagań dokumentu księgowego, a chcemy zapłacić za zamówione usługi. Zapytaliśmy także na jakiej podstawie naliczono nam karne odsetki, skoro faktura do nas nie dotarła. Oczywiście te maile pozostawały bez odpowiedzi, oprócz tej, że zablokowano konto z powodu braku opłaty, w płatnościach jest, że faktura została opłacona (ale jaka?? My nie dostaliśmy żadnej i w związku z tym nic nie płaciliśmy) Telefon niestety nie jest odbierany, albo abonent pozostaje poza zasięgiem. Poczta stowarzyszenia nie działa, więc jeżeli Związek Piłki Nożnej będzie chciał się skontaktować jest drobny problem.. danych z konta też nie da się odzyskać... Co byście nam poradzili z taką firmą?