Skocz do zawartości
tom_net

[opinie] Hekko.pl

Polecane posty

Czy kupując nowy samochód muszę znać się na mechanice pojazdowej?

Nie, ale musisz wiedzieć jak go zapalić, że jak naciskasz gaz to przyspiesza, wiesz gdzie wlać płyn do spryskiwacza i jak zmierzyć poziom oleju, no i oczywiście wiesz jakie powinno być ciśnienie w oponach i jakie paliwo nalewać a najważniejsze żeby nie włączać wstecznego przy setce.

 

Hekko sprzedało Ci usługę o nazwie "Hosting" a nie "Hosting z pakietem serwisowym na obsługę zainstalowanego oprogramowania w pakiecie ze szklana kulą gdy kod jest zakodowany".

 

Jak dla mnie zawalił Twój gość od zakodowanego skryptu i Ty też bo jak nie rozumiesz jak coś działa to albo doczytaj to, zapytaj na forum albo zatrudnij kompetentną osobę, która to naprawi za Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jakie zachowanie, wg Ciebie, miało wywołać u mnie traktowanie z góry i brak zaangażowania w rozwiązanie mojego problemu?

Chociażby np. post na tym forum z prośbą o diagnozę owego skryptu?

Ale nie... ty nie będziesz prosił o pomoc, tylko śmiecił po całym internecie jaki to provider jest bee i jak to u niego nie działa usługa, która tak naprawdę działa, lecz jest lekko przez ciebie źle skonfigurowana.

 

Czy kupując nowy samochód muszę znać się na mechanice pojazdowej?

TAK, musisz chociażby umieć sobie koło zmienić na zapasowe jak ci w trakcie jazdy pęknie.

Musisz też umieć sobie napompować opony, musisz umieć wymienić żarówki od świateł, musisz umieć wymienić spalony bezpiecznik i kilka jeszcze innych rzeczy, które musisz umieć

Chyba, że wolisz wzywać do takich pierdół assistance (ale musisz je mieć aka dopłacić za nie)

Ale i ono ci prędko podziękuje za takie pierdoły.

 

 

Morał jest taki - że nie znając się na jakiejś kwestii to raczej nie masz prawa wypowiadać się, że jakaś usługa nie funkcjonuje - bo ty ewidentnie nie wiesz, CO robi USŁUGA crontab, przez co oczerniasz firmę wszędzie gdzie się da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Hekko sprzedało Ci usługę o nazwie "Hosting" a nie "Hosting z pakietem serwisowym na obsługę zainstalowanego oprogramowania w pakiecie ze szklana kulą gdy kod jest zakodowany".

IMO to jedno zdanie więcej które wyjaśniło by problem, nie wymaga dopłaty, no przynajmniej u nas.

I wcale nie trzeba mieć rozkodowanego skryptu do tego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może najpierw pytanie, co to znaczy prawdziwy ? Na pewno sztucznego nie będziemy oferować. Zgodnie z informacjami na naszych stronach jest on świadczony od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 + rzeczy pilne w weekendy, tickety są analizowane.

Jednakże do końca roku będzie działać support w godzinach 8-24 + soboty (telefon i mail). W godzinach pozostałych, tj. 24 do 8 rano zgłoszeń tak malutko, że dopiero w dalekiej przyszłości uzupełnimy tą lukę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, w ferworze komentowania jakości usług hostingowych, wypowiem się odnośnie firmy hekko.pl. Na hekko.pl mamy kilku klientów ze sklepami opartymi o skrypt prestashop po przejściach z home.pl i idea web server oraz webd.pl gdzie występował problem wylogowywania adminów z panelu administracyjnego tutaj wszystko działa jak najlepiej mimo iż nie są one postawione na najwyższych planach hostingowych, generalnie moge polecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może i ja pochwale. Korzystam z hostingu hekko.pl od już dłuższego czasu (na oko jakieś 2 lata), trzymam tam kilka stronek, skrzynki pocztowe i również jestem bardzo zadowolony. Z większymi problemami się przez ten czas nie spotkałem. Jeżeli chodzi o support to zawsze otrzymałem szybko odpowiedź na mój problem czy pytanie. Wszystko działa bez zarzutu, więc spokojnie mogę polecić ten hosting.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Mam wykupionych kilka kont w firmie hekko.pl

O ile na początku było ok to ostatnimi czasy strony co kilka godzin na kilkanaście sekund czasami na kilka minut zaliczają " pad"

Obecnie strony oparte na bazach danych nie wyświetlają się wcale lub bardzo powoli.

