
Ryszka
-
Zawartość
28 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez Ryszka
-
-
Cytuję punkt z ich regulaminu
"1. Do obowiązków Użytkownika należy w szczególności:
A. Udzielenie Operatorowi wszelkich informacji, plików koniecznych do wykonania Usługi, w tym podania haseł, loginu itp,,"
Czy według Was jest to normalne?
Nadal zastanawiasz się czy kupić u Nich hosting? xD
-
To zapewne jest podwyższona stabilność BH
-
Panie złoty.
To co pokazujesz to są ruletki/jackpoty itp.
Strona którą ja oferuje jest GRĄ w QUIZY, odpowiada się na pytania 1vs1.
Nie ma tutaj żadnej losowości, liczy się wiedza użytkowników.
Sprzedaje tylko dlatego że nie mam kasy na reklamę. Niestety studentem być nie łatwo.
ruletki/jackpoty mają chyba większe wzięcie od takich quizów...
Nie wiem czy kogoś znajdziesz na taki pusty serwis... nie wiem czy jest sens w to się pakować.
-
Nie warto zawracać sobie tym głowy....
-
Mój budżet to maksymalnie 150zł rocznie.
To masz chyba dwa wyjścia: dołożyć sporo do budżetu albo nic nie zmieniać.
-
Jeśli mógłbym wiedzieć co to za apka i czy czasem nie da się jej odpalić na linuksie?
Skoro specjalnie szuka Windowsa to pewnie się nie da.
Kiedyś korzystałem z VPS od exone ( https://www.exone.pl/serwery/vps/kalkulator# ). Mają także w ofercie VPS na Windows.
Wspominam jednak exone tak sobie.
-
Może dzięki tym limitom usługa zacznie działać stabilniej? Może warto pomyśleć w tym aspekcie?
Myślę że BH czy H88 nie robi tego na złość, ale aby zachować pewien standard usługi.
Na złość z całą pewnością nie. Chodzi jednak zapewne o kaskę (more overselling?) pod przykrywką czegoś innego (stabilność?).
Mało jednak wiem, a tylko tak domyślam się.
Trochę śmieszne (tragiczne) są sytuacje tutaj opisane.
-
Chyba tutaj chodzi o zmianę polityki firmy i o to, że przycięli te limity...
Usługa mogła normalnie chodzić ale po przejęciu przez H88 z tego co czytam różnie bywało
Teoretycznie ktoś z BH się wypowiedział w tym temacie o ograniczeniach ale jak dla mnie nie zostało napisane, że limity wrócą do poprzedniego poziomu...
-
Cena 3 zł jest kusząca ale nie wiem czy to nie jakaś ściema.Może i kusząca oferta ale ryzyko jakieś jest
Co do zdziwienia to chodziło raczej o negatywne
z powodu zniknięcia strony i danych
-
Tak, zgadza się.
Napisałem tak bo szczerze hosting, hostingowi nierówny i panel, panelowi nierówny. Nie widziałem panelu BH i nie wiem co tam jest zaszyte. Jeżeli udostępniają takowe statystyki to sprawa jasna ze strony shared.
-
Support nie potrafił nawet wskazać jaki parametr został przekroczony
Do czego to doszło, hostingi muszą robić audyt cudzych skryptów...
Ale mogliby chyba napisać na czym się zatyka: Czy kwestia zapytań do bazy danych, czy czegoś innego?
Nie wiem za bardzo jest na shared i nigdy nie miałem takiego przypadku, a projekty bardziej rozwinięte miałem zazwyczaj na minimum VPS więc tam wszystko sam miałem pod ręką i wszystko mogłem sprawdzić.
O BH teraz nie za ciekawie pisze jednak nie jedna osoba...
-
Ja za to polecę HitMe - oferta wyżej.
Sam posiadam u nich kilka usług (w tym 2x VPS) i jestem zadowolony
-
wykupienia dodatkowego pakietu administracyjnego lub doraźnej pomocy administracyjnej.To samo domyślam się mogą zrobić w HitMe (przynajmniej tak myślę ale jak nie to niech ktoś mnie poprawi).
Nie korzystałem sam z ViPower więc się nie wypowiem.
Korzystam za to z HitMe
-
Konfiguracja konfiguracji nierówna - zgadza się. Ale VPS to już takie ustrojstwo, na którym można coś pokombinować i tą konfigurację dostosować i zoptymalizować.
Jeżeli znam się tylko na jednej konfiguracji to na pytania odpowiadam wprost, że nie potrafię czegoś zrobić. Proste.
Owszem można ale wątpię aby ktoś Ci wszystko konfigurował i stawiał od tak za free. Nie jest to kwestia znania się tylko na jednej platformie i nie potrafienia czegoś zrobić... To nie jest chyba tak, że w pakiecie zarządzanego VPS z DA admin absolutnie wszystko Ci postawi i skonfiguruje. Nie tędy droga - Proste.
