Skocz do zawartości

m.gostomski

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez m.gostomski

  1. [dyskusje] ogicom.pl

    No proszę Cię, co to za jakość usługi? Dno i już sześć metrów mułu
  2. [dyskusje] ogicom.pl

    Chciałbym zaznaczyć że DOPIERO po napisaniu do Was na Facebook'u, ruszyliście się i zajęliście się sprawą. Zablokowanie strony za rzekomy SPAM trwało ponad 7 godzin! Gdzie nie było problemu z WITRYNĄ a z WYSYŁKĄ E-MAILI. Powinniście zablokować wysyłanie e-maili, poinformować o problemie, wysłać logi i byłoby ok. Szkoda że Wasza obsługa nie potrafi nic więcej niż klikaniem w panelu "admina". Papka, dno i trzy metry mułu. Na hostingach zawsze jesteś na blacklistach, to jest normalne i nie widzę powodu do zmartwień. O MXy dba się zupełnie inaczej i przecież dobra praktyka mówi o tym aby te usługi oddzielać.... Kto normalny daje te same IP dla poczty i WWW? OGICOM!
  3. [dyskusje] ogicom.pl

    Owszem, ale ja nie znając firmy nie zapłacę im 1500zł m/c za ładną papkę marketingową. Interesuje mnie sprawdzenie usług na najtańszym/relatywnie tanim pakiecie i dopiero kiedy w sytuacjach kryzysowych firma się sprawdza, mogę myśleć o rozszerzeniu współpracy. To ma sens? Taki, że płacę 50zł za jedna usługę, jak się sprawdzi, biorę kolejne lub zmieniam pakiet na większy "zasobowo" i zbiera się suma 1500zł. Hosting ma to do siebie, że pakiety są zależne nie od "supportu" a od np. pojemności czy transferu. Gdyby Ogicom reklamował swoje w stylu, że najniższy to "olewamy klienta", średni "prawie się przejmujemy" wysoki "całujemy Cię po stopach", wybrałbym prawdopodobnie ten najwyższy
  4. [dyskusje] ogicom.pl

    Brniesz dalej w pytaine "ile" a ja jako klient pytam o "jakość bez względu na 'ile'. Czy wydam 1500zł netto, czy 50zł netto m/c to NIE POWINNO mieć znaczenia, bo jako klient mogę wydać nawet i więcej, jeżeli przy pakiecie za 50zł netto zostanę obsłużony tak samo jak przy pakiecie za 1500 zł netto. Nie jest to kupno samochodu, więc nie rozumiem porównania. To s usługi, inny rodzaj biznesu.
  5. [dyskusje] ogicom.pl

    Póki co relatywnie "mało", bo nie miałem wymagań 'sprzętowych' dla droższych rozwiązań, jak i nie pchałem od razu wszystkiego w jeden hosting i jak widać miałem rację. Swoją drogą, jeżeli przedstawiciel firmy (idhosting) pyta o taką kwestię, to mamy pewien kwas na rynku. Naprawdę dzielicie klientów na 'lepszych i 'gorszych w zależności od tego ile płacą? Nie bierzecie pod uwagę, że klient obsłużony jak należy za chwilę wykupi więcej usług? Sumarcznie za utrzymanie moich stron/usług itp. płacę grubą kasę, jednak mam to rozbite na różnych usługodawców, właśnie dlatego, że płacąc mało oczekuję 100% zaangażowania i wtedy MOŻE zdecyduję się na duże pakiety u "Was" i pozwolę "Wam" zarobić więcej.
  6. [dyskusje] ogicom.pl

    Usług internetowych (dostawa łącz, usługi hostingu itp.) nie idą spać po 16, w sklepach internetowych można kupować 24h/7dni/365dni w roku, przecież nie będę zamykał sklepu internetowego o 16 bo po tej godzinie pozostaję bez wsparcia technicznego ze strony dostawcy usługi. Hasło z ich profilu Facebook "Skutecznie rozwiniemy Twój biznes w sieci", brakuje gwiazdki w stylu: * - Twoje usługi będą działać od 8-16. Zwijam się z Ogicomu, bo poziom supportu jest żenujący. Pojawił się problem "ze spamem", to zablokowali mi konto i.. zamknęli zgłoszenie. Nie otrzymałem logów: co (który plik/skrypt, w jakich godzinach itp.) wysyła spam. Otrzymałem log z informacją że 5 wiadomości wisi w kolejce z odrzuconym połączeniem od serwera adresata. W normalnej firmie wygląda to tak: - Jest problem idzie informacja, natychmiast e-mailowo + telefonicznie - Blokuje się dany kanał który powoduje problem, w tym wypadku powinni zablokować możliwość wysyłania poczty (zablokowali nawet wyświetlanie strony) - Wysyła się dump logów daemona/maila, cokolwiek - Namierza się problem razem z klientem - Klient naprawia/aktualizuje/zmienia hasła - Odblokowuje się dany kanał - Obserwuje się sytuacje z klientem przez kilka godzin/dni - Podsumowuje się awarię i zadaje się pytanie klientowi czy można zamknąć dane zgłoszenie, lub jeszcze czy mogą w czymś pomóc. Ale jeżeli ktoś został, w już nadmienionym w poprzednich postach, roku 96'... Pójdź do TESCO, pracuje 24h na dobę... masz wybór Ja właśnie go dokonuję. Porównaj to do stacji bezynowej, jedziesz autostradą, kończy Ci się paliwo, jest godzina 17... stacja pracuje do 16, pali Ci się rezerwa. "Cóż, takie życie?" Wyzywałbyś operatora stacji we wszystkich językach świata... Bywają branże w których dostępność "zawsze" jest wymagana. Zgłosiłem sprawę przed 16. O 16:55 dostałem odpowiedź + status "Zamknięty" i... przez 5 kolejnych godzin nie mogłem z nikim się skontaktować, nikt nie kontaktował się zemną.... a sklep nie zarabiał.
  7. [dyskusje] ogicom.pl

    NIE POLECAM! Brak podejścia do klienta biznesowego. Blokują konta bez ostrzeżenia. BOK pracuje do 16(!), co jest niedopuszczalne. Od kilku godzin sklep internetowy nie działa i nie zarabia pieniędzy, a tłumaczenia BOKu "bo zagrażacie klientom" i wycinki logów z "Connection refused" e-maili. ŻENADA! Uciekam z tego żenującego "hostingu" i szukamy miejsca gdzie szanuje się czas i pieniądze BIZNESU.
  8. Szukam w miarę logicznego cenowo VPS pod wymienione w temacie usługi(hosting dla kilku stron, serwer ts i minecraft dla +/- 20 graczy max). Zastanawiam się czy VPS dla mnie będzie wystarczający. Moja maszynka w domu już sobie nie radzi, ISP płacze że nie wolno mi świadczyć usług(abo na os. prywatną), więc czas się przenosić. Bez pomocy w zakresie zarządzania, kilka IPv4. Szczerze szukam czegoś w okolicach 1GBram i ok 100GB dysk z w miarę wydajnym łączem za niewielkie pieniądze(koszt trzymania serwera w domu wynosił mnie max 500zł rocznie + koszt internetu). Chciałbym zjechać do 250zł zł z VPS. Jest taka REALNA szansa? Czy się łudzę i trzeba pomyśleć na inwestycji większej ilości pieniążków? Prosiłbym o rady co do VPS, a ew. porady dot. dedyka jako dodatkowo, w celach poglądowo/dyskusyjnych, ponieważ na razie i tak nie przewiduję takiej opcji. Najwyżej na VPS wyniosę minecraftam apachei poczta zostanie u mnie.
×