Kolejne problemy to w sumie cały czas to samo jednak w innej odsłonie, mianowicie problem z mailami które w obrębie jednej domeny potrafią iść nawet kilka godzin w godzinach pracy stały się w sumie normą. Zawsze jak zakładam w tej sprawie ticketa odpisują w miarę szybko (po około dniu) ale treść jest zaskakująco infantylna i dla mnie osobiście obraźliwe w stylu : teraz kolejki są puste, łatka na pocztę została wstawiona. (każda odpowiedź tak wygląda)
Suma sumarum firma nie może funkcjonować bez maila i stanęło na tym że przenosimy wszystko do innego operatora.
Jeśli chodzi o sam hosting to mam tam kilka aplikacji bazodanowych i nie jest źle, ale też czasem się zdarza, że serwer padnie ale to dość rzadko.
P.S. Wczoraj założyłem ticketa u nich o tym aby zmienili dane kontaktowe dla domen kupionych przez progreso na maila którego mogę odebrać i cisza
Tak daleko progreso nie pociągnie...