Nie można zalogować się do menadżera baz danych ..... ogólnie tragedia....

 

Co na to firma hekko?

Odpowiedzi sa takie jak by ich wogóle nie było ... na pytanie dlaczego nie mogę się zalogować do baz następuje odpowiedz ze mam zbyt duzo baz.

Odpowiadam więc ze zgodnie z wykupionym hostingiem mam nielimitowana ilość baz - > odpowiedz cytuje dosłownie

" Wykupiona usługa posiada sla 99,5% które nie zostało przekroczone. Z baz danych może Pan korzystać."

Wiec jak mam z nich korzystać Panie Irku ????

 

ale lepsze jest to, że ktoś kogoś robi w tej firmie w konia swoich klientów ... Pan Irek G pisze mi , że nie ma żadnych awari i u po ich stronie jest wszystko ok i od dłuższego czasu nie było żadnych problemów itd ... itd .. czyli standardowo sielanka :-)

 

a jego pracownik na tego samego maila odpowiada tak : "konfiguracja została poprawiona najszybciej jak to było możliwe. Obecnie problem z serwem MySQL nie występuje i nie powinien już się powtórzyć. Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności."

 

więc komu wierzyć ? - Panowie może uzgodnijcie jedna wersję dla klienta i się jej trzymajcie!

 

Zleciłem firmie pełny monitoring wykupionego hostingu przez okres 2 miesiecy - nie wypadł on najlepiej , były tygodnie , że UPTIME wynosił poniżej 95% , a były i dni , że przerwa w dostepnie do strony była co chwila ... nie nadążałem wtedy z odbieraniem wiadomości o awariach od portalu monitorującego ....

Chciałem przesłać to Panu Irkowi , lecz stwierdził on, że testy te nie są miarodajne ....

 

Tak więc jeśli ktoś ma zamiar postawić na ich serwerach strony www w html to ok - jest to nawet dobre i tanie rozwiązanie ,

ale jeżeli zamierzacie korzystać z baz danych to odradzam. Duzo lepszym rozwiązaniem będzie jakiś darmowy hosting , bo przynajmniej nie będziecie mieli za złe ze coś nie działa bo nie zapłacicie za to.

 

Pewnie zaraz Pan Irek G się wypowie ... :-) jaki to jestem zły i się czepiam ..... Nie zamierzam drogi Panie dyskutować tu z Panem.

Najbliższe kroki jakie podejmę ja i moi klienci przesłałem Panu w zgłoszeniu.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szlag człowieka trafia jak czyta takie rzeczy. Pierwszy raz wystąpił problem z serwerem MySQL obsługującym kilka maszyn a serwer pracuje ponad pół roku i już "co kilka godzin na kilkanaście sekund czasami na kilka minut zaliczają " pad"". Totalna bzdura i wyolbrzymianie. Nawet nie umiesz przeczytać tego kto do Ciebie pisze, jaki Irek ?? Same niespójności w Twojej wiadomości.

Wiadomość o poprawie konfiguracji doszła do Ciebie w tygodniu kiedy problem dotyczył czegoś innego, ja odniosłem się do innych rzeczy o których kłamałeś.

 

edit: Po prostu poczekaj cierpliwie, naprawimy to a nie stawiasz nam warunki jakieś.

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Hekko rzuć 3 konta dla najaktywniejszych userów na 3 miechy, potestujemy, a potem będziemy obalać mity odnośnie tego, "co się w Hekko dzieje" : ) piszę serio, hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szlag człowieka trafia jak czyta takie rzeczy. Pierwszy raz wystąpił problem z serwerem MySQL obsługującym kilka maszyn a serwer pracuje ponad pół roku i już "co kilka godzin na kilkanaście sekund czasami na kilka minut zaliczają " pad"". Totalna bzdura i wyolbrzymianie. Nawet nie umiesz przeczytać tego kto do Ciebie pisze, jaki Irek ?? Same niespójności w Twojej wiadomości.