Oczekujesz własnego admina, dedykowanej administracji do szerokiego zajmowania się Twoimi problemami. To często niestety kłóci się z ogólnie przyjętą definicją "zarządzanego VPS z DA" i co najwyżej kończy się na 1h "bezpłatnej" pracy.
W 100% popieram
-
oraz hitme i pochodne (oferta dobra, ale konfiguracja i optymalizacja nie spełnia oczekiwań).A jakieś argumenty co dokładniej z tej konfiguracji i optymalizacji nie spełnia oczekiwań?
Wątpię abyś znalazł coś lepszego...
-
64 GB pamięci RAM
Oczywiście "max".
Nie jestem prawnikiem ale raczej takie kwiatki się zdarzają <- co już zauważyli moi poprzednicy.
-
Opłaciłem serwer z administracją na rok z góry w firmie netdc
Otrzymałem serwer, skonfigurowali mi go tak jak chciałem. Jednak zainstalowane oprogramowanie okazało się przestarzałe, a więc wrzuciłem nowy skrypt, ale kazało się, że trzeba zaktualizować ffmpeg, PHP-cli oraz ustawić max_execution_time = 7200 .
Od tego momentu zaczęły się problemy. Najpierw nic się nie odzywali, a od jakiegoś czasu piszą mi, że mają jakąś awarie nad którą pracują i jak naprawią to problem z ffmpeg minie. Trwa to już ok. 20 dni.
Ja się pytam jaka awaria może być na serwerze dedykowanym, którą tak długo naprawiają, a serwer działa normalnie
Opłaciłeś na rok z góry? A miałeś wcześniej styczność z tą firmą. Bo spore ryzyko
Ja bym kupił na rok z góry tylko u w 100% sprawdzonej firmy.
I co teraz radzić skoro powinieneś zmienić firmę?
-
I gdzie można te dedyki poprzez api uruchamiać natychmiast, zamykać, robić snapshoty i otwierać w nowej lokalizacji?
Racja VPS za $5 jest lepszy od dedyka z E3
Do jakiejś zabawy może i tak.
-
Ok. Będę próbował, wielkie dzięki
Dla potomnych jednak napiszę, że znalazłem to: http://www.php.net/manual/en/ref.bc.php
Także nawet jeżeli stockowo PHP nie da rady to myślę z tym już nie powinno być problemów - są tam wszystkie podstawowe operacje + round() napisany w komencie przez usera (nie wiem czy działa w 100% poprawnie ale teoretycznie jest).
Jutro wszystko przetestuję.
Wielkie dzięki!
-
float(19.45) float(18.44) float(8.45) float(5.505)
Struktura wp_price: decimal(20,2)
Wygląda niby ok ale co mnie zaniepokoiło dostaliśmy float, a float teoretycznie tutaj trzyma precyzję do trzech miejsc po przecinku (nawet więcej). Jak zachowa się to np. dla 9 miejsc po przecinku? Chyba nawet jutro to sam sprawdzę
Wielkie dzięki za linka. Zauważyłem jednak, że nie ma w tym arcie opisanego przykładu gdzie wyciągamy tą liczbę z bazy do PHP, wykonujemy na niej obliczenia i otrzymujemy wynik równie precyzyjny. Jest co prawda tam obliczenie ale jest ono wykonywane w zapytaniu MySQL przez MySQL więc MySQL wie, że to DECIMAL i może to zrobić. Pytanie jak sobie radzi samo PHP?
-
Drodzy Forumowicze!
Mam pytanie. Klepię obecnie w PHP pewną aplikację.
Problem polega na tym, że mam kwiatki z precyzją liczb gdy korzystam z typu DOUBLE (co zresztą oczywiste).
Potrzebuję często dwóch miejsc po przecinku, jednak czasem więcej.
Z tego co się orientowałem to wymagania moje odnośnie przechowywania danych chyba spełni typ DECIMAL w MySQL.
Jak jednak wygląda sprawa gdy wyciągnę tego DECIMAL'a z bazy danych MySQL do PHP i na nim wykonuję obliczenia? Czy jest on konwertowany i tak do DOUBLE? (być może to trochę głupie pytanie, bo wtedy ten typ straciłby trochę sens ale jak to jest?)
Potrzebuję precyzji czyli 0.1 + 0.01 ma się równać zawsze 0.11 ale także 1000.1 + 0.000001 ma się równać 1000.100001 i na to ma nie być bata.
Co polecicie?
-
Nie łatwiej via https://certbot.eff.org/ ?
Zdecydowanie nie kupuj certyfikatu. Użyj klienta Let's Encrypt, na przykład
Hmm... A nie jest możliwe zastosowanie tego jedynie do stron non-commercial?
-
Witam serdecznie,
Mam problem. Chciałbym zainstalować certyfikat SSL na VPS. Robiłem to już ale jedynie z panelem DA. Z tego co widzę z poziomu konsoli jest troszkę więcej zamieszania.
Znalazłem taki oto artykuł:
https://www.gigaone.pl/wsparcie-techniczne/instalacja-certyfikatu-ssl/apache
Opisuje on instalację certyfikatu SSL na Linuxie. Wydaje się w miarę kompletny.
