Skocz do zawartości
tao

[opinie] freshgroup.pl

Polecane posty

Opinie o freshgroup.pl

Temat uaktualniany na bieżąco

 

Witam

 

Od jakiegoś czasu poszukuję jakiegoś sensownego hostingu i z tutejszego rankingu trafiłam na stronę freshgroup.pl. Stąd moje pytania: znacie tę firmę? Czy jakoś usług, które oferują jest dobra? Uptime przyzwoity, ceny konkurencyjne, plany hostingowe bardzo by mi pasowały, ale zależy mi na opiniach osób, które się tematem interesują ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firmę tę ZDECYDOWANIE ODRADZAM!

 

Mam (a raczej miałem) u najwyższe nich konto ponad rok, w tym czasie ich uptime może nie był zły, ale notorycznie ich admini coś psują w konfiguracji co powoduje "dziwne" działanie całego systemu. Dla przykładu w tym miesiącu:

- źle ustawiony znak końca linii w nagłówku wiadomości sprawia, że Outlook i Thunderbird cały nagłówek wyświetla w treści listu

- od 2 tygodni nie mogę wysłać listu z załącznikiem większym niż kilka kB

 

Jeśli do tego dodać, że notorycznie nie można się do nich dodzwonić, na maile ze zgłoszeniami NIGDY nie odpisują (najlepiej sprawdźcie sami), a usterki rozwiązują tygodniami to przyszłym ich użytkownikom życzę dużo cierpliwości.

 

ZDECYDOWANIE NIE POLECAM tej firmy. Szanujcie swój czas, pieniądze i nerwy.

 

ps. o tym jak aktywnie działają niech świadczy fakt, że ostatnie aktualności mają z 2006 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemy o których napisał Oktan owszem były.

Jak okazało się później wynikały z błędów na dyskach oraz systemu, który update'owany od paru lat przestał sobie radzić z kolejnymi poprawkami dotyczącymi bezpieczeństwa i stabilności.

 

Na początku sierpnia 2008 dysk samoczynnie (z do dzisiaj nie wyjaśnionych przyczyn) przeszedł w tryb ReadOnly. Jedynym rozwiązaniem była ponowna instalacja systemu. Zmieniony został również dysk systemowy chociaż prawdopodobnie to nie z jego winy (na wszelki wypadek wymieniliśmy).

Żadne dane Klientów nie zostały utracone.

Został zainstalowany nowy system i od tego czasu wszystko pracuje stabilnie.

 

Polecam założenie konta na okres testowy i sprawdzenie samemu.

 

Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny i emailowy - ciężko mi się do tego odnieść.

Proszę zadzwonić, napisać - i w ten sposób sprawdzić :P

 

pozdrowienia

Marek Zywert

FRESHgroup

p.s. opieka na klientami jest ważniejsza niż aktualności na stronie.. zajmiemy się tym w ciągu najbliższych tygodni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja się nie dziwię że chodzi wolno :D

 

http://geotool.servehttp.com/?ip=70.86.134...t=freshgroup.pl

 

Pozatym co mają dyski do E-maili ?

 

tak - serwer jest zlokalizowany w USA - nie ukrywamy tego.. chociaż coraz częściej rozważamy możliwość przeniesienia

(spadek cen i większe możliwości w Polsce, wysoki kurs dolara)

 

co mają dyski do emaili?

emaile, dane konfiguracyjne, ustawienia serwerów pocztowych, itd... wszystko jest zapisywane na... dyskach. to chyba logiczne?

 

pozdrawiam

Marek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troszkę się pozmieniało. Od grudnia 2011 zawiązana została spółka z o.o.

Czy ktoś orientuje się jak teraz wygląda jakość ich usług?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×