Wiadomość o poprawie konfiguracji doszła do Ciebie w tygodniu kiedy problem dotyczył czegoś innego, ja odniosłem się do innych rzeczy o których kłamałeś.

 

Drogi Panie muszę Panu przyznać rację nie Irek a Damian , mam kolegę o tym samym nazwisku co Pan ale imieniu Irek stąd ta pomyłka...

 

Po drugie - czy my razem piliśmy wódkę pod mostem ? ? ? Jeśli tak to kope lat Damian pamiętasz że wisisz mi za flaszkę ?

a jeśli nie to nie jesteśmy na TY !

 

Po 3 - czyli jednak jest coś nie tak ? ???

a pisał Pan .... sprawdziłem - obie opcje wczytują się w ciągu chwili. Kilkunastominutowe wczytywanie nie jest możliwe z prozaicznej przyczyny, w panelu po 60 sekundach występuje timeout połączenia.

 

Jest jedno tylko rozwiązanie - jeżeli jest ktoś z Lublina to prosze o kontak - sam zobaczy na własne oczy jak działa hosting w hekko na rożnych łączach od różnych dostawców i czy jest tak różowo...

 

ap-ropo tej wiadomości na priv to nie straszę Pana .. daleko mi do tego a Pan chyba też nie należy do strachliwych ....

 

odnośnie Pana wypowiedzi

" Co do mikrosekundy również jest Pan w stanie podać kiedy co nie działało ? Niestety Pańskie statystyki nie zdadzą się na nic gdyż w większości je blokujemy więc mogą być bardzo zakłamane..... "

 

Są blokowane bo jako firma boicie się czegoś ? czy z innych przyczyn ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sponsi, można ale to bez sensu. Potem napiszą, że forumowi koledzy trzymają dobrą opinię firmy.

 

Jesteśmy na forum i tutaj wszyscy jesteśmy per Ty więc po prostu się dostosuj do tego, to akurat nic złego, tu nawet do klienta tak można śmiało pisać i niczym to nie grozi :D

 

Są blokowane z innych przyczyn.

EOT

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po drugie - czy my razem piliśmy wódkę pod mostem ? ? ? Jeśli tak to kope lat Damian pamiętasz że wisisz mi za flaszkę ?

a jeśli nie to nie jesteśmy na TY !

Mieszkam w UK chyba już z 7 lat, do babci czy starszej osoby mówi się bez formy Per Pan/Pani i wszyscy są zadowoleni.

Na forum nie stosuje sie również takiej formy, nie ma w tym nic obraźliwego.

a pisał Pan .... sprawdziłem - obie opcje wczytują się w ciągu chwili. Kilkunastominutowe wczytywanie nie jest możliwe z prozaicznej przyczyny, w panelu po 60 sekundach występuje timeout połączenia.

 

Jesteś pewny że wina jest po stronie serwera, może Twój dostawca szaleje, może skrypt został źle skonfigurowany, może baza nie jest zoptymalizowana, powodów może być setki, może być też jeden błahy. Czy sprawdzałeś połączenie np. z kawiarenki internetowej, od kolegi ale z innej sieci?, Czy wypingowałeś serwer w momencie długiego ładowania panelu?

 

Odnośnie naprawy usterki, Poczta oczekujesz naprawienia czy rozwiązania problemów. Jak najbardziej należy Ci się, ale aby rozwiązać problemy, czasami skomplikowane trzeba czasu. Nie licz na to, że administrator odrazu zdiagnozuje gdzie jest problem (w końcu nie jestes jedynym klientem), czy nawet odpisze Tobie o jakieś konfiguracji której nie było akurat u Ciebie. Często zdarza się że dwóch klientów o podobnych nazwiskach (U nas jest aż 6 klientów Nowak, tylko sie modlę aby razem nie chcieli zakładać biletów na helpdesku :D ) jeśli dwóćh założy ticket i można pomylić odrazu, w końcu jesteśmy ludzmi, mamy prawo się pomylić. Firma napewno będzie chciała Ci pomóc, ale bez pieklenia, w krzykach wiele problemów jest wyolbrzymionych, w pośpiechu wiele rzeczy ominiętych, a administrator to nie jest Bóg nie wie wszystkiego, chociaż niektórzy klienci tak właśnie sądzą.

