nogravity
Użytkownicy-
Zawartość
0 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Typ zawartości
Profile
Fora
Katalog firm
Wszystko napisane przez nogravity
-
Witam, proszę o pomoc, sprawa jest bardzo pilna, zarejestrowałem domenę oraz wykupiłem tani hosting w amerykańskiej firmie, po czy otrzymałem od nich następujące ultimatum : Thank you for being our valued customer. For your protection, as part of an ongoing effort to prevent the unauthorized usage of your payment method(s), the recent purchase activity on Account (xxxxxxxxx) is currently being reviewed by our verification office. This precautionary step is taken as a security measure to defend you, our valued customer, from online predators and identity theft. Our goal is to reasonably ensure that the owner of the payment method has authorized the purchase(s). To complete this verification process, please login to your account with us today. During the login process, to verify the payment method's account holder has authorized usage of this payment method, our secure site will prompt you to upload a viewable, scanned copy of the payment method account holder's government-issued photo identification, such as a driver's license or passport. If we do not receive the requested documentation within the next 48 hours, your order(s) may be cancelled for your protection. Upon receipt and verification, we will notate your account that the necessary documentation to substantiate your account has been received. We thank you in advance for your cooperation and apologize for any inconvenience this may cause. Moja płatność za usługę przebiegła prawidłowo co potwierdził wyciąg z banku. Czy faktycznie mają prawo żądać ode mnie ID?, jakim prawem chcą zablokować usługę za którą zapłaciłem? Jeśli ktoś miał do czynienia z podobnym przypadkiem proszę o pomoc, mam czas do jutra do 7 rano.Z góry dziękuję, to dla mnie ważne.
-
Nie wiem po co sączysz ten jad po próżnicy.....Jestem za bezpieczeństwem, nawet ofensywnym ale wkurwia mnie to,że siec jest tak przeładowana kodem, procedurami, niekompatybilnymi bzdurami, które nie maja nic wspólnego z faktycznym bezpieczeństwem użytkownika,a tym bardziej jego wygodą........to,ze jakiś 'cwaniak' zbiera kokosy bo uda mu się zaprojektować aplikację, która często jeszcze nie jest open source i służy raczej do utrudniania mi życia niż do poprawy mojego bezpieczeństwa, wprowadzi setki procedur, które zajmują mój cenny czas, to wszystko wcale nie sprawia,ze czuję się bardziej bezpieczny.....przeciwnie....czuje się złapany w sieć korporacji, które wypluwają kod i procedury szybciej niż zdążę załadować stronę w przeglądarce .....jeśli moja wizja jest zbyt pesymistyczna to mnie popraw...
-
Witam, dziękuję za wszystkie wypowiedzi, sprawa skończyła się dobrze, konto odblokowane, ale przyznam,ze się trochę spociłem bo mam wrodzony wstręt do podawania swoich danych osobowych w sieci, w jakiejkolwiek formie. Być może dlatego,że wiem, jak mogą zostać wykorzystane. Oczywiście, dane należy weryfikować, przeciwdziałać oszustwom itd. ale dlaczego to się musi odbywać kosztem czasu(czyt. pieniędzy) klienta,który uczciwie zapłacił za usługę(tym bardziej,że pieniądze poszły z LLoyds banku a nie z "banku Kenya from Africa"). Ogólnie zgadzam się z tym co pisze Sponsi, " Mam w nosie te ich schizy antyterrorystyczne i antyfraudulentne - najpierw reklamują i rozdają usługi na potęgę (bankowe itd.), upraszczają, a potem marudzą o weryfikacje - jak już napisałem - gdyby to był bank w Azji czy coś, ale normalnie, wewnątrz UE? WTF...A wniosek o niechęci podejrzanej to przesada." Pozdrawiam wszystkich, którzy poświęcili swój czas, aby skomentować temat.