Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość d4nny89

Nie wyjeżdżajcie z tym, że serwis na Wordpress jest w stanie ładować się kilka, a czasem nawet kilkanaście sekund. Jak instalujecie jakieś komercyjne gówno, doi tego pewnie niepoprawnie to nie miejcie później pretensji. Ja używałem różnych skryptów na serwerze netmarku i nigdy nie zaobserowałem najmniejszego problemu. Wkurza mnie tylko wygląd panelu i praca w nim. Kiedy zmienicie ten beznadziejny panel ? Zauważyłem, że większośc tanich hostingów ma takie denne panele...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie wiem w jaki sposób można niepoprawnie zainstalować wordpressa na serwerze, ale to pomijam. Tak czy inaczej, na moment (i wcześniej) pisania pierwszego posta w tym temacie dodanie czegokolwiek na stronę graniczyło z niemożliwością, co potwierdzały wyniki róznego rodzaju niezależnych skryptów.

 

Póki co jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie rozglądam się za innym hostingiem. Strona ładuje się coraz wolniej, coraz częściej w ogóle niedostępna, coraz częściej ktoś zgłasza że wróciły wysłane do mnie maile. BOK potrafi na zgłoszenie odpowiadać tydzień albo w ogóle po cichu zamknąć jako rozwiązane (chociaż nie jest rozwiązane).

 

 

Jak się uporają z problemami to chętnie wrócę bo poza tymi (uciążliwymi) szczegółami wszystko jest super.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego Pan kłamie ? W dniu dzisiejszym napisał Pan zgłoszenie o godzinie 9:36 i otrzymał Pan odpowiedź o godzinie 9:45.

 

Pracownik poprosił Pana o przesłanie zwrotek jakie Pan otrzymuje aby zdiagnozować problem.

Zwrotek Pan nie przesłał więc w jaki sposób mamy Panu pomóc i sprawdzić gdzie leży problem ?

 

Ostatnie wcześniejsze zgłoszenie wysłał Pan 30 Września 2010 i otrzymał Pan na to zgłoszenie także odpowiedź.

 

Został Pan poproszony także o adresy stron internetowych, które według Państwa działają wolniej. Także brak odpowiedzi.

 

Traktujmy się poważnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie!

 

Nie mówię o dzisiejszym zgłoszeniu - napisałem je do działu handlowego zamiast do technicznego, gdyż kontakt z działem technicznym przy okazji wcześniejszych zgłoszeń był taki jak opisałem.

 

Powtarzam: od czasu do czasu następują "przycięcia" serwera, strona ładuje się ponad 20s zamiast max. 2, występują błędy serwera (Internal Server Error), a maile wysyłane do nas od klientów czasem są zwracane (kto wie o ilu "zwrotkach" nie wiemy? - ktoś napisał, mail wrócił z błędem - i się zniechęcił).

Pańskie zaczęcie wypowiedzi od oskarżenia mnie o kłamstwo - pozostawię bez komentarza.

 

 

PS: Problemy i chwilowe awarie występują raczej wszędzie, ale kontakt z Państwa obsługą był tylko niepotrzebną kroplą goryczy. Dzisiaj (po otrzymaniu kolejnych sygnałów o niedostarczonych mailach) podjęliśmy decyzję o zmianie hostingu - ale najpierw skontaktowaliśmy się z Państwem pytając czy macie Państwo plan poprawy sytuacji/usunięcia usterek. Standardowa Państwa odpowiedź (dzisiaj błyskawiczna!) - początek łańcuszka, na końcu którego jest "proszę się skontaktować z Działem Technicznym innej firmy / to nie nasza wina / zamknięcie zgłoszenia" - tylko nas utwierdziła w naszej decyzji.

 

 

Edytowano przez phphp (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A czy czasem owe niedocierające maile to nie były z serwerów o2.pl wysyłane?

W tym właśnie problem, że nie wiemy :)

Pan zgłasza problem lecz nie potrafi udzielić podstawowej informacji. Gdzie tu logika ?