Poradnik ten jednak nie opisuje nic a nic co należy właściwie zrobić do momentu wygenerowania certyfikatu - chodzi mi o żądanie CSR.
Odnośnie generowania CSR odnalazłem to: https://help.webcontrolcenter.com/kb/a1581/cloud-vps-ubuntu-how-to-generate-a-csr-for-a-ssl-certificate.aspx
- co prawda jest tam Ubuntu, a ja mam Debiana ale chyba nie gra t tutaj za wielkiej roli.
Teoretycznie to wszystko trzyma się kupy ale znalazłem info na stronie Comodo: https://support.comodo.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/791/0/alternative-methods-of-domain-control-validation-dcv
Na tej stronie są wypisane metody walidacji domeny DCV -> jak widać są trzy punkty: pierwszy to weryfikacja przez email.
Czy jednak trzeba spełnić wszystkie trzy punkty czy tylko jeden (weryfikacja email wystarczy)? Na panelu DA tylko weryfikowałem emailem ale nie wiem czy przypadkiem panel nie zrobił jeszcze czegoś za mnie.
Czy istnieje opcja, że coś źle wygeneruję certyfikat SSL i nie będzie się on nadawał do wykorzystania?
Kolejne (i chyba ostatnie) pytanie: Mam dość nietypową konfigurację. Cały czas chodzi o certyfikat dla pewnej subdomeny (jestem właścicielem domeny głównej). Wiem, że muszę zakupić certyfikat na tą konkretną subdomenę (bo nie będzie to wildcard). Całość jednak mam skonfigurowaną tak, że maile w tej subdomenie działają mi na serwerze A (rekord MX w DNS), a www na serwerze B (rekord A w DNS). Czy nie będzie to jakiś problemem? (chyba nie powinno być)
Przepraszam za być może banalne pytania
Pozdrawiam
-
Jednak trochę grzechów się znajdzie
- Co to za aplikacja?
- W czym napisana?
- Łączy się to z bazą danych?
- Może łączy się z bazą na zewnętrznym serwerze?
- Masz cokolwiek w aplikacji co ładuje jakieś zasoby z zewnętrznego serwera?
- Konto hostingowe jest puste, czy może są tam jakieś już strony/aplikacje(patrz limity serwerów współdzielonych)
- Masz dostęp do logów HTTP lub logów PHP? Co w nich jest?
Najlepiej uzyskać pomoc u dostawcy, a jak już szukasz pomocy na forum to dostarcz jak najwięcej szczegółów, żeby ktoś mógł Ci pomóc.
Aplikacja w PHP. Nie gra jednak kompletnie roli co to, ponieważ tak jak pisałem czasem samo drukowanie tekstu zajmowało ponad sekundę. Nie łączę się z jakimikolwiek zasobami zewnętrznymi w tym przypadku. Na tym koncie znajduje się jeszcze WP, na którym jednak obecnie mało kto siedzi. Podpiąłem ostatnio Google Analytics i sprawdziłem - jest ok. 8 wejść dziennie. W logach nie ma żadnych błędów.
W Panelu Klienta Kei.pl można dodawać role użytkowników. Proponujemy skontaktować się z właścicielem konta i poprosić go o dodanie Twojego adresu e-mail. Dzięki temu będziesz mógł zgłaszać tickety i kontaktować się z naszym działem technicznym.
Więcej informacji o rolach użytkownika jest tutaj: https://www.kei.pl/pomoc/role-uzytkownikow
Nie wiedziałem o takiej opcji. Na hostingu Kei siedzę już jakiś miesiąc (tyle czasu piszę tą aplikację) <- od początku miałem problemy z wydajnością. Postanowiłem kupić coś wczoraj u konkurencji i to nie hosting shared, ponieważ w momencie udostępnienia aplikacji przewiduję spory load i nie chciałem strzelać sobie w stopę lub co najmniej ryzykować.
O dziwo serwer Kei znacznie przyśpieszył po moim temacie na forum - można by powiedzieć, że jest tak jak być powinno. Trochę jednak za późno. Po przeniesieniu aplikacji na nowy serwer ta w krytycznym momencie przyśpieszyła grubo ponad 100x (mówię o stanie przed poprawą wydajności).
Nie będę pisał gdzie kupiłem serwer i jaki, bo ktoś uzna to znowu za jakąś "szeptankę".
Jak ktoś nie chce wierzyć w to, że faktycznie miałem problem to nie musi.
biznes-host leży
w Host is down (serwer nie działa)
Napisano · Raportuj odpowiedź
Czytam ten wątek...
Strona działała przed migracją w BH dobrze na starych .htaccess.
Po migracji zaczęło się sypać.
To wina klienta czy BH?
Klient nic nie modyfikował i przed migracją było ok.
W przypadku takich zmian, które wpływają na strony powinni wszędzie (BH) zastosować dane zmiany lub powiadomić o tym klienta -> szczególnie jeśli ten pisał do supportu.
Zrobili to?
Nie.