Skocz do zawartości

Misiu23

Użytkownicy
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Misiu23


  1. Korzystałeś z jakiegoś poradnika ?

     

    wpis w named.conf.local powinien tak wyglądać :

     

     

    zone "cyfrowyzasieg.pl" {
    type master;
    file "/etc/bind/cyfrowyzasieg.pl";
    notify yes;
    allow-transfer {
    91.231.20.206;
    };
    };

    dopiero w named.conf dodajesz :

    zone "cyfrowyzasieg.pl" { type master; file "/etc/bind/cyfrowyzasieg.pl.db"; };
    

  2. Witam,

     

    Z mintshostem jestem już prawie ponad 2 lata i jeszcze nigdy nie miałem z nimi zadnych problemów, czasami zdarzały sie małe to zawsze było z mojej winy na samym poczatku jak jeszcze dobrze VPS'a nie ogarniałem.

     

    Do hejterów mintshosta jak wam nie pasują usługi nikt was na siłe nie trzyma robić backupy i sie przenosić gdzie indziej, tylko potem nie narzekajcie że znów coś nie tak że znów coś padło i nie działa, bo chyba nie musze wam mówic że nie ma hostingów które zapewną wam 100 % działania usługi przez 365 dni ...


  3. Ja wyciągam z tego bardzo proste wnioski :

     

    Brak telefonu kontaktowego - już po tym widać że spółkę netdc.pl przejęła nierzetelna i niekompetentna osoba.

     

    BOK - Skoda gadać, można pisać zero odzewu a jak jest to raz na tydzień albo 2 tygodnie ....

     

    Usługi - niby działają ale co z tego jak nie można zrobić nawet kopi zapasowej VPS (muszę przez FTP pliki ściągać co zajmuje czas, jaki zżera transfer .. - oczywiście BOK poinformowany = zero pomocy

     

    poczekam do końca usługi i zwijam manatki :)


  4. To już się robi wkurzające jak na helpdesk'u czekam na odpowiedz już prawie 2 tyg ... masakra jakaś ...

     

    Jednak Stary właściciel był bardziej odpowiedzialny i bardziej kompetentny, ponieważ odpowiedz zawsze była max w 12 H .. a tutaj ... bez komentarza ..

     

    jedyne co pozostaje to czekać ... tylko na co ? na mannę z nieba ?


  5. Proszę was nawet nie piszcie "kontakt tylko do BOK" bo zwariować idzie, jak już karzą pisać do nich E-Mail to niech odpowiedzą na niego tak samo na bok na stronie ... no chyba to oczywistością jest że jak ktoś już z parę dni czeka na odpowiedz na "Helpdesku" na stronie to go krew nagła zalewa i pisze na forum bo ma "nadzieje" (złudną) że ktoś może ma jakieś informacje na ten temat...

     

    jedyne co dobre to to że VPS'Y u nich chodzą, bo bym się chyba pochlastał ....

×