Rok temu zarejestrowałem konto i wykupiłem pakiet, płacąc za niego. Niestety nie miałem pomysłu na domenę, więc sobie odpuściłem.
W tym roku, w zeszłym tygodniu, z tego samego konta w panelu rozliczeniowym zamówiłem i opłaciłem nowy pakiet, o innej nazwie.
Okazało się nagle, że mnie promocja JUŻ nie dotyczy, miałem jedyną szansę w zeszłym roku.
Natomiast gdybym założył nowe konto do panelu rozliczeniowego, domenę dostałbym od razu.
Nie rozumiem, po co te 5 dni trzymali mnie w niepewności, tzn. byli zdania, że trochę to trwa i w ciągu 48 godzin od zaksięgowania bla bla bla...
Nie można było tak od razu?
A, w regulaminie jest:
"11. Promocja obowiązuje tylko nowo aktywowane konta."
Można to na kilka spodobów odczytać, niestety :/