 

Napisz maila do Damiana z prośbą o sprawdzenie problemu, wszystko zostanie przeanalizowane od nowa i usterka zostanie naprawiona. Takie krzyki na forum do niczego nie prowadzą, jeśli ktoś Ci napisał z firmy że wszystko u nich jest w porządku raczej by nie kłamali. Każdej firmie chodzi o zadowolenie klientów, w końcu to NASZ chleb, więc daj szansę na znalezenie tego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hekko rzuć 3 konta dla najaktywniejszych userów na 3 miechy, potestujemy, a potem będziemy obalać mity odnośnie tego, "co się w Hekko dzieje" : )

 

Ja już mogę poobalać. Jeszcze nigdy uptime nie spadł mi poniżej gwarantowanego, ba, nawet się do tej granicy nie zbliżył. Wiadomo, że czasem zdarzają się drobne awarie, ale przy takich cenach jakość jest zadowalająca.

Konto mam 2,5 roku i nie widzę przeszkód, dla których nie miałbym przedłużyć kolejny raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

 

Z firmy hekko jestem w zasadzie zadowolony. Posiadam u nich VPS za przystępną cenę. Kontakt supportu jest bardzo szybki, niestety odpowiedzi rzadko są dłuższe niż jedna linijka, sporo się trzeba z nich domyślać, czasem "ciągnąć za język".

 

Od ok półtora godziny serwery stanęły, moje sklepy nie działają, maile nie działają, hypervm nie działa, strona hekko.pl nie działa, mail supportu nie odpowiada/ nie działa... To chyba ten słabszy dzień uptime. No cóż, trzeba to wliczyć w koszty, za taką cenę nie należy oczekiwać profesjonalnego i niezawodnego hostingu, choć w sumie po opiniach o firmie spodziewałem się czegoś ciut więcej.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Po przywrócenie skontaktuj się z administracją i przeczytaj uważnie regulamin w sprawie odszkodowań/rekompensaty za brak działania serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nic nie działa to nie wydało Ci się to choćby trochę podejrzane ? Co widzisz nieprofesjonalnego w awarii ? Podaj proszę jakieś argumenty. A to nie jest dział do zgłaszania awarii. Najłatwiej pojechać po opinii kiedy zdarzy się awaria raz na ruski rok, że zaraz firma jest taka i owaka..

 

W dniu dzisiejszym nastąpił dość duży atak na nasze serwery, uniemożliwiło to działanie części sieci. Około godzinę czasu nie działały serwery S2, S3, S8, VPS1. Ostatecznie udało się opanować ataki. Jest to pierwsza tego typu sytuacja w naszej sieci od bardzo długiego czasu i nie ma podstaw aby uważać, że jakość usług jest zła.

Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po przywrócenie skontaktuj się z administracją i przeczytaj uważnie regulamin w sprawie odszkodowań/rekompensaty za brak działania serwera.

 

Tak odrazu na dwa lata za darmo, Kamikadze nie wiesz o co chodzi a już przyznajesz okres darmowy w imieniu Hekko. Nieładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Napisałem aby skontaktował się z działem administracji w celu wyjaśnienia sprawy i przeczytał punkty regulaminu odpowiadające za to. Czy to źle że daję mu dobre rady? Przecież pisze że jest stratny więc jakoś próbuję mu pomóc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamikadze, wiem że chciałeś pomóc, ale lepiej nie pisać takich rzeczy. Nie znamy polityki firmy, nie wiemy co sie stało więc lepiej pozostawmy to Hekko do rozwiązania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd u niektórych te "kilkugodzinne pady". Ja mam konto w Hekko już 3 rok i przez ten czas może zarejestrowałem kila minut tych "padów". A na stronie spędzam kilka godzin dziennie o różnych porach dnia i nocy. Zamiast wypisywać dyrdymały na forum, warto czasem zajrzeć do panelu swojego konta bo tam zawsze jest napisane co się dzieje jeśli coś nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ah, przepraszam. Fakt, co kilka godzin na kilka minut. Niestety przez tyle lat tego też w zasadzie nie zauważam. Może należy najpierw odpowiednio skonfigurować swoje skrypty. A że przez chwilę bazy nie działały? Bywa, jednak tak rzadkie epizody nie mają znaczenia, szczególnie że firma szybko z awaria się uwinęła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×