PS: Problemy i chwilowe awarie występują raczej wszędzie, ale kontakt z Państwa obsługą był tylko niepotrzebną kroplą goryczy. Dzisiaj (po otrzymaniu kolejnych sygnałów o niedostarczonych mailach) podjęliśmy decyzję o zmianie hostingu - ale najpierw skontaktowaliśmy się z Państwem pytając czy macie Państwo plan poprawy sytuacji/usunięcia usterek. Standardowa Państwa odpowiedź (dzisiaj błyskawiczna!) - początek łańcuszka, na końcu którego jest "proszę się skontaktować z Działem Technicznym innej firmy / to nie nasza wina / zamknięcie zgłoszenia" - tylko nas utwierdziła w naszej decyzji.

Dokładnie 242 dni minęło od zgłoszenia w którym wysłał Pan wiadomość do interii a ta zwróciła Panu błąd: Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user

Dziś zgłosił Pan, że wiadomości do Państwa nie docierają i Państwo nie mogą wysyłać wiadomości.

Pracownik poprosił o podanie konkretnych informacji, zwrotki adresy itd.

Pracownik NIE NAPISAŁ Panu:

"proszę się skontaktować z Działem Technicznym innej firmy / to nie nasza wina / zamknięcie zgłoszenia"

Jest to kolejne kłamstwo.

Wciąż oczekuję na kontakt z naszym działem technicznym.

Jestem w stanie przyjąć każdą krytykę ( nikt nie jest doskonały ) lecz proszę pisać prawdę i przede wszystkim udzielić nam informacji na podstawie których będziemy mogli Panu pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Po pierwsze uprzejmie ponownie proszę aby nie oskarżał mnie Pan o kłamstwo. Państwa BOK: 1) odsyłał nas do innych BOK, 2) odpowiadał długo 3) zamykał samowolnie tickety - i tak to wygląda z naszej strony. Nie mam zamiaru się z Panem bawić w przepychanki, gdyż - jak Pan zapewne wie - właśnie kończymy przerzucać wszystko do innej firmy.

 

Pomimo Pana niemiłych komentarzy na tym forum, powtarzam - miło wspominam netmark, niestety biznes to biznes i znikająca strona z sieci czy niedochodzące maile są - z naszego punktu widzenia - niedpouszczalne. Nadal jednak polecamy mniej wymagającym klientom Państwa hosting jako tani i szybki. Proszę tego nie zepsuć kolejną osobistą uwagą.

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zakończyłem dwuletnią współpracę z firmą Netmark. Miałem tam wykupiony najmniejszy serwer Micro. Generalnie - hostowanie www bez większych uwag, czasem się coś sypnęło, ale sprawnie przywracano, zatem mogę z czystym sumieniem polecić. Reakcja Działu Technicznego na ustawione tickety zwykle szybka, niekiedy wręcz natychmiastowa :) Jednak odnoszę wrażenie, że nie tak solidna jak niegdyś, gdy Dział Techniczny reprezentował Pan Rafał Krzysztoń - wówczas był "szwajcarski zegarek" problem był drążony do rozwiązania, a tickety elegancko zmieniały status na zamknięte. Pan Paweł Zieliński (zapewne) też kiedyś posiądzie takie umiejętności.

 

Dla odmiany nie polecam poczty w Netmark. Serwer pocztowy z którego korzystaliśmy zbyt często bywał niestabilny, często (szczególnie ostatnio) nie można było pobrać lub wysłać poczty. Wielokrotne monity w tej sprawie kończyły się odp. typu "...Serwer pocztowy działa aktualnie bez najmniejszych problemów...." i tyle. Ponieważ sytuacja nie zmieniała się postanowiłem zrezygnować z usług firmy Netmark.

 

Reasumując pod wirtualny serwerek www z czystym sumieniem polecam wszystkim którzy nie mają zamiaru korzystać z poczty. Poczty via Netmark nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×